Ga naar inhoud


zenderlijst updaten


joker55

Aanbevolen berichten

Beste mensen.

 

ongetwijfeld zie ik wat over het hoofd, maar wat.

ik heb een vu+ solo 4K, twee tuners, beide via switch op de vier sat's (13 - 19 - 23 - 28 oost, en net de nieuwst Vti geupdate via de box.

 

Bij aanschaf van de box, heb ik (ik dacht met dreamboxedit) een lijst van hans ( e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip) erin geschoten.

Dit werkt al een aantal jaren, maar ik kom steeds meer tegen een probleem aan, dat enkele zenders "verdwenen" zijn, veranderd in freq, en ook nieuwe zenders erbij.

Bijv BVN kan ik via een omweg krijgen, maar de 19 positie is weg (en weer terug ergens anders?)   Dus, hoog tijd om eens een nieuwe lijst erin te knallen.

 

De nieuwe lijst van hans gedownload, en in een mapje gezet, en dreamboxedit gestart. (3.jpg)

Maar ik krijg  error's als ik "send files to dreambox" druk, zie bijgevoegd plaatje.  Ook zie ik dat er niets is veranderd, de oude lijst blijft erin.  (zie ik omdat ik veronica gewisseld heb met RTL-Z in de nieuwe lijst). (1.jpg)

 

Nu kijk ik met dreambox control center, en vergelijk diverse zaken, dan is er een grootte verschil in diverse files, anders had ik ze zo over gezet.  (2.jpg)

Kan iemand mij een schop in de goede richting geven? 

Hartelijk dank !

1.JPG

2.JPG

3.JPG

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of E-Channelizer gebruiken, voor mij tot nu toe het beste programma.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...