Ga naar inhoud


extra kaart: vanaf vandaag geen HD meer op NPO 1, 2 en 3?


greydutch

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal Satelliet schijft op hun forum:

Er is op de website gekozen om alleen actuele pakketten te vermelden, met de daarbij behorende zenders. Iedereen die een oud pakket heeft ziet dan gelijk welke zenders er bij komen bij het nieuwe pakket van keuze.


Zowel met het basis-pakket als met de extra kaart Basis zijn onderstaande zenders te bekijken, we hebben hier geen rekening gehouden met de tijdelijk HD zenders bij het Basis-pakket.

Diegene die nu nog het STBP pakket op de Extra kaart als abonnement vermeld hebben, zien onderstaande zenders ook, mits voorzien van een smartcard beginnend met 128.. en ontvangst mogelijkheid op ASTRA 23,5


Nederland 1 SD
Nederland 2 SD
Nederland 3 SD
RTL4
RTL5
SBS6
RTL7
Net5
Veronica/DisneyXD HD
RTL8 HD
Eurosport HD
NGC HD
Discovery Channel
TLC
FOX
MTV NL
MTV Hits
MTV Music
MTV Dance
MTV Rocks
VH 1
VH 1 Classic
TV Oranje
Nickelodeon
Disney Channel
Comedy Central/Kindernet
(18+) Hustler TV *
Eurosport

Omdat zenderpakketten onderhevig zijn aan veranderingen is bovenstaande een momentopname, aan deze posting kunnen geen rechten ontleend worden.

Klanten die vragen hebben over de zenderpakketten kunnen contact opnemen met onze klantenservice, dit mag telefonisch of per email.

* HustlerTV komt per 31 aug. beschikbaar voor de Extra kaarten , activeren verloopt via MCD



Wat er op het extra kaartje van het familiepakket te ontvangen is, wil hij niet zeggen. Het antwoord daarop is:

Daar mag u een email over sturen naar de klantenservice, vermeld wel uw abonneenummer.
en:
Wij beantwoorden met alle plezier uw vragen over uw zenderpakket, ook die op de extra kaart. Zoals aangeven kunt u dit per telefoon of email doen.


Tjonge, wat zijn ze toch weer duidelijk bij CanalDigitaal!!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Of er met een hd pakket Ned 1,2,3 op je extra kaart(en) zit is nog steeds iets waarover ze geen uitsluitsel geven.

 

Ik vraag mij af hoe het er in de burelen van Canaldigitaal tussen de diverse afdelingen aan toe gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat snap jer niet dan? Ik vind het een vrij duidelijk verhaal.

 

En ik denk dat hij het zelf niet zeker weet van het Family pakket. Misschien zijn ze daar nog mee bezig en willen ze nog geen uitspraken doen totdat het zo ver is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sjattuh

Een ander forumlid schrijft het volgende op het dat forum:

Ik heb even gebeld en zelfs daar weten ze het niet precies. Nu nog 1 keer, welke zenders kun je ontvangen als je FamilieHD pakket heb en nog een extra kaart met Familie pakket ????????

Man man wat een bedrijf zijn jullie. Sorry dat ik zo reageer het moet toch niet moeilijk zijn om een lijst te krijgen met de zenders op een extra kaart met familie pakket ?


Vindt je dat nu een duidelijk antwoord van CanalDigitaal als ze het bij de helpdesk niet eens weten?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met CD, 20 minuten in de wacht gestaan. Hier heb ik FamilieHD + 2 extra kaarten Familie en 1 kaart met Settopboxpakket. Betaal 24,95 per maand en 80 per jaar. Na 1 augustus geen beeld meer op NED1-2-3 HD. Medewerker van CD komt weer met dat verhaal van de NPO. Ik zeg: mijn extra kaarten worden wel 2 Euro per maand duurder en ben wel 123HD kwijt. Medewerker: u hebt vanwege het besluit van NPO geen recht meer op NED123HD of u moet besluiten het HD pakket te nemen. Ik zeg: dan zeg ik nu m'n abonnement geheel op. Medewerker: Ik ga u doorverbinden. Dan krijg ik de mededeling dat de Klantenservice is gesloten en de verbinding wordt verbroken. Volgens mijn vrouw heb ik nu een erg rood gezicht.

aangepast door gps
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schriftelijk opzeggen dus, heb je gelijk een bewijs, ik heb gisteren voor de 2de keer opgezegd maar deze keer schriftelijk.

 

Na de eerste keer telefonisch opzeggen, kreeg ik vrij snel de bevestiging in de bus, en vlak er achter aan in een brief dat ik weer voor 2 jaar had bijgetekend. ze hebben wel humor daar bij CD.

 

Volgende stap van CD zal zijn, dat ze gewoon blijven afschrijven. ik kijk er nu al naar uit.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een familie pakket hebt en een los hd pakket op dat familie pakket.

 

Je verder een schrijven krijgt dat de extra kaarten van 2,50 naar 4,50 gaan

 

Dan verlies je dus op je extra kaarten Nederland 1,2,3 HD? Dus minder voor meer?

 

En per 1 november komen ze dan er weer bij?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom per 1 november?

 

alleen klanten met een HD-pakket zullen de NPO zenders ook in HD kunnen blijven ontvangen.

 

HD wordt de nieuwe standaard en maakt daarom vanaf
1 augustus onderdeel uit van uw televisie-abonnement.

 

Iemand die ook HD wil op z'n 2de kaart betaald 5 euro meer.

 

Die 4,50 is nog altijd minder dan die 19.95.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat erom dat mensen met een hd pakket tot voor kort op hun 2e kaart NED 1,2,3 HD onden ontvangen.

Na een prijsverhoging van 2,50 naar 4,50 ontbreken er plotseling de 1,2,3 HD varianten.

 

Canaldigitaal geeft geen te ontvangen zenderlijst voor deze kaarten prijs.

 

Zie ook de titel van dit draadje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...