Ga naar inhoud


Canal Digitaal zegt gehele abonnement op van lastige klant


bright

Aanbevolen berichten

Het is te prijzen dat de topicstarter voet bij stuk houdt.Het is ook een sympathiek topic: klein duimpje tegenover de grote reus.  Het topic gaat echter overhellen de kosten van de wijze van opzeggen en schiet door (alle kosten (van het opzeggen) voor rekening van CD).).

 

CD moet zich natuurlijk gewoon aan de wet houden, en als de wet van Dam aangeeft wat in deze draad wordt gesteld dan zeg je inderdaad via de website op en je maakt een printscreen en je stopt met betalen. Punt. CD kan dan hoog en laag springen en deurwaarders op je af sturen - maar je geeft geen krimp.

 

Wat je nu ziet gebeuren komt over als een Cor van der Laak actie (= principieel typetje gespeeld door Kees van Kooten).

Link naar reactie
Delen op andere sites


tussen gelijk hebben en gelijk krijgen gaapt een bijna niet te overbruggen leegte..

beginnen met een grote mond op te zetten werkt contra-productief een oud spreekwoord/gezegde luidt nog steeds:

je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn, maar ja de huidige generatie leert geen spreekwoorden/gezegden meer op school...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, die drie Canaldigitaal kaarten hebben ook geld gekost en zijn door deze actie nu in een keer afgeschreven.

Maar niet getreurd, binnenkort zijn er weer ijskrabbers nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Bright

Heb je je eigen link goed gelezen?

 

Op grond van de Wet Van Dam wordt per 1 december het wettelijk toegestaan om op te zeggen via hetzelfde kanaal als waarop de overeenkomst is aangegaan. 

 

 

Ik  heb het goed gelezen , jij ook ?

 

Dus je wilt zeggen dat jij je abonnement afgesloten hebt d.m.v. een e-mail?

En daaraan ontleen je het recht om per e-mail op te zeggen?

 

Ik ben benieuwd welk e-mail adres dat is, ik kan het niet vinden op de website.

 

Toch heb je gefaald, je wilde een kaart opzeggen en dat is je niet gelukt.

Of ben je nu wel geslaagd in je opzet, je hebt toch kans gezien langs elektronische weg je kaarten op te zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik iets voorgehad,zoals het hoort te zijn,de dag van vandaag.

Ik heb contact gehad met een mobiele provider,en gezegd dat ik een bepaald nummer niet meer nodig had.ik heb een link gekregen,naar een pagina,waar ik mijn gegevens kon invullen om mijn nummer op te zeggen.Dus geen aangetekende brieven bellen enz enz.

Zo zou ieder fatsoenlijk bedrijf moeten omgaan met hun klanten.

Ik kan enkel hopen,dat ieder bedrijf,gelijk van wat ook,deze gemakkelijke wijze aanneemt en het de klanten gemakkelijker maakt om een dienst gedeeltelijk of volledig op te zeggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is nu de vraag?

 

CD heeft het beleid dat men een opzegging alleen schriftelijk of telefonisch kan regelen en schijnbaar ben jij met dat beleid niet eens dus wil jij dat CD dat beleid n.a.v. jouw mailbericht zou moeten wijzigen.

Vind je het gek dat men daar zo op reageert?

 

En dus omdat CD dit beleid heeft moet het publiek dat maar slikken?

In de wet staat dat een product of dienst welke digitaal is afgesloten ook digitaal moet worden kunnen beëindigd, de eerder genoemde Wet van Dam.

 

Wie denken ze bij CD wel niet dat ze zijn door zich boven de wet te verheven? Schorem is het.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Telefoneren gaat tegenwoordig ook langs digitale wegen. ;)

Canaldigitaal heeft aangeboden (telefonisch) in gesprek te willen gaan met TS om het probleem op te lossen, maar TS stond erop dat de communicatie via een forum zou plaats vinden.

 

Maar je hebt gelijk, het is niet zoals het hoort.

Alleen slachtoffert TS zichzelf, waarbij je je moet afvragen of het dit allemaal waard is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (vind ikzelf) een keurige brief geschreven naar Canaldigitaal, ik ben absoluut nooit lastig geweest, hieronder de tekst van de brief (uiteraard zonder mijn persoonlijke gegevens)

 

 

Hierbij wens ik mijn abonnement op het FamilieHD-pakket te wijzigen in het

BasisHD pakket

 

Het abonnement op het FamilieHD-pakket loopt tot 30 September 2014

 

Het BasisHD-pakket zou dus op 1 Oktober 2014 (of 30 September) in kunnen gaan.

