Ga naar inhoud


iOS 9.1 is beschikbaar


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Dit moet ik helemaal tegenspreken. 

Ik heb zelf ook nog een iPad 2 en ik vind iOS 9 zelfs vlotter draaien dan iOS 8.

 

Dan moet je eens goed lezen wat ik schrijf in het laatste stukje Als je iOS 8 goed vond lopen zal iOS 9 niet veel anders zijn......   T.o.v. iOS 6 en 7 is er toch echt een merkbare vertraging en dat kun je dus deels opvangen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is goed nieuws

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je eens goed lezen wat ik schrijf in het laatste stukje Als je iOS 8 goed vond lopen zal iOS 9 niet veel anders zijn......   T.o.v. iOS 6 en 7 is er toch echt een merkbare vertraging en dat kun je dus deels opvangen.

Op de iPad 2 merk ik toch duidelijk het verschil in snelheid tussen iOS 9 en iOS 8. Het opstarten van het toestel is een stuk sneller en ook de apps laden veel sneller.

Uiteraard is er een verschil met iOS 6 en 7 maar dat is ook normaal. Draai in vergelijking een windows 10 op een machine die ontworpen is voor windows vista of xp. Je zal ook wel het verschil merken.

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn al weer op 9.1 Beta 4. Wel een grote update deze keer. (Meer dan 1 GB)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer de volgende 9.1 Beta 5 Nu nog groter ik zit aan de 1.6 GB

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En nu is de officiële iOS 9.1 beschikbaar :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt goed op iPhone en iPad, waslijst met gegevens even meegenomen voor de liefhebber.

 

 

----------------------------------

Deze versie bevat onder andere de volgende nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen:

    •  Live Photos herkent nu wanneer u uw iPhone optilt of laat zakken, zodat deze bewegingen niet automatisch door Live Photos worden opgenomen
    •  Meer dan 150 nieuwe emojitekens met volledige ondersteuning voor de emoji's in Unicode 7.0 en 8.0
    •  Verbeterde stabiliteit voor onder andere CarPlay, Muziek, Foto's, Safari en de zoekfunctie
    •  Verbeterde prestaties bij gebruik van Multitasking
    •  Oplossing voor een probleem waardoor Agenda mogelijk niet langer reageerde in de maandweergave
    •  Oplossing voor een probleem waardoor sommige gebruikers Game Center niet konden openen
    •  Oplossing voor een probleem waardoor werd ingezoomd op de inhoud van sommige apps
    •  Oplossing voor een probleem dat kon leiden tot een onjuist aantal ongelezen e-mails in POP-mailaccounts
    •  Oplossing voor een probleem waardoor gebruikers recente contacten niet konden verwijderen vanuit nieuwe e-mails of berichten
    •  Oplossing voor een probleem waardoor sommige berichten niet werden weergegeven in de zoekresultaten in Mail
    •  Oplossing voor een probleem dat zorgde voor een grijze balk in audioberichten
    •  Oplossing voor een probleem dat bij sommige aanbieders zorgde voor activeringsfouten
    •  Oplossing voor een probleem waardoor sommige apps niet konden worden bijgewerkt via de App Store

Informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op de webpagina.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt heel regelmatig voor dat net na een major release, in die geval iOS 9, dat er meteen daarna een paar updates komen voor dingen die de kop op steken.

De meesten hier in deze forum zijn ook beta testers. Die hebben nu reeds de 9.1 versie. Na een testperiode zal die dan ook voor het grote publiek worden ter beschikking worden gesteld. Ondertussen zullen de beta testers dan al versie 9.2 aan het testen zijn. 

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

9.1 zojuist succesvol geïnstalleerd via i-Tunes.

 

Zijn jullie inderdaad versie 9.2 al aan het testen?

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel is de recentste versie 9.1 beta 4, release 13B143

Dus nog geen beta van 9.2 update binnen gekregen

 

Nee, de meest recentste is 9.1 release. Inderdaad 13B143. Dit is dus geen Beta

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...