Ga naar inhoud


Panasonic TV rode led


all4sat

Aanbevolen berichten


Ik heb een TX-32LXD700F  en een aantal jaar geleden had ik dat probleem ook... in ieder geval bijna hetzelfde.

Als je de tv aanzet (gewoon met de aan/uit knop boven op de tv, knippert de rode led een aantal keer, en er gebeurt verder niets... na een aantal keer proberen ging het dan wel weer maar meestal niet.

Ik had dit probleem op een Duits forum voorgelegd, en daar beweerde een behulpzaam lid dat het aan de software lag... dat die te weinig tolerantie biedt, en daardoor ging de tv in beveiliging....  Hij heeft me dan nieuwe software gestuurd, en sinds die tijd werkt alles hier perfect.

Het probleem is iets wat voorkomt bij tv's uit 2007...  en zou relatief gauw voorkomen... dus dat het hier om  hetzelfde fenomeen handelt, lijkt me sterk, omdat we intussen al 7 jaar verder zijn. Ik had het probleem in 2010, dus 3 jaar na aankoop, en buiten de garantie....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... maar je moet goed kijken of je wel de goede tv hebt voor die software... want ik weet niet wat de 'schade' is de je kan aanrichten als het de verkeerde combinatie tv/software is...

In de PDF staat wat dat betreft meer informatie.

 

Je kan de update doorvoeren als je tv over een SD kaartslot beschikt...

Je zet de software integraal op de SD kaart zonder dat er andere programma's op de kaart aanwezig zijn.

De uitleg wat je moet doen staat in het PDF dokument...

Je moet de software unzippen, want ik had geen toestemming om de file uitgepakt te uploaden... Zet de uitgepakte software dan op de SD kaart.

 

Succes!

 

 

StatUpProblem.pdf

SDDL.zip

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...