 

De reden is dat dit pakket voor mij géén interessante zenders bevatten, ik had graag bijvoorbeeld de Gouwe ouwe muziekzender 192 tv en OUT tv in dit pakket, maar die zenders zijn niet beschikbaar bij u.

Ook het veel duurder worden van het abonnement dwingt mij tot deze wijziging.

 

De 2e en 3e smartcard wil ik uiteraard behouden.

 

Graag zie ik een schriftelijke bevestiging van deze wijziging tegemoet. Mocht ik binnen 2 weken géén reactie van u hebben ontvangen dan beschouw ik de wijziging als definitief.

 

Vanmiddag vond ik maar liefst 4 brieven van Canaldigitaal op mijn deurmat!

 

Brief 1,  beeindiging van mijn hoofdkaart op 30-9-21014

Brief 2,  beindiging van de 2e extra kaart op 30-9-2014

Brief 3,  beindiging van de 3e extra kaart op 30-9-2014

Brief 4,  beindiging van het HDTV proefpakket op 30-9-2014

 

WAT HEB IK FOUT GEDAAN??????????????????

 

Groeten Dunhans.

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij niks. CD deed dat bij mij vorig jaar al.

 

In uw mail geeft u aan dat u alleen het film1 abonnement wil opzeggen.

Wij hebben de opzeggingen van het familie pakket en de extra kaart eruit gehaald. Dit betekend dat op dit moment alleen het film1 abonnement wordt stop gezet per 30-4-2013.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb (vind ikzelf) een keurige brief geschreven naar Canaldigitaal, ik ben absoluut nooit lastig geweest, hieronder de tekst van de brief (uiteraard zonder mijn persoonlijke gegevens)

 

 

Hierbij wens ik mijn abonnement op het FamilieHD-pakket te wijzigen in het

BasisHD pakket

 

Het abonnement op het FamilieHD-pakket loopt tot 30 September 2014

 

Kennelijk zijn ze hier gestopt met lezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CD da echt zo schrijft, hebben ze de bekende grammaticale blunder van de allerergste soort gemaakt :-)

 

In uw mail geeft u aan dat u alleen het film1 abonnement wil opzeggen.

 

Wij hebben de opzeggingen van het familie pakket en de extra kaart eruit gehaald. Dit betekenD dat op dit moment alleen het film1 abonnement wordt stop gezet per 30-4-2013.

 

Ja ja, dit betekenD! Ze kunnen dan ook echt niets meer bij CD!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als CD da echt zo schrijft, hebben ze de bekende grammaticale blunder van de allerergste soort gemaakt :-)

 

In uw mail geeft u aan dat u alleen het film1 abonnement wil opzeggen.

 

Wij hebben de opzeggingen van het familie pakket en de extra kaart eruit gehaald. Dit betekenD dat op dit moment alleen het film1 abonnement wordt stop gezet per 30-4-2013.

 

Ja ja, dit betekenD! Ze kunnen dan ook echt niets meer bij CD!

 

Tsja nog maar een engelse uitspraak: Pay peanuts and you'll get monkees

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrukkelijk. De discussie wordt nu klaarblijkelijk beheerst door betweters die elkaar de hersenpan gaan inslaan over de correcte spelling, en een generatie gaan verwijten dat zij geen onderricht hebben gehad in gezegden. Het onderwerp is verworden tot een bejaardendiscussie tussen verongelijkte grijsaards die elkaar met stok en rollator te lijf gaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De reden is dat dit pakket voor mij géén interessante zenders bevatten, ik had graag bijvoorbeeld de Gouwe ouwe muziekzender 192 tv en OUT tv in dit pakket, maar die zenders zijn niet beschikbaar bij u.

Ook het veel duurder worden van het abonnement dwingt mij tot deze wijziging.

Dat lijkt netjes geschreven...

Maar je zegt; wat jullie te bieden hebben wil ik niet en is te duur en wat ik wil, hebben jullie niet.

Dan vraag je jezelf toch af waarom je de winkel binnen gelopen bent.

 

Ik zou der maar vrede mee hebben als ik jou was en een veel goedkoper abo bij een andere provider nemen.

Verder staan emmeren heeft namelijk geen zin... (weet je waar dat spreekwoord staan emmeren vandaan komt? :D  )

 

Het eenzijdig storneren en/of royeren is voorbehouden aan de provider van dit abonnement.

aangepast door Tonskidutch

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...