Ga naar inhoud


extra kaart: vanaf vandaag geen HD meer op NPO 1, 2 en 3?


greydutch

Aanbevolen berichten

Omdat de NL HD zenders vanaf november schijnbaar onderdeel worden van het basis pakket.  Tenminste dat was de bedoeling. En bijvoorbeeld RTL8 HD is nu al te zien op 2e en 3e kaarten met een basispakket of hoger. Dat maakt het juist zo belachelijk..

 

Dit is dus per 1 augustus.

 

Per 1 augustus worden npo123 HD niet meer gratis......... bla bla bla de rest heb ik even van de CD site gekopieerd.

 

Nederland 1, 2 en 3 uitsluitend nog met een betaald abonnement te zien

Als gevolg van bezuinigingen bij de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) stopt de gratis doorgifte van Nederland 1, 2 en 3 via de satelliet m.i.v. 1 augustus 2014. En zijn Nederland 1, 2 en 3 vanaf deze datum alleen nog te bekijken met een betaald abonnement.

 

Nederland 1, 2 en 3 HD zijn vanaf 1 augustus 2014 uitsluitend te zien vanaf het BasisHD-pakket. Daarnaast maakt de HD-versie van de Publieke Omroep deel uit van het HDTV-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Codx: Nee, de NL HD zenders komen in het basisHD pakket .Op 2e kaarten zit een basispakket of familiepakket, geen HD, of je moet €5,- bijbetalen. Gewone kaarten die basispakket hadden krijgen tot 1 november HD er gratis bij, daarna HDlight voor €3,- per maand extra.

 

Nergens staat dat 2e kaarten  HD krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk alleen niet dat de SD zenders van de commerciëlen op korte termijn zullen worden uitgezet.

 

Zoals ik al ergens eerder in een van de Topics had geschreven baseer ik deze stelling op het feit dat ik met CD al rond was om tot juli 2015 het SD pakket, dus uitsluitend de SD zenders, tegen een betaling van € 12,95 p/m te mogen gebruiken.

En nee, niet alleen tot november aanstaande maar er is mij vrij recent hoog bij laag toegezegd dat ik deze optie tot juli 2015 mocht gebruiken.

 

Dat men misschien tussendoor toch enkele of alle CD SD zenders naar HD zenders migreert en het dan de bedoeling was dat ik die HD zenders tot juli 2015 voor € 12,95 p/m mocht bekijken, dat weet ik natuurlijk ook niet.

 

Intussen is het voor mij niet meer aan de orde omdat ik nu weer op het BasisHD abo zit.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezeur weer om geld.

Het gaat om minder dan de prijs van een pakje sigaretten!, om maar iets te noemen.

Hebben jullie ook geklaagd toen Rutte de BTW met 2% verhoogde?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof wat je wilt

betaal wat je wilt { betaal wat je kunt ~ voor de dommeriken }

kijk wat je wilt zonder er meer voor te hoeven betalen

 

maar kijk ook even naar de opties om op twee TV's thuis de zenders te kunnen ontvangen en opnemen <> alsook via al jouw PC's en iPad's te kunnen kijken (GO met soortgelijke silverlight applicaties)

 

je bent gewoon duurder uit met canalDIGITAAL voor standaard tv zenders en extra wensen

NPO is niet in SD opgenomen

het is al jaren HD en digitaal

 

wie wat kijkt speelt, natuurlijk een grote rol en daarom is het ook heel zinvol te kijken naar je internet en telefoon gebruik als eenling of als huishouden. (aantal personen per huishouden is belangrijk)

 

canalDIGITAAL belde ons maanden geleden { ongewenst } om ALLinONE te abonneren, jammer maar helaas alle andere providers zijn gewoon weg beter en goedkoper en dat geld ook voor NPO op je tweede TV en PC

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli:

Je vergeet dat de inflatie in Nederland met 1% zeer laag is, terwijl die in Turkije met 9% door het dak giert. Lonen bewegen niet en veel (inkoop-) prijzen dalen zelfs, ook voor CanalDigitaal. Een prijsverhoging is dan ook lang niet zo gepast als in Turkije.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli kan geen Alles in 1 abonnement afsluiten bij CanalDigitaal of welke andere provider dan ook.

Het enige wat de monopolist CanalDigitaal Emekli kan aanbieden is de Nederlandse zenders.

Dat voor hem de prijs niks uitmaakt komt omdat hij van het standpunt uit moet gaan, liever duur dan niet te koop.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel eens even bellen met CDS, want volgens mij moet ik op de extra kaart gewoon familie pakket hebben met als hoofdkaart Familie HD-light en ik heb nu basis op de extra kaart . 

Laat nog wel even weten wat ze zeggen en misschien krijg ik dan ook wel weer Ned 1,2,3 HD net als Sprietje 

Zoals ik had beloofd dus gebeld met CDS.

Klopt inderdaad wat ik al dacht, ik behoor gewoon familie pakket op mijn extra kaart te hebben met als hoofdkaart Familie HD-Light.

Dit werd meteen geregeld voor me. Kaart had een upgrade nodig naar familie pakket.

Heb nu dus op mijn extra kaart alle zenders die ik ook op mijn hoofdkaart heb, behalve rtl 4,5,7 hd, sbs6 hd, net5 hd en discovery hd.

Maar WEL Ned 1,2,3 HD, zoals Sprietje eerder al aangaf had hij dus echt wel gelijk.

 

Ik adviseer dus iedereen die twijfelt of het abonnement en/of zenders op zijn/haar extra kaart niet kloppen te bellen met CDS en het voor te leggen.

Voorkomt misschien ook ellenlange discussie hier op het forum.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik adviseer dus iedereen die twijfelt of het abonnement en/of zenders op zijn/haar extra kaart niet kloppen te bellen met CDS en het voor te leggen.

Voorkomt misschien ook ellenlange discussie hier op het forum.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan

 

Dank je voor de bevestiging.

Dit advies gaf ik in bericht #53

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...