Ga naar inhoud


Zoek een multifunctionele keuzeschakelaar


waterpas

Aanbevolen berichten

Zodra ik de gelegenheid heb plaats ik een foto, en als het waar is dat er met een oscilloscoop gewerkt moet worden houd ik het voor gezien, die heb ik niet en ik kan 'm ook niet uitlezen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


post-36559-0-24208700-1394206917_thumb.jpg Bijgaand de foto van de navigation-switch, onder en boven zitten 2 contra stekkertjes waarop een plaatje geprikt kan worden met daarop 2 ledjes, zie de linker switch. De rest wijst zich vanzelf.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel focus, ik ben in goed gezelschap zie ik (Wallace and Gromit) en ga eens googlen op jouw aanwijzing, nog eens bedankt!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het wonder is geschied, omdat ik ervan uitging dat de schakelaar of ik 'm nu wel of niet zou kunnen scoren zowiezo eruit zou moeten, heb ik 'm los gesoldeerd. Met het laatste loswrikken komt er een deel van het schakelaartje los en daar zit het probleem, een drukpuntje van kunstof is gescheurd (shit) met seconde lijm gelijmd weer terug gezet en waarempel de radio doet het weer!! In gedachten heeft ie al tig keer in de kliko gelegen maar nu speelt ie weer als een tierelier. Dank voor het meedenken

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...