Ga naar inhoud


Vu+ Uno loopt vaak vast.


Erwinnaar
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

oh gewoon de cccam config uit de feed laden

en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen

 

maar vooral ook de cccam starten ;)

 

met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


oh gewoon de cccam config uit de feed laden

en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen

 

maar vooral ook de cccam starten ;)

 

met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt

 

oh gewoon de cccam config uit de feed laden

en dan eventueel die blauwe in de cccam.prio toevoegen

 

maar vooral ook de cccam starten ;)

 

met dien verstande dat we er van uitgaan dt je een eigen canal DIGITAAL kaartje hebt

 

 

Ja, maar terug naar 4.2.2 doet die het normaal, in de 6.0.5 dus niet. Zit op z'n kop erin.  De cccam config uit de feed is geladen (had ik niet gedaan maar geen effect dus). Die blauwe regeltjes in de cccam.prio toevoegen??? die snap ik niet en hoe moet dat?

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

als jij in VTI 4.2.2 ooit een configuratie voor CCcam hebt geplaatst en/of aangepast

moet je deze natuurlijk ook toepassen in VTI 6.0.5

alle configuraties gaan verloren na een flash t.b.v. een nieuw image

 

ik weet niet waar je op dit moment staat / bent

maar het moet gewoon weg werken indien je alle bestanden hebt aangepast en de softcam loopt / werkt

 

werkt je softcam?

blauw > softcam center > staat daar een groen vinkje bij CCcam 2.3.0?

ciao

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski,

 

Ik heb de volgende ervaring opgedaan met mijn vu-duo2 en het laatste 6.05 image en wellicht in omschreven geval ook van belang;

Na de vti update van 30 december kreeg ik bij het overschakelen  van tv naar radio telkens een crash. Ik luister niet zo vaak naar de radio, dus of dit probleem ook in eerdere vti-versies heeft bestaan weet ik niet en is niet meer te reproduceren. In ieder geval kaal 6.05 image opnieuw geladen, alle plugins handmatig er weer in, en mijn bestaande zenderlijsten dmv dreamboxedit weer opnieuw geladen. Resultaat: Heel opmerkelijk, weer exact hetzelfde. Na eindeloos uitproberen en opnieuw meerdere (ook oudere) images inlezen heb ik uiteindelijk dreamboxedit geupdate naar de allerlaatste versie. Ik heb alle zenders opnieuw ingelezen op de duo2  en heb mijn zenderlijst opnieuw samengesteld.  Ik heb nu geen probleem meer en alles werkt perfect!

Mijn conclusie: Er lijkt iets mis met de versie 5.2.x van dreamboxedit, waardoor enkele zenders niet goed worden herkend en/of worden teruggeschreven naar de box. De box gaat hierdoor onderuit. Mijn advies: Update zo snel mogelijk dreamboxedit naar de laatste versie: 5.3.1.2

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...