Ga naar inhoud


Upgraden OpenPli van 3 naar 4


boaz

Aanbevolen berichten

Vanochtend de duo in de slaapkamer een update laten uitvoeren met een opstartlus tot gevolg. Dus maar even een usb stick gepakt en de laatste OpenPli er op gezet. Helaas zit er in de duo geen HD dus dat werd de nodige instellingen aanpassen.
In de woonkamer heb ik een Ultimo en bij het zoeken in het menu realiseerde ik me dat ik nu versie 4 in de slaapkamer heb en versie 3 in de kamer. Op zich geen groot probleem, maar wordt toch tijd om ook daar op 4 over te gaan.
Alleen de Ultimo is nogal zwaar opgetuigd en bij een schone installatie moet ik nogal wat instellen (en die dus eerst even op papier overzetten).

Is er een mogelijkheid om van 3 naar 4 te gaan met behoud van instellingen? Disecq's, plug ins, plug in instellingen enz. enz?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


autobackup gebruiken en daarin autoinstall activeren, wel even een backup laten aanmaken dan voor flaschen, daarna kun je automatisch iedere dag op een in te stellen tijdstip een backup laten aanmaken.

kan via hdd of usb.

na flaschen worden alle instellingen automatisch terug gezet en de plugins nieuw van de feed geinstalleerd.

 

dit geld voor plugins die je nu ook via de feed geinstalleerd hebt staan

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me iets over verwijderen van back ups bij overstappen naar 4, of is de noodzaak van een clean install vervallen?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Waar vnden jullie de openpli 4 image voor de Ultimo? Ik zie deze niet in de lijst staan

http://downloads.pli-images.org/builds/vuultimo/OpenPLi-4.0-beta-vuultimo-20140223_usb.zip ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...