Ga naar inhoud


ATTENTIE; openpli gebruikers(driver update)


dirocca

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier DUO en DUO2, mag ik hem er al op knallen, zonder risico ?

Het zijn geen klonen

ik heb toch geen problemen, ik zou zeggen, doen. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn Solo2 via een USB stick de update gegeven. Start volledig op, al mijn plugins, timers, settings,... zijn hersteld. Maar geen beeld op mijn zenders.
Doe ik een herstart, dan blijft mijn ontvanger steken op 'starting....'  Zoek ik via google enz... zie ik enkel topics over condensator problemen bij de VU+ duo...

Iemand tips/raad/...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens mezelf verduidelijken, want heb de procedure telkensmale herhaald.


ik heb mijn box geflashed, de ontvanger start volledig op. Alle instellingen zijn terug automatisch ok. Ik check mijn tunerconfig, ccam werkend. Heb beeld op TVVlaanderen. Als ik mijn box terug heropstart, blijft hij hangen bij 'starting....'  Ook na de ontvanger eens af te zetten. Hij wil simpelweg niet heropstarten...

(Ondertussen even getest met VTI 6.0.03 en daar krijg ik alles werkend, dus het moet iets softwarematig zijn)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TimD op het pli forum is jou naam satwatcher aangezien hier ook iemand een soort gelijk probleem heeft met een solo 2 ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TimD op het pli forum is jou naam satwatcher aangezien hier ook iemand een soort gelijk probleem heeft met een solo 2 ?

Yep,

ik gebruik nu tijdelijk VTI omdat ik OpenPLI merkwaardig genoeg niet meer aan de praat krijg. Ik wacht dat topic af, want wil deze thread niet verder 'vervuilen' met mijn probleem. Het kan mogelijks gerelateerd zijn aan de recentste update, vandaar dat ik dit toch nog gepost heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TimD

 

Verwijder/of hernoem alle backup bestanden en probeer dan eens terug te flashen.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...