Ga naar inhoud


18650 Lithium-Ion accu battery pack solderen


Ventura

Aanbevolen berichten


Nooit met deze accu's klooien gelijk in de container dumpen,je weet dat ze kunnen exploderen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan de batterij(en) uit een pack wel zelf proberen te solderen aan het bijbehorende printje met de regelelectronica -ik heb het al meerdere keren gedaan - maar het is soms moeilijk om het boeltje weer netjes te monteren. Als je bang bent doe je handschoenen en veiligheidsbril aan. De batterijen hebben meestal soldeerlipjes, aan de batterij zelf zou ik nooit solderen.

Meestal soldeer ik een iets kleinere pack rechtstreeks in de apparatuur aan de veercontactjes, bijvoorbeeld in een gsm gaat dit prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik nog een goede 18650 Lithium-Ion accu battery pack (8 cellen) kopen? Helaas is er veel rommel te koop in het verre oosten.

De accu's  waar jij overspreek uit het verre oosten die zijn ook goed,kennis van mij heeft ze ook gekocht en werken perfect

 

maar je kan ze ook in nl halen ze zijn wel duur  ;)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik nog een goede 18650 Lithium-Ion accu battery pack (8 cellen) kopen? Helaas is er veel rommel te koop in het verre oosten.

Ik heb voor mijn hobby soldeer batterijen 3500 mAh besteld bij een grote zaak uit "oldenzaal" kosten 6 x 5.56 ik heb voor de test ook via ***geen-reclame***.com dezelfde batterijen besteld kostte mij totaal van € 9,74 voor alle 6 en de batterijen doen het in de praktijk net zo goed als de duurdere (op de in Nederland bestelde batterijen stond ook geprint made in China)

 

Het enigste is dat de levering hier in Nederland 5 dagen duurde en vanuit Amerika 12 werkdagen.

 

Gr. De Buurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...