Ga naar inhoud


HD streaming naar ipad3


Neosphinx
Ga naar oplossing Opgelost door Neosphinx,

Aanbevolen berichten

Hello.

Is er een oplossing om HD streaming te doen in LAN van enigma2 naar een ipad zonder additionele hardware? Liefst gratis maar betalende sw mag ook als het maar werkt. De webif  lijkt niet te werken om een of andere reden.

Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625

Triax 78 met CD Triple LNB

Minix Neo X7 - Minix Neo A2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Beetje verder geprobeerd. Kan niet genoeg positieve reviews vinden van een applicatie om er geld aan te geven. Blijkbaar werkt die openwebif wel met chrome browser. Zelfs hd kanalen via transcoding lukt erg goed. Goed genoeg voor mij.

Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625

Triax 78 met CD Triple LNB

Minix Neo X7 - Minix Neo A2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dreamote (lite is gratis) en een player, bv Oplayer, kan je streamen vanaf je E2 ontvanger, bv XTrend, naar Ipad. Ik heb een oude iPad welke geen full HD aankan dus ik weet niet of je HD naar de iPad krijgt. Met SD gaat het in ieder geval prima. Ook kan je timers instellen en nog meer van die handige zaken. Succes.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

De transcoding heb ik wel al wat over gelezen maar snap het niet volledig. Kan je dat alleen via de openwebif doen?

Kan iemand hierop een antwoord geven aub. Ik zou ook willen weten wat het verschil is tussen streaming zonder transcoding op een vu+ duo vs transcoding op een vu+ duo2 bijvoorbeeld..

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Transcoding via een VU+ DUO is niet mogelijk.

Transcoding wordt wel door de VU+ SOLO2 en DUO2 ondersteunt waarbij bij de SOLO2 softwarematig en bij de DUO2 via hardware.

Stel je echter van Transcoding niet teveel van voor, ik vind de daarmee verkregen beelden waardeloos maar dat is mijn persoonlijke mening.

 

Streamen van HD content naar een Ipad3 zal niet lukken omdat de hardware dit niet aan kan, dit is wel redelijk te doen naar een nieuwe Ipad Air.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...