Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Volgens wat hier gemeld is heeft men van een externe organisatie de gegevens toegespeeld gekregen.

Dat betekent dat ze zelf geen actieve opsporing hebben verricht.

De beroemde man in de donkere parkeergarage die een dikke enveloppe geeft met het bewijs.

 

Daarmee is men niet zelf aan te spreken op al dan niet illegale opsporingshandelingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens wat hier gemeld is heeft men van een externe organisatie de gegevens toegespeeld gekregen.

Dat betekent dat ze zelf geen actieve opsporing hebben verricht.

De beroemde man in de donkere parkeergarage die een dikke enveloppe geeft met het bewijs.

 

Daarmee is men niet zelf aan te spreken op al dan niet illegale opsporingshandelingen.

Dacht ik ook al begrepen te hebben. Dan begin ik meer en meer te vrezen dat het TV-Vlaanderen verhaal hier gedaan is en bij alle Linux-ontvangergebruikers met één of andere open poort. Wat ga je als kleine particulier dan vertellen tegen een maffiabende? Laat staan dat ze je kaarten gaan heractiveren. Nou goed, wordt vervolgd.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de zomer heb ik in mijn router een bepaalde poort opengezet via de NAT instelling. De bedoeling was inderdaad om op afstand dmv mijn smartphone een eventueel vergeten programma nog te kunnen programmeren. Heb er zelfs in dit forum een tijd daarvoor wat info over ingewonnen.

Denkende dat dit via DynDNS veilig was heeft die poort tot op vandaag opengestaan.

 

Welke poort had jij dan open staan naar de box?

Als het voor de smartphone is neem ik aan dat het poortnummer 80 (http) of poortnummer 443 (https) was?

Ik neem aan dat de toegang ook beveiligd was met username/password ?

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geblokkeerd door tvvlaanderen. Ik heb er dm800hd tvvl abbo, doe aan geen cardsharen. Ik draai wel cccam, anders geen beeld en of updates van de kaart. Ik ben woedend op die bende prutsers van tvvlaanderen. Ik heb helemaal niets verkeerd gedaan, en toch kaart op zwart. Bij contact kreeg ik de boodschap dat ze via back door cc-cam.dat ik aan cardsharen doe, wat helemaal zo niet is. Ik moest een brief richten naar de juridische dienst van tvvlaanderen. Iemand nog dit probleem? Ik heb onmiddellijk mijn domiciliëring laten stopzetten, zodat ze aan geen eurocent meer kunnen. Ik heb besloten om er een hobby van te maken, mensen te overtuigen weg te gaan bij tvvlaanderen, en naar de vele betere alternatieven te gaan. Een maffia bende die hun monopolie misbruiken. ZE delven hun eigen graf....zitten tot over hun oren in de rode cijfers, en maken zich dik met de centen van de bank. Het mooie van heel het verhaal is dat tvvlaanderen binnen 2 jaar niet meer bestaat wegens de vele betere alternatieven. Bende amateurs van tvvl. Meer kan ik er niet over zeggen.Geen halve cent krijgen ze nog van me. Ik heb verdorie niet gehared met dit kaartje, en het is toch mijn recht welke ontvanger ik gebruik of niet soms? Graag reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik een onbekend poortnummer gebruik heb ik toch uit voorzorg https access naar de webif van mijn dreambox dichtgezet.

In mijn router staat nu geen enkele port-forwarding meer naar de dreambox.

Ook ben ik voor alle zekerheid teruggestapt naar CCcam 2.1.4

Mijn TVV kaart is nog steeds operationeel en hopelijk blijft dat zo.

 

Het is wel merkwaardig in de brief van TVV "zijn wij er achter gekomen dat uw smartcard voor cardsharing wordt gebruikt"

Dus blijkbaar maken ze geen onderscheid tussen LAN & WAN sharing en worden beiden illegaal beschouwd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zal zoiets wel geweest zijn . Google maar eens op welcome to cccam 2.3.0 server , je valt achterover wat je allemaal tegenkomt .

 

 

Met Bing heb je betere resultaten overigens, maar wat een berg cardservers zijn er zeg!

Je kunt bij sommigen gewoon alles bekijken, tot aan IP adressen en shares aan toe.

.......overigens kun je nog een stapje verder, maar daar laat ik mij niet over uit, behalve dat het soms nog eens lukt om een share te krijgen. :D :D.

Tja, ik kan mij wel voorstellen dat providers het allemaal een beetje zat zijn, zowat elke noob kan zijn eigen share starten.

 

Om ontopic te komen op de TS, ik denk dat op deze manier zijn IP adres is getraceerd..en zijn share naar de server.

Ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar ik denk dat de TS toch het één en ander verzwijgt.. :whistle:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de boodschap van tvvlaanderen. Ccam gebruik, maar geen sharen. Hoe verklaren jullie dit? Zelfs intern had ik een 2de kaarje op een 2de ontvanger. Hoe kan ik mijn onschuld bewijzen?

Geachte Heer/Mevrouw ,

 

U hebt op 30-4-2014 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

 

 

Door een controle via een backdoor in het CC-CAM systeem, welke door derden zijn uitgevoerd, zijn wij er achter gekomen dat uw smartcardvoor cardsharing wordt gebruikt. Dit is in strijd met artikel 22.1, 22.2 en 22.3 uit de Algemene Voorwaarden van TV VLAANDEREN. Hier kan een hoge boete voor worden opgelegd.Indien u het niet eens bent met deze afhandeling kunt u hiertegen bezwaar aantekenen.

