Ga naar inhoud


Canal Digitaal zegt gehele abonnement op van lastige klant


bright

Aanbevolen berichten

@Dunhans,

 

In mijn optiek heeft u idd niets verkeerds gedaan. Integendeel u vraagt slechts een fatsoenlijke afhandeling van uw wens op een correcte wijze.

 

In weerwil van het advies van een aantal verstokte CD-fans die op de hen bekende wijze adviezen geven, adviseer ik u neem contact op met uw rechtsbijstandsverzekering. Laat deze uw belangen behartigen. Dit zal ongetwijfeld tot een voor u bevredigend resultaat leiden. Het eea zelf behartigen lijkt mij in uw geval niet te adviseren.

 

Vriendelijke groet,

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk dat een telefoontje naar Canaldigitaal sneller werkt.

Ik lees wel vaker op dit forum dat er bij het downscalen van abonnementen het abonnement ongewenst beëindigd wordt.

Wanneer de abonnee daarna contact met Canaldigitaal opneemt wordt dat volgens de betrokkene tot tevredenheid gecorrigeerd.

 

Dunhans heeft tot nu toe alleen aangegeven dat zijn wensen t.a.v. zijn abonnement niet correct zijn uitgevoerd.

Hij heeft hier nog niet geschreven dat hij die fouten gereclameerd heeft en of daar door Canaldigitaal correct op is gereageerd.

 

Een rechtbijstand inschakelen in dit stadium is naar mijn mening enigszins overdreven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist,want mensen spreken mensen,en als je het ongeluk hebt,een niet meewerkende call medewerker(ster) te hebben,beëindig het gesprek zoals volwassen,zonder te schelden,brengt niks op integendeel.

Probeer dan later,en dan heb je wel kans,dat je wel een degelijk medewerker(ster) hebt,die alles doet naar behoren.

Maar mijn ervaring is al,dat je als dit bedrijf een facebookpagina heeft,je het soms nog het gemakkelijkst oplost via een pm. Vriendelijkheid,opent hier ook meer deuren,dan de firma (persoon achter de pc) te gaan uitschelden voor alles wat mooi en lelijk is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik van Canaldigitaal af ben, ik betaal nu veel minder, heb beter beeld op alle 4 mijn tv's en alle zenders zitten op alle vier de toestellen op dezelfde plaats, ik heb alle belangrijke zenders in HD. Binnenkort neem ik tv extra voor €13,95 per maand meer, maar dat pakket heb ik dan ook op alle 4 tv's.

Dus voor mij even géén satelliet tv meer, maar als het aanbod verbetert kan ik altijd weer een abonnement afsluiten.

(Zie handtekening)

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik vind dat hier door enkele mensen wel heel gemakkelijk voorbij wordt gaan aan het feit dat CanalDigitaal zich met het opzeggen van abonnementen gewoon niet aan de wet houdt.

 

Natuurlijk kan hij zelf de moeite nemen en kosten maken door te gaan bellen, maar de wet zegt juist dat dit niet zou moeten hoeven.

 

Daarnaast weten we allemaal wat de helpdesk van CanalDigitaal zeer vaak beloofd maar niet doet. Je hebt dan niets zwart op wit en juist dat is bij dit bedrijf hoogst ongewenst!

 

Ik heb nog steeds ergens geluidsopnames van gesprekken met de helpdesk waar men van alles beloofde maar niet deed, waardoor ik lange tijd daarna gesprekken had met een hoogst brutaal incassobureau (lindorf). Dat alles kan je jezelf besparen door vooral geen mondelinge afspraken te maken met de helpdesk van CanalDigitaal!

 

CanalDigitaal is wat mij betreft nog steeds een noodzakelijk kwaad. Zou ik in kabelgebied wonen, ging CanalDigitaal per direct de deur uit en keek ik via de satelliet alleen nog FTA.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb ook mijn problemen met CD, deels gehad en opgelost nadat ik mijn rechtsbijstandsverzekering had ingeschakeld en deels nog steeds of de komende factuur krijg ik alsnog de jaarlijkse korting van 20 euro bovenop de overige kortingen.

 

Verder ben ik zéér content met CD, lage maandlasten met een alleraardigst pakket en eigen hardware.

Maar ik hoef dan ook geen 3e kaart, geen eredivisie en ook geen film1 en dat scheelt tegenwoordig een hele slok...

De kosten van de hardware tel ik amper mee maar alles beter dan elke maand een paar euro te moeten betalen voor zo'n horizonding.

Bovendien ben ik mijn ervaringen met UPC en hun spookfacturen nog niet vergeten, ook telefonieshit gehad met KPN en T-Mobile.

Dus zie ik het verschil niet zo.

 

Zolang we een model hanteren waarbij ceo's ervoor zorgen heel aardig te zijn voor de aandeelhouders zal er niets veranderen.

Hopelijk krijgen genoeg mensen er genoeg van enkel voor sukkel uitgemaakt te worden door Dagobert D.en Boris Boef (FD) en gaan we nog eens hardware/telecom/mode bedrijven zien zoals bijv. de Triodos bank waar de boefjes het niet voor het zeggen hebben.

Er is nog een hele weg te gaan en we leren maar weinig van de eerder gemaakte fouten.

aangepast door mietde
  • Like 1

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

Volledig met je eens vandaar ook het advies aan TS om het eea via de rechtsbijstandsverzekering te doen laten gaan. Want helaas alleen via zulk een spoor lijkt je bij cd het eea te bereiken.

 

Mietde,

Ondrrschrijf de laatste alinea. Er zullen zeker brdrijven komen. In de modebranche zijn die er al. Ook op andere vlakken is de ontwikkeling gaande. Alleen het zal nog eben duren. Heeft oa met kapitaal verwerving te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gehoorgestoorde, en de neiging van CD om alles via telefoon te willen afhandelen, is voor mij een groot probleem.  Ben nl. niet zeker van wat ik nu wel of niet hoor.

Daarom zijn schriftelijke bevestigingen voor mij van belang.  Maar als een organisatie zoals CD dit steeds weigert dan heb ik een probleem.

Ik hoop dat men zich dit realiseert bij CD.

 

Wat is er mis met iets schriftelijk te willen af te handelen als men recht in zijn schoenen staat.  En hier hoort de moderne communicatie techniek van e-mail zeker bij.  Of moeten wij als gehoorgestoorde ons maar behelpen met snail-mail?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...