Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat CD met die extra kaartverhoging,de verkeerde mensen gaan bevoordelen.

 

 

begrijp ik niet

wat bedoel je sattv4iedereen?

Ik begrijp ongeveer wel wat hij bedoeld.

 

1 x Basis HD = 17,95

2x extra kaart=  9,00

Totaal            = 26,95

 

Voor 30 euro krijg je bij een cardserver 3 lijnen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou Jürgen, dat kan nog dagen duren voordat iedereen met extra kaarten bericht heeft gehad. Je kunt geen 10.000 of misschien wel meer mensen tegelijk berichten.

 

Nou Sprietje dat zal mij een bal jeuken. Dan had men eerder met de aankondiging moeten beginnen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de mail gehad, ik heb basis HD + een extra kaart. Zou dus drie euro duurder gaan worden. Ik kreeg ook als aanbieding 2 euro korting op de hoofdkaart, dus in totaal 1 euro duurder, maar dan zat ik wel weer een jaar aan mijn hoofdabbo vast! Dit wil ik niet, dus extra kaart opgezegd.

 

Gelijk verteld dat als mijn hoofdkaart dit jaar ook duurder word, die ook opgezegd word. Doen ze ook vaak per 1 augustus dus ben benieuwd wat er ons nog te wachten staat :-)

1x DM800HD - OpenPLi 2.1 - CCcam 2.3.0  (in de kast als reserve)

1x Vu+ Solo2 -  OpenPli 4.0 - Oscam - 110cm Triax - Stab rotor
2x Amino A140 (Glasvezel ontvanger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als gevolg van stijgende kosten voor het doorgeven van het televisiesignaal wijzigt het maandtarief voor de Extra Kaart met ingang van 1 augustus 2014 van € 2,50 naar € 4,50.

 

Op het gevaar heen dat men mij nu een mierenneuker noemt vind ik de inhoud van dit mailbericht wederom nietszeggend.

 

Ik mis diverse aanvullingen namelijk dat het om het bestaande abonnement gaat, dus een persoonlijke benadering, of voor nieuwe abonnementen of voor bestaande abonnementen.

Nergens komt dit aan de orde.

 

Verder schrijft men dat het maandtarief van € 2,50 naar € 4,50 gaat maar ik betaal € 1,50 en wat gebeurd dan daarmee?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo allemaal lees kan ik slechts één ding concluderen: het loont driedubbeldwars de moeite om goed Duits te leren. Tientallen uitstekende programma;s in HD kwaliteit, allemaal gratis met een simpelst denkbaar Astra antennetje. Combineer het met de eveneens gratis Digitenne Nederland 1-2-3 en je provinciale zender(s) en je bespaart jezelf kapitalen!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de mail voor Basis HD klanten ontvangen. De brief is natuurlijk uitermate onhandig geformuleerd, maar misschien is dat opzettelijk gedaan: de prijs gaat weliswaar met 200% omhoog, maar "u hoeft hier helemaal niets voor te doen". De meerwaarde die wordt gesuggereerd (18 extra zenders) wordt niet verduidelijkt: het minste dat je mag verwachten bij zo'n éénzijdige actie is dat men deze 18 zenders even opsomt. Ik persoonlijk heb er wel 3 euro voor over als bv Eurosport HD en de Belgische zenders Een HD en Canvas HD erbij zouden komen. Op de website van CanalDigitaal kon ik niets over deze 18 extra zenders vinden (die website is sowieso erg onduidelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er nu weer flink wat SmartWi's of Clone+ verkocht gaan worden. Probeer wel te bedingen, dat als het niet goed werkt, je de zaak terug kunt sturen.
Hier de test in Totaal TV: http://www.Bron: Totaal TV/tests/163/cardsharing-zonder-draden.html
Opgemerkt dient te worden dat de SmartWi tot ongeveer 25meter afstand te gebruiken is, de Clone+ wel tot 150meter.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

van CDS:

De extra 18 zenders die via de extra kaart settopbox te zien zijn/worden:

RTL8HD
Eurosport HD
NGC HD
Discovery Channel
TLC
FOX
MTV NL
MTV Hits
MTV Music
MTV Dance
MTV Rocks
VH 1
VH 1 Classic
TV Oranje
Nickelodeon
Disney Channel
Comedy Central/Kindernet
(18+) Hustler TV


Voorzover wij begrepen hebben zouden deze zenders nu al te zien zijn.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zal denk ik een regen van opzeggingen komen 2€ verhoging op een kaart die div zenders mist t.o.v je hoofdkaart is toch wel heel bizar.

hier zal de opzegging ook de deur uitgaan en de clone+ komt uit de doos simpel zat.

en anders is dit een veel betere oplossing bij sparql daar krijg je voor 23,95 gewoon gratis hbo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik denk dat juist het mailbericht eerder in een vakantieperiode wordt gelezen want menigeen heeft ook op zijn vakantieadres Internet mail.

 

Als CD deze aankondiging per briefpost zou versturen zullen zeker de meesten de brief pas na de vakantie onder ogen krijgen en dus te laat.

Maar ben het ermee eens dat het tijdstip niet al te slim is gekozen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ben het ermee eens dat het tijdstip niet al te slim is gekozen.

Verplaats je eerst even in CDS en check dan nog even deze conclusie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het is juist heel slim gekozen. Het is net geen maand zoals wij gebruikers in acht moeten nemen voordat het ingaat.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4allFreak: bedankt voor het lijstje. Ik heb het even geprobeeerd, maar het lijkt erop dat momenteel alleen RTL8 HD is vrijgegeven. Jammer dat de Vlaamse zenders er niet bij zitten. Zeven muziekzenders (en als je TV Oranje meetelt zelfs acht) is wel een beetje te veel van het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...