Ga naar inhoud


iOS 9.1 is beschikbaar


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

voor de iphone en ipad, is ios 9 officieel beschikbaar.

Meer info op: http://www.a-n-v.be/135590/ios-9-nu-beschikbaar/

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Succes allen die willen upgraden...  Ik sla hem over zit al weer op 9.1 (beta)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de perikelen van 7 naar 8 nog niet vergeten, en zolang ik geen vervelende melding krijg, dan laat ik het bij deze 8.XX.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de perikelen van 7 naar 8 nog niet vergeten, en zolang ik geen vervelende melding krijg, dan laat ik het bij deze 8.XX.

 

Welke perikelen waren dat dan van 7 naar 8?

Ik heb iOS 9 beta meer dan een maand gedraaid en sinds een week 9.1 beta en ben nog op geen enkel probleem gestoten.

 

Voor mij zijn de positieve dingen:

De batterij gaat langer mee

De apps laden sneller

Het sluiten van openstaande apps gaat veel sneller nu je er meerder per veeg kan sluiten.

Voor ons Vlamingen hebben we nu Siri in het Vlaams en het is een vrouwenstem. Want geef nu eerlijk toe, de naam Siri en dan een mannenstem  :lol:

Snelle toegang tot de laatste contacten en apps die je hebt gebruikt.

 

Ik werk met een 5S

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik met een 4s en ipad 2 mini.

De grootste ergernis vond/vind ik, dat de iphone en ipad bij bepaalde wifi routers ( o.a fritz!box) de wifi connectie wegviel, waardoor de fon app, om vaste lijnen te beantwoorden, en skype, dan niet meer werkte.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt niet aan het iOS maar aan de brakke WiFi implementatie van de FritzBox. Na 5.29 was WiFi slechter en het bereik ook korter. Net of ze de output met 50% hadden teruggeschroefd. Draait nu op een soort Labo versie die wél normaal presteert..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updates gedaan op een 4S en op een 5C.

 

Bij de 5C ging het twee maal mis, de derde update-poging lukte wel. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb je de update gedaan? Op de iPhone zelf of via iTunes?

 

Het is allemaal mooi om alles updates op de telefoon zelf te doen, maar het is nog steeds beter om updates en zeker een nieuwe iOS te updaten via iTunes.

Dan ben je tenminste zeker dat er niets blijft hangen. Als je via de iPhone zelf update blijven er soms nog tijdelijke bestanden en zo hangen. Dat neemt uiteraard ook ruimte van het intern geheugen in en verminderd de prestaties van je iPhone.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn nog niet alle apps (yelo tv bvb) aangepast aan ios 9. Ik wacht nog even.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn nog niet alle apps (yelo tv bvb) aangepast aan ios 9. Ik wacht nog even.

Het is niet omdat de app nog niet is "aangepast" dat hij niet meer werkt. Heel af en toe zal je zoiets eens meemaken. Ik kan bevestigen dat alle apps van Telenet (die ik gebruik Trilling, Yelo play(yelo-tv), mobile en Support) werken.

 

 

 

Op de iPhone 5S crashte skype met het ok teken. Moest de telefoon een hard reset doen om het weer werkend te krijgen.

 

Dit zal toeval zijn geweest. Ik gebruik Skype bijna dagelijks (zelfs met de beta iOS 9) en heb nog geen problemen ondervonden.

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft het zin om de ipad 2 van mijn dochtertje updaten of wordt hij nog langzamer.

 

heeft iemand er ervaring mee ???

 

 

Natuurlijk heeft het zin. Ik heb zelf een iPad 2.

iOS 9 draait nu een aantal dagen en naar mijn gevoel is hij zelfs iets sneller geworden. Ook met de beta versies had ik dat gevoel.

De apps gaan sneller open en de nieuwe features werken prima.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...