Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik ben nu mijn tweede smartcard telefonisch aan het opzeggen. Na allerlei procedures hoor ik nu al een kwartier lang een beltoon die niet beantwoord wordt.


Dit geeft mij even de tijd om me te beklagen over de klantvriendelijkheid van CD. Inmiddels hoor ik een vals muziekje.


 


Uiteindelijk heb ik een jongen aan de lijn gehad, die mij aanbood om twee jaar lang de smartcard te mogen gebruiken voor het oude tarief van 2,50 per maand.


Ik heb toch maar vriendelijk bedankt voor het aanbod.


 


 


hier ook hetzelfde ben nu aan het onderhandelen wat er mogelijk is anders zeg ik het op de tweede kaart.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zijn er uit 1 jaar lang voor een prijsverhoging van 1 euro voor basis tv + het hdtv die ik er al bij had, dus 2,50+5,00=7,50 euro, oude bedrag was 1,50 +5,00= 6,50 euro.

Zien we na een jaar wel weer verder wat we doen.

En bevestiging via de mail gekregen en per brief krijg ik dit ook nog.

aangepast door Opel
  • Like 1

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de moeite neemt om even te bellen zijn ze best schappelijk. Ik heb nu net 1 maand een extra kaart. Ik ga ook zeker even bellen voor die 2euro pm verhoging op m'n extra familie kaart

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval wordt de prijs van mijn extra kaart verhoogd van 2,50 naar 4,50 zonder extra kanalen.

De basis abonnees krijgen er 18 zenders bij, mij hadden ze daarvoor de HD zender op deze kaart kunnen geven, iets wat voor de extra 2 euro en voor een klant van het eerste uur een alleszins acceptabel aanbod geweest zou zijn.

 

Mijn 2e kaart zit in de ontvanger in de keuken, de 3e kaart in die in de slaapkamer.

 

Ik zeg, bel ze en kijk wat je kunt regelen.

Wellicht kun je je oude hd+thema pakket op je extra kaartjes krijgen á 5,- p/mnd p/krt of zo...

 

Ik had hetzelfde pakket als jij maar met slechts 1 extra kaart met daarop het stbp.

Heb die kaart opgezegd en heb er nu ook na 1 aug. nog enkel de npo op maar wel zonder maandelijkse kosten.

Het oude hd+themapakket heb ik nog maar ik heb het 15 euro kostende family-pakket (zonder hd) geruild tegen het stbp en mis nagenoeg geen zenders die ik wel eens keek.

Tegen zowat 13 euro p/mnd

Vet pakket in prima kwaliteit voor een niet te kloppen prijs.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals velen overweeg ik nu wat te doen met mijn 2e kaart, maar ook welk hoofdpakket ik nu wil hebben.

 

Ik zocht op de cd website en zag tot mijn verbazing dat ze sinds kort het starterspakket snel in prijs hebben verhoogd van 12,95 naar 17,95... "grappig" is nog dat ze zelfs ergens eronder nog een tabelletje hebben staan waar hun 12,95 wordt vergeleken met de "duurdere concurrenten"

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb die kaart opgezegd en heb er nu ook na 1 aug. nog enkel de npo op maar wel zonder maandelijkse kosten.

 

 

Dit begrijp ik niet. :(

 

Na 1 augustus de NPO op de 2e kaart gratis terwijl die opgezegd is?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat CD met die extra kaartverhoging,de verkeerde mensen gaan bevoordelen.

ik begrijp het nog steeds niet! (ook niet met suggestieve hulp van mojo bericht #61)

 

Een prijsverhoging staat los "van bepaalde mensen" maar betreft de hele doelgroep namelijk de abonnees van Canal DIGITAAL

Die volgens abonnement NU AL een tweede of derde kaart heeft, daar hij of zij deze in z'n Satelliet-receivers thuis gebruikt, die mensen gaan nu klagen als Canal DIGITAAL ook voor hen de prijzen optrekt en niet enkel bij nieuwe abonnees.

 

Logisch en begrijpelijk.

 

Wat dat klagen voor zin heeft vraag ik me echt af hoor!

 

Je kunt enkel stellen er is een media psycholoog bij Canal DIGITAAL die de strategie heeft bepaald voor de komende jaren.

En anders zijn ze helemaal van de pot gerukt en is zoals eerder al geschreven het bedrijf gedoemd failliet te gaan.

 

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou zo zie ik dat niet

dit is een heel georganiseerde actie

je zou zelfs kunnen denken; men wil alle klanten in de schoot van een andere aanbieder drijven

 

het stukslaan van bedrijven om andere er beter door te laten worden kenden we namelijk al.

(en werknemers of klanten pfff B)  )

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een bedrijf is het toch..... ook de deskmedewerkster is het niet eens met deze verhoging, maar kan er niets aan doen  :eek:   

 

Na mijn aankondiging dat ik de 2e kaart dan wens op te zeggen, moest ze even overleggen, en zie: het komende jaar blijft alles bij het oude. Geen prijsverhoging :D .

 

Bellen helpt dus. Welke paarse broeken hebben dit verzonnen???

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof je het zelf nog?

ik geloof van die club helemaal niets meer...!

Niet dat er één officieel standpunt bekend is

Niet dat er één universele prijs berekend wordt

Niet dat er een informatieplicht zou zijn, sorry dat weet men die is er niet, maar eenduidigheid mag men wel verwachten.

 

Of die allemaal een paarse broek dragen weet men ook niet.

Maar wel dat men werft met nieuwe voorstellen : alles in 1 bij CanalDIGITAAL :D  mooier kan het niet!

Gerelateerde berichten hadden we ook op sat4all gelezen een paar maanden geleden.

Men wordt ongevraagd gebeld door CDS inzake alles in 1 aanbiedingen

CDS kon mij in April plots bellen en sprak tussen neus en lippen over het belregister

CDS mag mij helemaal geen oneerbare voorstellen doen per telefoon want ik sta in het bel-mij-niet-register!

Ik ben niet eens geregistreerd met mijn telefoonnummer bij derden (van wie hebben ze m'n nummer)

Dus uiteindelijk zit er een andere grote provider achter die al dat mogelijk maakt.

 

het duurder maken bij Jumbo = extra klanten voor AH

zo is het en niet anders

zal ik het voor jullie vertalen?

het duurder maken bij CanalDIGITAAL = extra klanten voor KPN

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit begrijp ik niet. :(

 

Na 1 augustus de NPO op de 2e kaart gratis terwijl die opgezegd is?

Klopt het dat de NPO zenders blijven werken na opzegging van de tweede kaart?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit klant worden bij KPN,is nog een grotere roversbende dan cd. Kabel is eerder een alternatief, gaan we toch hybride.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...