Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Goh, de mail klopt niet met mijn abonnement, want ik heb geen HD:

 

U heeft bij CanalDigitaal een abonnement op het FamilieHD-pakket, aangevuld met een abonnement voor uw extra televisie(s).

Als gevolg van stijgende kosten voor het doorgeven van het televisiesignaal wijzigt het maandtarief voor de Extra Kaart van € 2,50 met ingang van 1 augustus 2014 naar € 4,50. Het tarief voor het FamilieHD-pakket blijft ongewijzigd.

 

 

Open saldo na de laatste nota € 16,45
Automatische Incasso 27/05/2014 € -16,45
Extra kaart Familie-pakket 01/07/2014 t/m 31/07/2014 € 2,50
Familie-pakket 01/07/2014 t/m 31/07/2014 € 15,95
Retentiekorting Familie-pakket 01/07/2014 t/m 31/07/2014 € -2,00
totaalbedrag € 16,45
 
Ben toch echt benieuwd wat er dalijk op die extra kaart open gaat

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mensen die het Basis-pakket hebben, hebben de volgende mail gekregen:

 

U heeft bij CanalDigitaal een abonnement op het BasisHD-pakket, aangevuld met een abonnement voor uw extra televisie(s).

 

Uw Extra Kaart breiden we met ingang van 1 augustus 2014 uit met 18 extra zenders uit het Basis-pakket. Zo kunt u ook op uw extra televisie(s) genieten van de leukste zenders. U hoeft hier helemaal niets voor te doen. Het maandtarief van de Extra Kaart wijzigt van

€ 1,50 naar € 4,50. Het tarief voor het BasisHD-pakket blijft onveranderd.

 

Ik heb als klant van het eerste uur nog een apart HD pakket op de hoofdkaart, de hoofdkaart zelf heeft op een gegeven moment family gekregen.

Ik geloof dat dit vroeger gekoppeld was met een thema pakket.

 

Op de extra kaarten heb ik alleen een prijsverhoging gekregen, geen aankondiging van extra zenders.

 

De Basis klanten krijgen tenminste nog 18 extra zenders voor hun geld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvanger mail op 4 juli om 20.02 uur de mededeling dat een 2e kaart van €.2,50 naar €.4,50 per maand gaat.

 

Een enorme prijsverhoging aangekondigd binnen 27 dagen!!

IK WORDT HIER KOTS MISSELIJK VAN!

 

volgens mij voldoet dit niet aan de consumenten voorwaarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op de extra kaarten heb ik alleen een prijsverhoging gekregen, geen aankondiging van extra zenders.

 

De Basis klanten krijgen tenminste nog 18 extra zenders voor hun geld.

De extra kaarten van Basisklanten krijgen dus hetzelfde pakket als de FamilieHDklanten.

En de prijs wordt ook gelijkgetrokken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik betaalde €. 2,50 en ga nu €. 4,50 zonder dat er iets extra's tegenover staat.

Dat noem ik niet gelijk trekken.

En zou ik alle zenders zoals op de hoofdkaart in HD willen zien komt er nog eens € 5 bij.

Dan begin je al aardig op weg te gaan naar de prijs van een volledig hoofdabonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

van CDS:

De extra 18 zenders die via de extra kaart settopbox te zien zijn/worden:

 

RTL8HD

Eurosport HD

NGC HD

Discovery Channel

TLC

FOX

MTV NL

MTV Hits

MTV Music

MTV Dance

MTV Rocks

VH 1

VH 1 Classic

TV Oranje

Nickelodeon

Disney Channel

Comedy Central/Kindernet

(18+) Hustler TV

 

 

 

Vraag:

 

Wat voor zenders zitten er nog meer bij op de extra kaart, ook ned 1,2,3 hd en rtl 4,5,7 in hd, sbs 6 hd, veronica hd en net8 in hd of zitten deze er niet bij in hd.

Weet iemand hier meer over te vertellen welke zenders er in zitten en welke hd zijn.

