Ga naar inhoud


extra kaart: vanaf vandaag geen HD meer op NPO 1, 2 en 3?


greydutch

Aanbevolen berichten

tweede kaart zit echt geen basisHD op.

wel het oude basis.

 

denk je dat je voor 4,50 euri alle comnercielen erop krijgt in HD?

 

nee, dat verwacht ik niet: die commerciele zenders in HD had ik tot nu toe ook niet. Wat ik (op grond van het feit dat mijn hoofdkaart een BasisHD pakket is) wèl had waren NPO1, 2 en 3 in HD en die lijken nu te zijn verdwenen. Je mag dus toch wel zeggen dat het aanbod gewoon slechter is geworden, ondanks die extreme prijsverhoging van 200%. Wat mij daarbij nog het meest ergert is het feit dat CD hierover in de mail van begin juli niets zegt en alleen maar roept dat ik er zomaar 18 van "de leukste zenders" bij krijg. We zitten hier toch niet op de kleuterschool!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Typisch het werk van Canal Digitaal, al om verwarring stichten en niet duidelijk aangeven wat wel en niet meer werkt.

Ik heb een basispakket van 12.95 euro en had 1-2-3 in HD evenals Eurosport en RTL8 en Veronica in HD.

Nu de standaard zenders in HD op NPO 1 na, die is alleen in SD bij mij.

Wat een zootje ongeregeld is het toch altijd weer bij CD, communiceren kunnen ze niet, duidelijk zijn kunnen ze niet, wat kunnen ze wel eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al enkele maanden geen abbo meer op mijn 2e kaart en gisteren een brief gekregen dat ik een abbo op die 2e kaart moet nemen of anders npo(sd+hd)  op zwart.

 

Krankzinnige is dan dat ik voor een abbo met npo in hd op de 2e kaart dan méér zou gaan betalen dan ik nu op de hoofdkaart betaal en dat ik dan toch nog minder zenders heb.

Schiet mij maar lek.

 

Eerlijk gezegd vind ik deze manier van handelen mbt de 2e kaart, om minstens 4,50 te moeten betalen terwijl je alleen maar npo123(sd+hd) had én wil op de 2e kaart én terwijl je al een sd+hd abbo op je hoofdkaart hebt je reinste diefstal.

Zal daar een dezer dagen eens voor opbellen,

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

@grondstof

 

Hoe zo zooitje ongeregeld?

 

Ik wil het zeker niet voor CD opnemen maar zij communiceren soms ook wel duidelijk men moet het alleen wel lezen.

Via de bijgaande link hebben zij toch wel heel duidelijk vermeld dat NED1, 2 en 3 HD m.i.v. 1 augustus alleen nog via het BasisHD-pakket of via het HDTV te zien is dus misschien het volgende eerst even vooraf goed informeren.

Het is dus niet altijd kommer en kwel al zou je dit uit menig ongenuanceerd bericht wel moeten opmaken.

 

http://www.canaldigitaal.nl/Nieuws/Nieuwe-zenderlijsten-30-juli/

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen

waarom zou ik naar deze website moeten zoeken? Wat daar nu met betrekking tot het verdwijnen van NPO 1, 2 en 3 HD is te vinden had uiteraard al in hun mail van begin juli moeten staan. Als simpele CD klant kon ik toch niet bevroeden dat er een addertje onder het gras zat bij dat gewijzigde aanbod en dat pas vanaf 25 juli op de website van CD na te lezen zou zijn hoe het nu werkelijk in elkaar steekt. Te zot voor woorden.

 

Voor mij blijft er nu helaas niets anders over dan ze een keertje te bellen als ik weer eens in Nederland ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greydutch,

 

Deze reactie was niet aan jouw gericht maar aan Grondstof.

Voor zo ver ik het nu kan beoordelen gebruikt Grondstof geen 2e kaart maar klaagt over het feit dat hij met een Basispakket op zijn hoofdkaart nu de NPO zenders alleen in SD krijgt en dat had hij wel kunnen lezen en daar gaat het in dit onderwerp ook niet over.

 

Ik ben het wel met je eens dat als je een mail van CD krijgt dat daar dan ook alle relevante informatie

verstrekt zou moeten worden en dat is inderdaad een heel zwak punt van CD.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging er vanuit dat betaalde 2e en 3e kaarten wel de NPO123 in HD behouden maar dat is blijkbaar nu ook niet zo tot november, Slaat natuurlijk nergens op.. heb je entertainment pakket op je 2e en 3e kaart voor 4,50 per maand maar geen NL123 in HD meer maar wel RTL8 HD en Veronica HD... 

 

Compleet gestoord voor die paar maanden gaan ze moeilijk doen.

 

Hoe leg je dit nog uit aan een betalende klant?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de 2e en 3e kaarten die bij een TopHD pakket horen..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar de kop van dit draadje op slaat:
"extra kaart: vanaf vandaag geen HD meer op NPO 1, 2 en 3"

Ik heb het Familiepakket met de verplichte HD-light op mijn hoofdkaart en ontvang op mijn twee extra kaarten gewoon NPO 1, 2 en 3 in HD zonder dat ik daar het extra HD-pakket op heb.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sprietje

Dat is vrij eenvoudig uit te leggen: zoals in mijn posting duidelijk aangegeven heb ik op mijn hoofdkaart een Basis HD (dus een Basispakket, later aangevuld met HD à raison van 5 Euro extra). OVer een familiepakket had ik het dus niet. Op mijn tweede kaart (dit heette bij CD altijd Settoppakket) had ik tot nu toe NPO  1, 2 en 3 in HD, per 1 augustus echter niet meer.

 

@Codx

kun je me misschien uitleggen wat er op 1 november verandert? Komen dan de HD versies op de tweede kaart weer terug? Ook als je geen Familiepakket, maar, zoals ik, een Basis HD Pakket op de hoofdkaart hebt? Zou mooi zijn, al is de logica ver te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al enkele maanden geen abbo meer op mijn 2e kaart en gisteren een brief gekregen dat ik een abbo op die 2e kaart moet nemen of anders npo(sd+hd)  op zwart.

 

Krankzinnige is dan dat ik voor een abbo met npo in hd op de 2e kaart dan méér zou gaan betalen dan ik nu op de hoofdkaart betaal en dat ik dan toch nog minder zenders heb.

Schiet mij maar lek.

 

Eerlijk gezegd vind ik deze manier van handelen mbt de 2e kaart, om minstens 4,50 te moeten betalen terwijl je alleen maar npo123(sd+hd) had én wil op de 2e kaart én terwijl je al een sd+hd abbo op je hoofdkaart hebt je reinste diefstal.

Zal daar een dezer dagen eens voor opbellen,

Wat leuk voor jou dat je het nu diefstal noemt. In dat topic met dat slotje praate je nog heel anders namelijk zo:

 

Geloof het of niet, doorgaans klopt de informatie van CDS al moet ik direct toegeven dat ze die info vaak wel op onnavolgbare wijze samenstellen en verstrekken.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/341247-veranderingen-per-1-aug-zijn-bekend-bij-cd/page-7

 

Post 101.

 

ik stel vast dat, met een aantal mensen op dit forum je echt moet uitkijken.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erwin05, praat geen poep want je hebt geen enkele nota waar je het over hebt.

 

En nu maar eens uitzoeken hoe ik je kan bannen want je gebazel doe je maar in de kerk.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Users I'm Ignoring
Name Group Posts Signature Messenger   default_large.pngerwin05
Joined: 22 February 2007 Leden Hide Hide Block Remove

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo dat lucht op, fijne dag verder.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...