Ga naar inhoud


Laatste oscam.config voor TVV


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat is het hem juist, 02 790 2 790 is het nummer enkel voor klanten. Je hebt zelfs de keuze niet om te kiezen voor klant / geen klant. Vragen eerst of het voor televisie of internet of telefonie is. Druk je 1 voor televisie dan zeggen ze dat dit enkel voor bestaande klanten is. Toets nu het smartcardnummer in. Systeem herkent het niet en verbinding wordt verbroken. Of is er nog een andere telefoon nummer waar ik kan naar bellen als zijnde geen klant?

http://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/contacteer-ons.aspx

 

Telefoon

Bel onze klantendienst op het nummer 02 403 03 33.

Beschikbaar van maandag tot vrijdag van 10u tot 19u en zaterdag van 10u tot 17u.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb even het hele draadje door genomen en zie dat je ook met cccam geen beeld krijgt .

Dan moeten we het niet in de configs gaan zoeken .

Vreemd ,je kaarten krijgen wel een update binnen maar je krijgt geen beeld. 

Zitten je aansluitingen allemaal correct ?

DM800 HD +oscam 

Maxdigital XP1000 0scam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even het hele draadje door genomen en zie dat je ook met cccam geen beeld krijgt .

Dan moeten we het niet in de configs gaan zoeken .

Vreemd ,je kaarten krijgen wel een update binnen maar je krijgt geen beeld. 

Zitten je aansluitingen allemaal correct ?

 

Idd, zelfs in de gecertificeerde ontvanger DSR 7121 werken de kaarten niet. Updates gebeuren idd maar ik krijg de ecm's niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen hebben de nodige mensen te horen gekregen van de provider dat hun kaart is uitgeschakeld wegens een vermoeden van wan cardsharing.

 

Ik denk dat je de provider eens moet bellen en vragen wat er met je abonnement aan de hand is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in mijn geval lijkt het me sterk, enkel intern gebruik binnenshuis.

Maar zal ze morgen is bellen.

 

Via mijn canal digitaal kan ik ook helemaal niks zien van m'n kaarten, pakket uitbreiden gaat niet, nota's inzien gaat niet, Erotiek aan of uit zetten gaat niet enige waar ze beide nog herkend worden is in het pincode reset onderdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat hier even weten wat ze zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik doen..

en net ook andere draadje even gelezen van de TVV mensen die uitgeschakeld zijn.

 

Zit m'n netwerk nu even te bekijken (wat staat er open naar buiten toe)

En daar zitten wel aantal dingen bij die als je enkel met een Canal Digitaal bril kijkt "verdacht" zouden kunnen zijn.

 

NoIP DNS namen, een ssh server, nog wat "niet alledaagse" poorten die open staan maar dat heeft allemaal niks met TV kijken te maken heb ook andere hobbies en wil graag remote bij m'n netwerk kunnen indien nodig.

 

Er draait ook een oude oscam installatie die naar buiten toe openstaat maar daar zitten geen kaarten in (hebber er ook niet in gezeten in het verleden) die draait al een hele tijd omdat ik in het begin van mijn OScam overstap nog wel is vanaf het werk een update wou doen dan kon ik mooi zien wat er anders was zonder de "werkende" installatie te slopen die enkel intern draaide.

 

Dus ik mag hopen dat ze een goede reden hebben waarom ze m'n kaarten op zwart hebben gezet en niet op aannames een beslissing hebben genomen. Het feit dat je een oscam login prompt krijgt hoeft niet direct te betekenen dat er misbruik van je kaarten word gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met Canal Digitaal, ze hebben op basis van vermoedens van cardsharing (ze konden niet aangeven hoe of wat die vermoedens waren) mijn beide kaarten op zwart gegooid Ik mag nu een bezwaarschrift indienen en dan zou ik mijn zenders weer terug krijgen.

 

Heb ze medegedeeld dat ik er nu vanuit ga dat ik geen contract meer heb bij ze en geld terug verwacht voor de maand Mei.

Dat gaan ze in orde maken. Ik kon echter geen bewijs krijgen van contract beeindiging want ze hadden het van hun kant gestopt en dan kan er geen brief of email worden verstuurd???

Maar volgens de medewerkster aan de telefoon heb ik geen contract meer met CanalDigitaal sinds een paar dagen.

 

Bezwaarschrift ga ik sowieso indienen om te kijken of ik boven water kan krijgen waar mijn thuis netwerk "lek" is want het is nooit de bedoeling geweest om extern te sharen, enkel binnenshuis tussen ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af of de CD medewerkers wel op de hoogte zijn van deze situatie. In ieder geval zijn ze niet ingewijd.

Ik vraag me daarom af of een medewerker in dit geval het contract even kan terugdraaien tot 30 april en puur administratief afhandelen.

Er zijn vast wel een paar haken en ogen in dit geval.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze waren wel op de hoogte van de reden van het op zwart gaan van de zenders. Maar het verhaal er omheen was iets vaag alsof ze het proberen klantvriendelijk te brengen. Maar echt uitleggen konden ze in mijn geval niet.

Doorverbinden naar iemand of een afdeling die tot in detail je vragen kon beantwoorden en je wegwijs maken was de enig juiste manier geweest om je van dienst te zijn.

Dat is de respectvolle klantenservice die je ook in een geval als dit nog steeds mag verwachten. Wat de aanleiding ook moge zijn.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even contact gehad, Ik kan ook m'n nota's niet meer inzien en wou graag een copy hiervan hebben voor de eigen administratie.  Ook heb je voor het bezwaarschrift een klantnummer nodig en laat die nou enkel in de Nota's staan en niet in de "mijn canal digitaal" omgeving.

 

Wel werd me verteld dat ik niks meer met m'n huidige kaarten kan (ook niet na bezwaarschrift) 

Kon wel een nieuw abbo afsluiten met nieuwe kaarten en dat zou ik gewoon klant kunnen blijven.

 

Op mijn vraag of ze dan wel duidelijk konden maken waar het "lek" aan mijn kant zit, kwam weer geen antwoord "we hebben enkel informatie gehad dat uw kaart gebruikt is voor sharing" Wat de bron of de "oorzaak" is willen ze niet vertellen.

 

Ik wou graag weten wat ik kon doen om te voorkomen dat dit met m'n eventuele nieuwe kaart ook direct gebeurt.

Maar dan vallen ze weer terug op het versturen van een bezwaarschrift.

 

Wat raar is want als je een virus hebt en je PC stuurt spam of zit in een botnet, dan benaderd je ISP je met een waarschuwing en wat tips om dingen te fixen.

 

Ik krijg niet echt het idee dat ze gerekend hebben op "false positives" en het standaard antwoord is de brief.

Tevens vraag ik me af of het echt zin heeft om nog in bezwaar te gaan want ik krijg het idee dat je een standaard verhaal krijgt "uit informatie is gebleken bla bla bla" Maar ze gaan niet in op het individuele geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...