Ga naar inhoud


WD groene 3tb schijf krijg alleen 746gb


teofiles

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik had een schijf van 1.5tb maar die had zoveel bad sectors en 30 delays, Nu heb ik die schijf vervangen voor een WD groene schijf van 3tb eerst heb ik windows 7 32 bit geinstaleerd en daar gaf hij 746 gb aan even gezocht op internet daar las ik dat alleen windows 7 64 bits met de schijf overweg kan ik heb dus windows 7 64 bits geinstaleerd daar word de schijf wel herkend maar nu heb ik schijfbeheer ik heb een partitie 745 gb een niet toegewezen van 1301 gb en een niet toegewezen 746.

 

Hoe kan ik dat veranderen in de bios wordt hij herkend als 3 tb ik had een nieuwe instalatie gedaan over de windows 7 32 bits

is iemand bekend met dit geval.

 

Een vriendelijke groet, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat zie je eigenlijk precies in de bios? Wat voor moederbord heb je?  

 

Edit:

Na nog eens nalezen nog een vraag start je er ook van op?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de schijf partitioneren middels de GPT. Dat kan met alle Windows versies, dus ook met 32-bit. Je hebt een modern moederbord met EFI BIOS nodig om van zo'n schijf te kunnen booten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er al bang voor......  Ken je dit verhaal?   http://nl.hardware.info/reviews/2212/4/42-2535-inch-harde-schijven-vergelijkingstest-opletten-bij-3tb-schijven!

 

Staat er duidelijk uitgelegd en scheelt mij veel typwerk ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...