Ga naar inhoud


iOS 9.1 is beschikbaar


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jullie kunnen weer aan de gang....  iOS 9.01 is uit.

 

901-update.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor mij ook  (zie mijn handtekening)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist dan iOs 9.01 op mijn Iphone 5C gezet en ditmaal inderdaad via itunes. 

 

Gaat wel in een rap tempo, al die updates achter elkaar....

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist dan iOs 9.01 op mijn Iphone 5C gezet en ditmaal inderdaad via itunes. 

 

Gaat wel in een rap tempo, al die updates achter elkaar....

 

Er komt heel regelmatig voor dat net na een major release, in die geval iOS 9, dat er meteen daarna een paar updates komen voor dingen die de kop op steken.

De meesten hier in deze forum zijn ook beta testers. Die hebben nu reeds de 9.1 versie. Na een testperiode zal die dan ook voor het grote publiek worden ter beschikking worden gesteld. Ondertussen zullen de beta testers dan al versie 9.2 aan het testen zijn. 

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels kunnen we weer naar de volgende versie  iOS 9.02 en (public) Beta 3 van iOS 9.1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan aan de website liggen.  

 

De iPad 2 is al een "oud" apparaat en zal niet alles meer even vloeiend kunnen.  Het is dan soms verstandig om een paar opties uit te zetten zoals "ververs op de achtergrond" en als achtergrond geen dynamische te kiezen maar een stilstaande. Overigens is er in zwaarte bijna geen verschil in iOS 8 en iOS9

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan aan de website liggen.  

 

De iPad 2 is al een "oud" apparaat en zal niet alles meer even vloeiend kunnen.  Het is dan soms verstandig om een paar opties uit te zetten zoals "ververs op de achtergrond" en als achtergrond geen dynamische te kiezen maar een stilstaande. Overigens is er in zwaarte bijna geen verschil in iOS 8 en iOS9

Dit moet ik helemaal tegenspreken. 

Ik heb zelf ook nog een iPad 2 en ik vind iOS 9 zelfs vlotter draaien dan iOS 8.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...