Ga naar inhoud


Welke uitzending gemist werkt goed?


JosD
Ga naar oplossing Opgelost door JosD,

Aanbevolen berichten


Als ik het goed elders lees, dan heeft Kernel 3.x.x wel een bootloader die deze methode aan zou kunnen. 

 

Maakt het uit of ik de USB aan de voor- of de achterkant gebruik? Ik gebruik de voorkant. In de achterkant zit in de ene USB-poort een externe harddisk en in de ander een USB-stick (voor timeshift). Ik las ergens dat er geen andere USB-apparaten aangesloten mogen zijn dan de stick met het image. Kan dat het zijn?

 

Als ik alles af moet koppelen heb ik misschien wel een probleem, want ik heb geen interne HD en mijn autobackup staat dus op de USB-stick of USB-schijf. Kan ik dan de autobackup op de zelfde stick zetten als waar het image op staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

autobackup kan op dezelfde stick met flaschen

evt kun je in het menu van autobackup ook na het flaschen alles nog terug plaatsen

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ha! Gelukt! tenminste, ik heb hem geflashed naar OpenPli 4.0. Het lag dus inderdaad aan het feit dat er nog USB-apparaten aan de achterkant aangesloten waren. Backup naar mijn USB gekopiëerd, USB-schijf en USB-stick aan de achterkant eruit, USB met OpenPli aan de voorkant er in, herstarten...en alles werkt! Dat ik daar nou zo huiverig voor was. Dankzij jullie dit aangedurfd.

 

Zag nu al een handigheidje die nieuw is op OpenPli 4.0. Je kunt je TimeShift opname opslaan als je hem stopt. Handig!

 

Ik laat hem even zo draaien en als alles lekker blijft lopen ga ik met UitzendingGemist aan de gang. Waar het uiteindelijk allemaal om ging.

 

Top!

 

Edit: What the heck...ik krijg er zin in, toch maar gelijk OpenUitzendingGemist gedownload ;-) We gaan het beleven...

aangepast door JosD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...