Wij verzoeken u daarom een brief te schrijven waarin u dit kenbaar maakt. Wilt u in de brief tevens het abonneenummer ######### smartcardnummer en het merk en type ontvanger waarin de smartcard wordt gebruikt vermelden? U kunt de brief naar het volgende adres versturen:

TV VLAANDEREN

t.a.v. Cardsharing bezwaarschrift

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

Uw brief wordt dan in behandeling genomen door onze juridische afdeling.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

Met vriendelijke groet,

 

Charis

Afdeling klantenservice

Afbeeldingen downloaden

Stel uw vraag op www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Uw vraag was:

 

 

Geachte,

 

 

Betreffende kaartnummer plots geen beeld meer. Heractivatie lukt niet. Graag snel een oplossing.

Alvast mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de boodschap van tvvlaanderen. Ccam gebruik, maar geen sharen. Hoe verklaren jullie dit? Zelfs intern had ik een 2de kaarje op een 2de ontvanger. Hoe kan ik mijn onschuld bewijzen?

Geachte Heer/Mevrouw ,

 

U hebt op 30-4-2014 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

 

 

Door een controle via een backdoor in het CC-CAM systeem, welke door derden zijn uitgevoerd, zijn wij er achter gekomen dat uw smartcardvoor cardsharing wordt gebruikt. Dit is in strijd met artikel 22.1, 22.2 en 22.3 uit de Algemene Voorwaarden van TV VLAANDEREN. Hier kan een hoge boete voor worden opgelegd.Indien u het niet eens bent met deze afhandeling kunt u hiertegen bezwaar aantekenen.

Wij verzoeken u daarom een brief te schrijven waarin u dit kenbaar maakt. Wilt u in de brief tevens het abonneenummer ######### smartcardnummer en het merk en type ontvanger waarin de smartcard wordt gebruikt vermelden? U kunt de brief naar het volgende adres versturen:

TV VLAANDEREN

t.a.v. Cardsharing bezwaarschrift

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

Uw brief wordt dan in behandeling genomen door onze juridische afdeling.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

Met vriendelijke groet,

 

Charis

Afdeling klantenservice

Afbeeldingen downloaden

Stel uw vraag op www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Uw vraag was:

 

 

Geachte,

 

 

Betreffende kaartnummer plots geen beeld meer. Heractivatie lukt niet. Graag snel een oplossing.

Alvast mijn dank.

Ik vrees dat "ze" gewoon jouw IP adres en resterende gegevens hebben gevonden bij een specifieke cardserver.

Helaas heb jij zelf ook kaarten gedeeld, al dan niet intern, feit is dat jij je server geactiveerd had staan en jouw router niet correct hebt ingesteld.

Ergens is dat 'opgepikt' en ik denk dat zij inderdaad niet zelf aan het hacken zijn geweest.

Een simpele zoekopdracht in een zoekmachine met een regeltje wat elders in het topic als voorbeeld geplaatst staat, is al ruim voldoende.

 

En ik geef je op een briefje dat dit in de zeer nabije toekomst vaker gaat gebeuren!

...zeker met het downloadverbod wat in april is ingegaan...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ook niet , ze zullen uw ip hebben kunnen traceren naar een server ( via google bv ), neem je hebt basic , en alle zenders die je niet hebt maar bekijkt trek je van een server , dan hebben ze u ip , vergelijken met uw inloggegeven op mijn TVV en ze weten wie je bent en ze hebben uw kaart gegevens.( je betaalt voor basic , maar je bekijkt het + pakket )  , is eigenlijk zeer simpel , of je nu cccam , oscam of wat dan ook draait ! .

 

Ik zeg niet dat het zo is , maar mijn kaart werkt nog prima  ,voor 3 tuners , tenzij ze op sommige zenders na 2 sids wordt teruggegooid .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemde situatie. Voel mij bespioneerd door tvvl. Is dit allemaal wel legaal iemands internetverkeer te gaan traceren? Informatie verkrijgen op een illegale manier. Voor mij alvast idem als iemands telefoon af te luisteren. ZE spelen het handig om dergelijke praktijken over te laten via derden. Voel mij hier bespioneerd, en ga toch informeren of dit wettelijk ongestraft kan. Ondertussen mijn ontvanger in de kast gezet. Voor mij eindigt het verhaal hier, en dat ze hun abbo's steken waar de zon niet aankan. Overgeschakeld voor 10 euro per maand naar Stevie tv. Een pak meer mogelijkheden dan tvvl. Ik kijk nu wat, waar en wanneer ik wil. Voor kabelabbo heb Telenet prime incl.sport al reeds 2 jaar. Daar kan tvvlaanderen niet aan tippen met hun verouderd aanbod. Tvvl zelfs niet bij machten om de voetbalrechten te kunnen aanbieden. Met de toenemende concurrentie als Stevie zal hun liedje snel uitgezongen zijn :-) Ik heb er een hobby van gemaakt om mensen te overtuigen van het betere aanbod, en hun voordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...