 

Heb nu voor 2 weken terug een tweede kaart geactiveerd aan mijn basis hd hoofdkaart en op de tweede kaart ook het hd pakket genomen voor 5 euro, dus 5 + 1,50 = 6,50 en word dus nu 9,50!

Schandalig duur.

aangepast door Opel

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hier iemand geen 2e kaart en de mail ontvangen van de verhoging?

 

Volgens mij is die mail alleen uitgegaan naar mensen met een 2e kaart om aan te kondigen dat per 1/8 de prijs met 2 euro omhoog gaat.

 

Hoop dat dit betekend dat SD er einde van het jaar af gaat. Scheelt mij weer 7,50? geloof ik per maand om de 2 kaart HD te decoderen.

 

Ik kan mij er overigens allemaal niet zo druk over maken. TV is een luxe die je net zo luxe kan maken als je zelf wilt. Wil je alles betaal je ook meer. Ben te tevreden met minder, betaal je minder.

 

En alles wordt duurder mensen... Men vergeet snel dat de kosten van CD ook meestijgen omdat het personeel meer loon nodig heeft omdat alles duurder wordt. Dit is een enorme vicieuse circel waar elke ondernemer, onderneming en werkenemer mee te maken heeft. Ook jij word namelijk duurder...

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu ongeveer halverwege mijn contract met CD. Vorig jaar heb ik een tweejarig contract afgesloten. Ook ik heb de mail gekregen (2 extra kaarten).

Wat is een contract nog waard?

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het contract van de extra kaarten kan je desgewenst op basis van deze prijsverhoging per 1 augustus beëindigen op basis van de prijsverhoging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

... en dat weet CD ook want menigeen gaat wel mopperen over deze verhoging maar zal uiteindelijk toch eieren voor zijn geld kiezen.

Als je echt een 2e en 3e TV wilt gebruiken dan zijn er weinig alternatieven en die die er dan toch nog in aanmerking komen daar moet jij je afvragen hoelang die dan nog toegepast kunnen worden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jürgen, een bedrijf moet zich wel realiseren dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat.

 

Er is een grens, tot hier en niet verder, waar de consument het niet meer accepteert en het bedrijf de rug toekeert.

Op hun eigen forum wordt openlijk over alternatieven gesproken waar men nog steeds Canaldigitaal zenders bekijkt, echter zonder bemoeienis van Canaldigitaal.

Laat duidelijk zijn dat dit niet de oplossing is, wanneer Canaldigitaal niet meer voldoende inkomsten genereert om de kosten te dekken zal de stekker eruit gaan en hebben ook de alternatief kijkenden geen beeld meer.

 

Binnen Canaldigitaal zijn stromingen die elke 2e en 3e kaart bezitter verdenken van "abonnement" sharing.

De brave klant, die zich aan de regels houd is steeds meer de dupe, de zware schapen gaan over tot nog duister praktijken.

 

Canaldigitaal begeef zich op glad ijs!

 

In mijn geval wordt de prijs van mijn extra kaart verhoogd van 2,50 naar 4,50 zonder extra kanalen.

De basis abonnees krijgen er 18 zenders bij, mij hadden ze daarvoor de HD zender op deze kaart kunnen geven, iets wat voor de extra 2 euro en voor een klant van het eerste uur een alleszins acceptabel aanbod geweest zou zijn.

 

Mijn 2e kaart zit in de ontvanger in de keuken, de 3e kaart in die in de slaapkamer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu mijn tweede smartcard telefonisch aan het opzeggen. Na allerlei procedures hoor ik nu al een kwartier lang een beltoon die niet beantwoord wordt.

Dit geeft mij even de tijd om me te beklagen over de klantvriendelijkheid van CD. Inmiddels hoor ik een vals muziekje.

 

Uiteindelijk heb ik een jongen aan de lijn gehad, die mij aanbood om twee jaar lang de smartcard te mogen gebruiken voor het oude tarief van 2,50 per maand.

Ik heb toch maar vriendelijk bedankt voor het aanbod.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...