Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat heb ik eerder ook al uitgelegd maar hierbij nogmaals.

 

2 weken geleden heb ik met CD gebeld om mijn HD abonnement en mijn 2e kaart op te zeggen maar wel mijn Basispakket te handhaven.

Men deed daarop het aanbod om € 2,= korting op mijn Basispakket te verstrekken als ik mijn 2e kaart niet zou opzeggen en daar ben ik op ingegaan want immers was ik dan € 0,50 voordeliger uit.

Naar mening wist men toen al dat de prijs voor de 2e kaart omhoog zou gaan.

 

Als men mij nu bevestigd dat deze verhoging ook voor bestaande abonnees gaat gelden dan wil ik nu al opzeggen en niet pas op het laatste moment.

Ik kan wel weer tegen betaling van € 1,= per gesprek bellen maar dan krijg ik ongeacht welk antwoord toch geen schriftelijke bevestiging, daarom mail ik.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


zoveel is die euro nu ook weer niet

maar of het allemaal waar is wat ze bij knaldigital zeggen via telefoon of mail dat is dus nog maar de vraag

1 euro voor een leugen.

zo kun je rijk worden.

 

zeg het op jong, der is genoeg anders te zien wat de moeite waard is.

 

 

dat behoeft wat extra informatie opdat het niet zomaar een losse flodder lijkt te zijn wat ik schreef

 

ja ja de condities en afspraken kan men dus gewoon zonder pardon wijzigen

dat wisten jullie

dus ook kosten / pakket samenstelling / leveringsvoorwaarden dat mag CanalDIGITAAL zonder inmenging gewoon aanpassen

ook dat wisten jullie (na hier zovele jaren te hebben meegelezen)

 

moet men nogmaals toevoegen dat je een business contract aan gegaan bent

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik eerder ook al uitgelegd maar hierbij nogmaals.

 

2 weken geleden heb ik met CD gebeld om mijn HD abonnement en mijn 2e kaart op te zeggen maar wel mijn Basispakket te handhaven.

Men deed daarop het aanbod om € 2,= korting op mijn Basispakket te verstrekken als ik mijn 2e kaart niet zou opzeggen en daar ben ik op ingegaan want immers was ik dan € 0,50 voordeliger uit.

Naar mening wist men toen al dat de prijs voor de 2e kaart omhoog zou gaan.

 

Als men mij nu bevestigd dat deze verhoging ook voor bestaande abonnees gaat gelden dan wil ik nu al opzeggen en niet pas op het laatste moment.

Ik kan wel weer tegen betaling van € 1,= per gesprek bellen maar dan krijg ik ongeacht welk antwoord toch geen schriftelijke bevestiging, daarom mail ik.

OK dat is duidelijk. Volgens mij ben je na de toezegging het abo te houden een nieuw jaarcontract aangegaan. Dus voor jou nog geen prijsverhoging.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat CD met die extra kaartverhoging,de verkeerde mensen gaan bevoordelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In de nieuwe algemene voorwaarden staat het volgende:

 

25.4
Om het delen van de smartcard (cardsharing) te voorkomen kan CanalDigitaal het aantal televisiezenders die gelijktijdig per smartcard gedecodeerd kunnen worden beperken tot 2
 
Canaldigitaal heeft de laatste jaren een haat/liefde verhouding met 2e en 3e kaarten op een abonnement.
Het management verdenkt elke bezitter van een extra kaart van delen met familie en buren.
Inderdaad zijn er de nodige zwarte schapen die het voor huishoudens met meerdere tv's /huisgenoten steeds meer verpesten.
Het lijkt er steeds meer op dat CanalDigitaal de prijs van de 2e en 3e kaart wil gelijk trekken met de prijs van het hoofdabonnement.
 
Het intern delen van je kaart zal door deze beperking ook ter zijner tijd niet meer mogelijk zijn.

 

 

 

@ceesv.. voor de zoveelste keer weer verkeerde info van jou kant want dit staat ook in de voorwaardes van vorig jaar.!!!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat is er verkeerd aan die info?

Staat het wel of niet in die nieuwe voorwaarden?

 

Het aantal te decoderen zenders per kaart is op dit moment nog 4 en voor sommige kanalen al 2.

 

Wat voor andere info was er voor de zoveelste keer verder onjuist?

 

 

We zijn het er toch allemaal over eens, dat Canaldigitaal de extra kaarten steeds meer in mogelijkheden aan het beperken is en de prijs/prestatie verhouding steeds verder terug loopt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk bij canal digitaal altijd met een acceptgiro.

Het nadeel is dat je het bedrag per jaar in een keer betaald.

Het voordeel is dat je weet wat je betaald en het bedrag staat ook voor 1 jaar vast.

 

Elk nadeel heeft ook zijn voordeel want prijsverhogingen sluit je hier mee uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra smartcard van CanalDigitaal is flink duurder geworden. Voor alle extra pakketten kost de kaart nu €4,50 / maand.

Dat was voor het Basispakket €1,50 en voor het familiepakket €2,50.

 

 

 

Hier zien we de kosten voor de publieke zenders al doorberekend worden.

Wen maar vast aan het idee dat de prijs voor het hoofd abonnement € 2,- tot € 3,- omhoog gaat. 

 

De prijs verhoging heeft dan ook niets met het tegen gaan van CS te maken, uitsluitend en alleen

de extra kosten die nu gemaakt worden voor de publieke zenders worden doorberekend.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal Satelliet schrijft vanochtend:

"Dan wat betreft de maandprijs voor de extra kaart, die gelden per direct voor nieuwe overeenkomsten. In alle andere gevallen zullen we onze klanten hier persoonlijk over informeren."

en verder:

"We verspreiden de volledige informatie pas als we alles gereed hebben."

Hieruit blijkt duidelijk dat de prijsverhoging binnenkort voor alle klanten gaat gelden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar er komt dus nog meer aan. Kennelijk hebben ze het plaatje nog niet rond, maar zijn ze wel begonnen om maar vast de prijs te verhogen van de 2e kaarten om te voorkomen dat nieuwe abonnees te lang een lage prijs betalen. Vermoedelijk gaan ze eindelijk een poging doen om de pakketten te harmoniseren naar HD pakketten en komen die ook op 2e kaarten, in voorbereiding op het afschakelen van de SD transponder op Astra1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...