Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


@Gerard 76,

 

Je kunt ze beide uitlezen, dit is zo bij Seca en ook bij Irdeto.

Bij een activatie of heractivatie van een kaart wordt er naar het nummer gevraagd die op de kaart staat.

Dit is het zelfde nummer die je ook terug ziet komen in o.m. CCcam en Oscam, dat andere nummer komt daar niet voorbij.

Over het algemeen als er hier op het forum gesproken wordt over het kaartnummer wordt ook vaak bedoeld en of aangegeven Serial.

 

Ik heb het vermoeden dat op het moment als een kaart bij een provider komt deze wordt voorzien van het juiste serial ( lees kaart nummer ), zowel in het geheugen van de kaart als ook aan de buitenkant.

Dit wordt dan gekoppeld aan de database van de provider zodat men later kan achterhalen wie de eigenaar van de kaart is en welk ABBO daar op zit.

 

Dat andere nummer lijkt mij meer een controle waarde voor het productie proces, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet daar niet achter zoeken,de calculator in windows klaart die klus .

Ik weet het echter niet of linux en ios deze ook heeft,maar zou me verwonderen van niet.

Indien niet,dan kan je misschien in je woning een grafische rekenmachine liggen hebben,en die zal de klus ook klaren.

post-40019-0-61713000-1401564192.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...