Ga naar inhoud


TNTsat HD kanalen


Aanbevolen berichten

De TNTsat kaart doet zijn werk in Oscam en opent alle SD kanalen van TNTsat.

Tot op heden echter kan ik geen HD kanalen open krijgen.  Zoals ook her en der vermeld wordt.

 

Nochtans moet het kunnen.  Een Franse correspondent beweert dat het gaat.  Maar weet zelf niet hoe het gaat.  Iemand heeft het ingesteld bij hem en hij weet niet hoe er achter te geraken wat dat nu is.

 

Om te bewijzen dat ie de waarheid spreekt heeft ie mij even via een bekende illegale weg toegang gegeven tot zijn Oscam.  En ja hoor de HD kanalen van TNTsat (TF1, France2HD en M6 getest) gaan open via 0500:030B00.  Deze methode, illegaal zijnde, is niet voor verderzetting van toepassing.  Ook al omdat ik zelf een TNTsat kaart heb.

 

Als ik ga zoeken op het net kom ik allerlei tegen, maar geen echt goede config die de HD kanalen open krijgt in Oscam.

Met de versie Oscam-ymod zou het wel gaan.  Maar van deze gesloten bug ridden versie ben ik zeer allergisch.

 

Weet iemand hoe het dan wel moet met Oscam?

 

Willy

 

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel simpel: je hebt de correcte aes key nodig. Tot het WK werkte dit prima, daarna enkele wijzigingen in 1 week en sindsdien houdt men de key geheim(en dat is niet de eerste keer). Als er een gemodificeerde versie van Oscam werkt, dan zit die key waarschijnlijk in de emu 'ingebakken' zodat die niet zichtbaar is. Als hij  een normale versie van Oscam gebruikt kun je de key zo uitlezen uit zijn oscam.server file.

Als 'iemand' het heeft ingesteld kan het ook nog sharing zijn, en werkt het zonder zijn eigen kaart.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog even gaan zoeken en maar heb geen rapportages over werkende oscam varianten gevonden, iedereen wacht op key E17. De laatste versie van doscam zou auto-updatend zijn, maar dan zonder kaart en (uiteraard) is een voor de AU functie benodigde master key ook niet publiek beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eens wat gaan zoeken over Doscam.  Moet je dan hiervoor de benodigde master key kopen van de schrijvers? Of hoe werkt dat dan?

Als dat zo is, nog een grotere oplichtersbende.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat dacht ik niet. De maker had vroeger z'n eigen website:doscamforum.com, ik heb gelezen dat hij op verzoek van de makers van Oscam gestopt is en het forum bestaat niet meer. Later is ie opnieuw gestart en het is best een mooie softcam met ook veel automatische functies, in tegenstelling tot Oscam die je geheel handmatig moet instellen. Maar geheel closed source, net als CCcam, dus je weet niet wat er allemaal precies gebeurt.  Er circuleren programma's op het net om te loggen welke TNTSAT keys  er worden gestuurd. Als het werkt heb je zowel de operationele keys, als de aes keys en de M0. Maar zo gemakkelijk zal het niet zijn, anders wist iedereen die keys al.

 

Gewoon geduld hebben, ze duiken wel een keer op. En zodra iedereen AU werkend heeft zal CanalSat weer een nieuwe kaart uit brengen en begint het spel opnieuw. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Info voor degenen met een TNT kaart:

 

De TNT AES key E17 is nu bekend.  Zoek maar effe met Google.

De HD kanalen van TNT gaan hiermee open.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger gaven ze soms dergelijke key's uit, als ze wisten, dat ze maar een paar daagjes nog zouden werken, om bepaalde mensen goesting te doen krijgen. Kan gemakkelijk zijn, dat na enkele dagen deze al niet meer werkend is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer teveel mensen alternatief gaan kijken zal men het volgende niveau van codering op de kaart actief gaan maken.

 

En wanneer het laatste niveau bereikt is wordt kan iedereen tegen vergoeding een nieuwe kaart met het volgende systeem kopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer teveel mensen alternatief gaan kijken zal men het volgende niveau van codering opde kaart actief gaan maken.

 

En wanneer het laatste niveau bereikt is wordt kan iedereen tegen vergoeding een nieuwe kaart met het volgende systeem kopen.

 

Kan allemaal best zijn.

Het enige dat ik vastgesteld heb is dat het nu werkt. 

 

Maar het is wel zo dat de vorige HD key maar een paar maanden gewerkt heeft.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Sinds vandaag ben ik geregistreerd op dit forum, nadat ik jarenlang van een ander satellietforum lid ben geweest dat nu is opgedoekt.

Ik kijk al jaren naar tntsat, eind dit jaar loopt mijn tweede kaart af. Ik heb al nieuwe liggen. Vroeger keer ik via de originele, Franse ontvanger, toen op een Reelbox met oscam, nu op een Vu+ Duo2 met oscam.

Tot vorig jaar 20 augustus was het kijken van alle kanalen, behalve TMC, geen probleem. Na een verandering van de aeskeys kon ik de nieuwe telkens snel op een vaste site op internet vinden. Tot de keys van 20-08-2014. Sindsdien deden alleen de SD-kanalen (zonder TMC) het, de HD-kanalen niet meer.

 

Intussen wel. Toevallig heb ik gisteren op een Frans forum nieuwe aeskeys gevonden, gewoon "open en bloot", die vooralsnog goed werken. Alle kanalen, inclusief TMC en HD. Overigens zijn er later op datzelfde forum nieuwe keys geplaatst die bij mij juist weer niet werken.

Hoe dan ook, ze zijn bekend. Opvallend is, dat het veel minder keys zijn dan ik anders vond. De string is veel korter, met meer nullen, komma's enz. Er wordt ook ergens gezegd dat al die extra keys in de string juist storingen kunnen geven.

 

Ik weet niet in hoeverre ik links naar andere fora (mét keys) mag publiceren. Dus nu even niet. Anders hoor ik het wel. Of misschien via mail?

 

MM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...