Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

zoals in het begin staat werd er gebruik gemaakt van Oscam.

 

Verder veranderen in België om de drie dagen de IP adressen.

 

Via het IP adres gaan ze zonder dat het gerecht er bij te pas komen niet vinden wie je bent.

Enkel via het kaartnummer kan men de kaart aan een gebruiker koppelen.

 

mvg

 

 

Bij de topic starter staat dit:

Zie card info:
card reader /dev/sci1
handled 115(0) ecms and 107(107) emms

SECA card 00.572.xxxxxx rev I4A entitlements:
0000 MANAGEMENT       : 2014-06-30   dus active maar geen beeld op TVV
006c TV VLAANDEREN    : 2014-06-30  dus active maar geen beeld op TVV

Dit is CCCam.  Geen Oscam.

 

Willy

  • Like 2

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemde situatie. Voel mij bespioneerd door tvvl. Is dit allemaal wel legaal iemands internetverkeer te gaan traceren? Informatie verkrijgen op een illegale manier. Voor mij alvast idem als iemands telefoon af te luisteren. ZE spelen het handig om dergelijke praktijken over te laten via derden. Voel mij hier bespioneerd, en ga toch informeren of dit wettelijk ongestraft kan. Ondertussen mijn ontvanger in de kast gezet. Voor mij eindigt het verhaal hier, en dat ze hun abbo's steken waar de zon niet aankan. Overgeschakeld voor 10 euro per maand naar Stevie tv. Een pak meer mogelijkheden dan tvvl. Ik kijk nu wat, waar en wanneer ik wil. Voor kabelabbo heb Telenet prime incl.sport al reeds 2 jaar. Daar kan tvvlaanderen niet aan tippen met hun verouderd aanbod. Tvvl zelfs niet bij machten om de voetbalrechten te kunnen aanbieden. Met de toenemende concurrentie als Stevie zal hun liedje snel uitgezongen zijn :-) Ik heb er een hobby van gemaakt om mensen te overtuigen van het betere aanbod, en hun voordelen.

Elk bedrijf bespioneerd.. Neem Google met hun dataminings OS genaamd Android bijvoorbeeld en gelijk de grootste boeven van allen

.

Maar TVV heeft simpelweg via zoekmachines gezocht,that's all.

Laat dit een les voor iedereen zijn door niet zomaar met elke cardsharepartij in zee te gaan.

Als dadelijk de grote jongens er uitgehengeld worden, dan gaan heel veel gebruikers een dikke boete krijgen!

Alle gegevens zijn dan voor handen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar TVV heeft simpelweg via zoekmachines gezocht,that's all.

 

 

 

kom kom,

dat zou betekenen dat iedereen die NU in de uitgeschakelde kaart groep serial zit ook op een site heeft aangemeld met een aanbieding zoals jij dat bedoeld

 

dat is niet de realiteit

 

het is een lang voorbereide actie (dat kan niet anders) en is trial and error

het kan niet zijn dat je binnenshuis in je onderbroek op de toilet wordt gefilmd, omdat er een keutel uit de riolering komt

conclusie ja hij heeft gepoept

 

ja hallo

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je die vergelijking van mij bedoelde JA ga gerust je gang

 

:D

 

het was wederom de simpelste vergelijking die ik net t effett uh ah oef, zo kon bedenken

 

idem de DNA monsters van honden inleveren bij de gemeente in Limburg <> grap op 1 april, die hun poep zomaar doen zonder dat het baasje het wegruimt met verplicht bruin zakje

 

de poep en het DNA wordt dus aan de hondenbezitter gekoppeld :D

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist

moet lollig zijn, maar dan aan de juiste zeide zijn opgehangen

voor die zittende bezoeker (hopelijk alle) die dat dan zien

 

een foto van jezelf (al drukkende) kan heel relaxed overkomen, mits de bezoeker dat kan zien

 

ik heb echter enkel een toilet-paper share gaande

dus back to topic

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,alle gekheid op een stokkie...

 

Ben nou toch wel nieuwsgierig naar de config van de gedupeerden.

Kan niet geloven dat wie dan ook zomaar in je netwerk komt als je je kaart verdeelt in je eigen huis.

 

En of het alleen over cccam gaat of ook oscam,en met wat voor config.

Als je geen poorten naar buiten open hebt staan komt er niemand zomaar in,of het is doelbewust inbreuk.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke poort had jij dan open staan naar de box?

Als het voor de smartphone is neem ik aan dat het poortnummer 80 (http) of poortnummer 443 (https) was?

Ik neem aan dat de toegang ook beveiligd was met username/password ?

 

groet

Ach hij is nu toch terug dicht... het was poort 40777 met username en gigalang password

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit forum loopt toch ook ergens een draadje over Oscam mensen welke hetzelfde probleem hebben als de cccam gebruikers...

 

En euh,ik heb zo'n M7 ontvanger op mijn naam staan... Dus daar zit het ook niet. Ontvanger wordt enkel gebruikt in buitenverblijf.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

......

 

En euh,ik heb zo'n M7 ontvanger op mijn naam staan... Dus daar zit het ook niet. Ontvanger wordt enkel gebruikt in buitenverblijf.

Misschien heeft M7 dat inmiddels ook al achterhaald. :lol: 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat jij gehackt bent door TVV via poort 40777 in combinatie met een moeilijk passwoord lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Je moet er vanuit gaan dat het serienummer van de kaart toch op één of andere manier (trojan ???) in handen is geraakt van het bedrijfje dat is ingehuurd door M7 Group, en daarvoor is helemaal geen port forwarding nodig.

 

Kunnen de gedupeerden even checken of de md5 checksum van hun CCcam_2.3.0 binary klopt?

 

root@dm7020hd:/usr/bin# md5sum CCcam_2.3.0
730a6c27dc7067d854e0ea495ce9814c  CCcam_2.3.0
 
De filesize zou 1251684 bytes moeten zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft M7 dat inmiddels ook al achterhaald. :lol:

 

Ik weet dat je dit grappig bedoelt, maar wat zijn nu de enige en enkele voordelen van TVV?

1.Vrije hardware

2. Je kan Vlaamse zenders in het buitenland bekijken.

 

 

Het is hier al meerdere keren geopperd dat men dat wil boycotten vanuit TVV. Ik zet er bijna geld op dat als die idioten hun kar niet keren ze geen 3 jaar meer bestaan.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...