Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Lees dit onderwerp nog eens door en oordeel zelf.

Ik ga voor de 2e keuze, de afrekening warvan je wist dat die ooit zou gaan komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon buitengooien die rotzooi !

En je kan trouwens beter bhaalu nemen ipv stievie...

- VU+DUO, relook400, cubecafe250, 2xdm800, cuberevo, DM7025

- visio bigsat, 3x Edision/1x ALPS quad LNB, 17to8 PMSE diseqc switch -> 28.2, 23.5, 19.2, 13

- schwaiger 1m alu, inverto LNB, SG2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon buitengooien die rotzooi !

En je kan trouwens beter bhaalu nemen ipv stievie...

Nou noem je ook een keus.. :crazy:

 

Gekheid.

 

Maar qua prijs zit je beter bij TVV.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon buitengooien die rotzooi !

En je kan trouwens beter bhaalu nemen ipv stievie...

 

Wat wordt hier toch op tv Vlaanderen uitgevlogen zeg . Als eens gedacht aan de meerderheid die een gewone goedgekeurde tv Vlaanderen box heeft? Die hoor je toch niet klagen??

zolang tv Vlaanderen en canaldigitaal al bestaan heeft er altijd bijgestaan dat ze niet verantwoordelijk zijn van beelduitval bij een niet goed gekeurde ontvanger !

Dus waar staan jullie dan met het klagen en klachtenbrief schrijven.

de fout ligt bij de klagers zelf.

Zelf heb ik een goedgekeurde ook een niet goedgekeurde , maar ik weet de gevolgen van deze laatste .is dit nu zo moeilijk ?

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wordt hier toch op tv Vlaanderen uitgevlogen zeg . Als eens gedacht aan de meerderheid die een gewone goedgekeurde tv Vlaanderen box heeft? Die hoor je toch niet klagen??

zolang tv Vlaanderen en canaldigitaal al bestaan heeft er altijd bijgestaan dat ze niet verantwoordelijk zijn van beelduitval bij een niet goed gekeurde ontvanger !

Dus waar staan jullie dan met het klagen en klachtenbrief schrijven.

de fout ligt bij de klagers zelf.

Zelf heb ik een goedgekeurde ook een niet goedgekeurde , maar ik weet de gevolgen van deze laatste .is dit nu zo moeilijk ?

 

Jij moet mij hier in België eens één voordeel geven dat TV-Vlaanderen biedt t.o.v. de concurrentie als je een goedgekeurde TV-Vlaanderen ontvanger gebruikt...

 

En dan nog iets, bij mij op het werk was men vroeger TVV dealer. In de 9 jaar dat ik daar werk heb ik constant gezeur gehoord over die decoders. Om de 5 voet vastlopers, véél te beperkte mogelijkheden en als het dan echt defect gaat, probeer het dan maar eens te laten herstellen/vervangen.

Mijn baas is het vorig jaar ook zo spuugzat geworden dat hij heel de handel buitengekegeld heeft.

Nota bene: hij heeft geen enkele niet officiële TV-Vlaanderen decoder staan.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tikkeltje kort door de bcht, inderdaad zijn er hier een antal boze mensen, maar die hebben geen beelduitval omdat ze geen goedgekeurde ontvanger gebruiken, maar omdat ze beticht worden van onreglementair gedrag.

Of die mensen terecht op zwart zijn gegaan? Ik kan dat niet beoordelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar juist met een goedgekeurde ontvanger hadden ze nu nog beeld gehad.

 

Akkoord, als hun niet goedgekeurde ontvanger niet had aangestaan/aangesloten geweest aan het internet, of een lagere versie dan CCcam 2.3.0 gedraaid hadden ze ook nog beeld gehad.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen vast wat meer certified boxen pushen, of tenminste die hobbybob boxen als onbetrouwbaar in de publiciteit laten verschijnen.

Ik zou dit thuis niet uitgelegd krijgen dat er "even" niets meer te kijken valt, ongeacht de reden wordt het toch: jij altijd met je gepruts.

Wanneer gaat het weer werken.... geen idee.........           WRONG ANSWER!!!!

 

Ik wist het wel, ik bestelde op stuit een alternatief zodat er weer beeld was en presenteerde TVV de rekening hiervoor, immers zij hebben bewust en zonder aankondiging iets aangepast waardoor wij geen beeld meer kregen waar we wel recht op hadden.

Ik maakte gehakt van ze voor de rechtbank. Cardsharing? Weet niet eens wat dat is!

Bewijslast krijgen ze nooit rond want "Uw cardserial is bij onderzoek gevonden in een wan sharing netwerk". Nou alles wat op die digitale snelweg de ronde doet kan gemanipuleerd worden. Ik heb niemand aan de deur gehad, vast iemand die aan cardserial spoofing doet en toevallig mijn serienummer gekozen heeft. Net zoiets als met valse nummerplaten flitspalen voorbij razen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart was dan niet uitgeschakeld geweest mag je aannemen.

Die broddel dingen kunnen niet in je netwerk opgenomen worden dus kan er ook niets naar buiten komen.

 

In de begin jaren van TvVlaanderen werd de Smartwi nog gepromoot om je kaart intern te kunnen delen.

Dat werd op een gegeven moment niet meer gepromoot met gevolg dat de kaart nu intern gedeeld kan worden met je enigma decoder.

Je zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult TvVlaanderen...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen vast wat meer certified boxen pushen, of tenminste die hobbybob boxen als onbetrouwbaar in de publiciteit laten verschijnen.

Ik zou dit thuis niet uitgelegd krijgen dat er "even" niets meer te kijken valt, ongeacht de reden wordt het toch: jij altijd met je gepruts.

Wanneer gaat het weer werken.... geen idee.........           WRONG ANSWER!!!!

 

Volgens mij ben je getrouwd of woon je samen met een "kloon" van mijn knappe en lief vrouwtje !  :confused:  :confused:  :grin:  :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart was dan niet uitgeschakeld geweest mag je aannemen.

Die broddel dingen kunnen niet in je netwerk opgenomen worden dus kan er ook niets naar buiten komen.

 

In de begin jaren van TvVlaanderen werd de Smartwi nog gepromoot om je kaart intern te kunnen delen.

Dat werd op een gegeven moment niet meer gepromoot met gevolg dat de kaart nu intern gedeeld kan worden met je enigma decoder.

Je zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult TvVlaanderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heeft tvv niet gezegd dat je met de seca3 kaart alleen maar CCcam 2.3.0 kunt gebruiken ivm firmware update van de kaart CD in ieder geval wel.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...