Ga naar inhoud


Gmail notifier werkt niet meer


columbo

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,  al een week of zo werkt hij niet helemaal goed meer,,dus als er een nieuw/ongelezen gmail bericht is moet het envelopje onderaan de taak balk verkleuren bijv blauw.

ik had al op google gezocht ,maar niks bruikbaars gevonden,wie weet raad ?

O,ik gebruik of Croome ,of IE. met windows 7.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites


Verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd? 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem opnieuw geinstaleerd,maar het envelopje onderaan het beeld blijft gewoon grijs,dus géén melding,ondanks nieuwe berichten,erg vervelend ,kreeg onlangs een bericht van Google dat de notifer niet meer ondersteund zo worden,verder geen aandacht aan gegeven,dus  van google krijg ik geen odersteuning,reklame is er genoeg maar daar heb ik niks aan.

Is er een andere mogelijkhijd als er ongelezen berichten zijn om dit kenbaar te maken Opties,dus,zonder iederekeer in teloggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan had je het kunnen verwachten als Google zelf al aangeeft dat het niet meer ondersteunt wordt.  Het wordt hier ook aangegeven...  https://support.google.com/mail/answer/10960?hl=nl

 

Een klein beetje zoeken levert een leuk alternatief op.....    http://www.poppeeper.com/

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt wel een notificatie in je scherm rechts onderin dat er nieuwe email is. Als je het icoontje niet aanklikt gaat het programma niet open. 

 

Succes verder met je zoektocht.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er naar X gekeken,maar deze Picon zou dan in de browser balk boven aan te staan,dit is niet de bedoeling,hij moet onderaan de taakbalk komen ,en moet dus zonder browser werken.

 Ik heb de huidige Gmail notifier rechts onder,werkt nu maar half.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...