Ga naar inhoud


Ondertiteling in VTI image


SAN256

Aanbevolen berichten

Wanneer ondertiteling belangrijk voor je is kijk je voor aanschaf van een ontvanger naar de prestaties op dat punt en bepaalt dan je keuze.

 

Het is hobby software, de bouwers daarvan zijn nergens toe verplicht.

 

Wanneer je zoveel kritiek hebt verdiep je je zelf in de materie en schrijf je zelf de software voor de ondertiteling.

 

Je opmerkingen t.a.v. nasynchronisatie zijn off-topic.

 

 

Nou nou, je mag volgens mij best opbouwende kritiek hebben en aangeven wat er niet goed is, en dat ze de ondertiteling niet goed voorelkaar hebben in vergelijking met andere Image bouwers, tja het is een constatering, en vooral geen verplichting. en dat het geen hoge prioriteit is voor VTI om welke reden dan ook, ook goed.

Erg gemakkelijk om gelijk in verdediging te gaan, om te zeggen schrijf de software zelf. En dat het allemaal kritiek is. hij geeft ook aan verder dat ie erg tevreden is over VTI in het algemeen.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


En zo is het SAN256.

 

Ik ben geen computer expert en zeker niet als het om de ontwikkeling van software gaat.

 

 

@ceesv,

Natuurlijk kijk je naar de specificaties, maar dat van teletekst vind ik wel een heel zwak argument.

Dat wordt namelijk nergens vermeld, door geen een fabrikant.

Verplichten doe ik ook niet, maar vind het gewoon een grote misser voor zo iets moois als VTi.

In een ver verleden heb ik op een forum gelezen, misschien dit wel, dat VTi, de benodigde software voor ondertiteling, zo mag gebruiken.

Waarom doen ze dat dan niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...