Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

Toen ik gisteren zelf belde, zoals ik eerder schreef in dit topic: vertelde een meneer dat het 12,95 gaat kosten om de ftv zenders te blijven zien dus ned1,2,3,.

 

hij vertelde niet over andere rtl enz,, zenders .

 

hij was wel erg duidelijk dat het 12,95 gaat kosten voor de 3 ftv zenders.

 

dat ga je dus betalen als je wil blijven kijken.

 

ik ga mijn 2 kaarten ftv in de verkoop doen ..

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een beetje nadenkt weet je dat de 3 NPO zenders nooit geen 12,95

gaan kosten, ze proberen je gewoon een basis abo af te laten sluiten

voor 12,95 maand.

 

Ho ho, het is wel Canaldigitaal. Daar kan een heleboel. ;)

 

Basispakket van 12,95 voor 50% is  6,50. Daarnaast 2e kaart voor

1,50 per maand en daardoor ook RTL4 en de rest aan de hoog niveau

zenders volgens de vriendelijke meneer.

 

Bedankt, die 6,50 is niet genoemd in mijn gesprek. Maar waar kan ik de inhoud van het basispakket vinden?

 

W. / die het trouwens ook een vriendelijke mijnheer vond. Dat complimentje mag wel gemaakt worden aan het callcenter dat nu outbound belt voor ze.

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vriendelijke meneer vertelde dat het 12,95 gaat kosten per maand. Natuurlijk zullen ze voor dat bedrag de commercielen er wel bij doen, daarover heb ik niet gesproken.

 

En andere aanbiedingen die ze dan doen om er een 24 maanden abo van te maken heb ik ook niet over gesproken.

 

Feit blijft dat je 12,95 per maand gaat betalen per 1 junuari 2014 als je ned1,2,3 wil ontvangen op een normale manier, dus zonder tijdelijke akties.

 

het feit dat men dit 1 maand van te voren aankondigd betekent , dat men over 1 maand weer alles kan wijzigen, dus je kunt er nooit op vertrouwen wat het je gaat kosten bij canaldigitaal.

 

Het zou toch netjes  zijn geweest als men zoiets 6 of 12 maanden van te voren aankondigd.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,en voor het hd voetbal kunnen ze dan nog de nieuwe codering vereisen en dan is het hek helemaal van de dam  :P .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België kennen we enkel verplichte doorgave van FTV zenders via kabel, al de rest is gecodeerd

Dat blijkt nu ook Europees vastgelegd te zijn

Al wie VRT wil zien via satelliet is verplicht zich te abonneren bij tv Vlaanderen, dat is nooit anders geweest.

Transponder ruimte kost geld en dat geld moet ergens vandaan komen.

Het zou me niks verwonderen als satelliet er van tussen valt, omdat daar een prijskaartje aan vast hangt.

Men kan moeilijk gaan eisen dat een privé firma geld gaat stopen in een product dat gratis wordt aangeleverd voor iedereen.

Daar hoort dus een compensatie bij.

Op de kabel kan men wel verplichtingen invoeren, zonder kosten.

Het komt er op neer, van zodra er een bron is waar het gratis kan, de kous voor de bewindslieden af is.

aangepast door mebo870
  • Like 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kon CanalDigitaal het helemaal niet eerder melden omdat er in die tijd nog geen bezuinigingen bij de NPO waren. Dit is volgens mij nog erg vers allemaal.

 

Vraag me af hoeveel mensen nu hun kaartje gaan verkopen en het WK voetbal in HD gaan missen volgend jaar.

tip!

 

kijk voetbal bij de ARD en ZDF in HD en zet de radio aan om het commentaar in het Nederlands te horen.

 

of luister gewoon naar het Duitse commentaar.

 

toevoeging nog:

als ik naar tennis kijk, dan zie ik het liefst zoveel mogelijk tennis zonder een babbel van een mevrouw of meneer.

aangepast door Amager95
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij betalen toch kijk en luistergeld !!!!

 

Het is dan wel via de belasting maar we betalen het nog steeds namelijk 1,1 % van de eerste belastingschijf.

 

Volgens mij moeten deze zenders gewoon gratis doorgegeven worden.

 

groetjes aztek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog wel, maar hoe lang nog?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...