Ga naar inhoud


Canaldigitaal: Viaccess codering wordt de nieuwe norm


drift

Aanbevolen berichten

En ik met mijn leeftijd, waarschijnlijk onder de groene zoden, al hoewel ik hoop de 100 te halen.

 

Dan blijft je voor het zover is toch zitten met een "hoe vertel ik het mijn kinderen" ...

... die module en smart card anders zouden kunnen erven.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Sprietje dat denk (hoop) ik ook ja. Vind het een mooi kastje, jammer om hem te moeten inruilen voor zo'n lelijke M7...

Ik woon in Duitsland en maak nu al 2 jaar gebruik van Digitenne, maar daar wil ik nu vanaf.

 

Hoe zit het dan met TV's met ingebouwde cardreaders. Die moeten dan toch ook vervangen worden? Of worden deze mensen verplicht een Receiver aan te schaffen.

Never underestimate the power of stupid people in groups.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat overleef ik wel.

Een keer in een paar jaar investeren in nieuwe codering vind ik wel meevallen...

En die prijs zakt ook nog wel.

Of je tikt een tweedehandse op de kop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang M7 enkel de ci gebruikt,zal je volgens mij nog een linux ontvanger met ci kunnen gebruiken. Echter zijn de nieuwste ci's voorzien van de + technologie. Als M7 beslist om de + te activeren, dan is het (tijdelijk??) over voor linux ontvangers.

Echter is het een groot ? wanneer of als M7 die zal activeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...