Ga naar inhoud


BBC Scotland of SBC?


Amager95

Aanbevolen berichten

Vandaag verkiezingen in Schotland.

 

Zeer benieuwd wat er gebeurt. Kan Cameron de Schotten overtuigen om te blijven, of gaan de Schotten hun eigen gang.

 

Dan zal BBC Scotland wel gaan verdwijnen in de toekomst en de SBC (Scottish Broadcast Company) gaan heten.

 

 

 

Bij een ja, wie volgt dan? Wales, Noord-Ierland, Kanaal Eilanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Bij een ja, wie volgt dan? Wales, Noord-Ierland, Kanaal Eilanden?

 

Friesland?

 

Heb je trouwens de belangstelling vanuit China gezien? Die zijn als de dood :grin:

 

 

Laat eerst maar een meerderheid YES stemmen, dan zien we morgen de chaos wel verschijnen, het eerst op de financiële markten.

 

Eerst maar eens zien. Dat soort doom scenario's wordt ons steeds voorgehouden om ons bang te maken. Bijvoorbeeld als we uit Europa willen stappen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Friesland?

 

Heb je trouwens de belangstelling vanuit China gezien? Die zijn als de dood :grin:

 

 

Eerst maar eens zien. Dat soort doom scenario's wordt ons steeds voorgehouden om ons bang te maken. Bijvoorbeeld als we uit Europa willen stappen.

Van China weet ik het niet.

 

Op de BBC en ZDF hoorde ik wel dat Spanje en Belgie angst hebben. Voor Catelonie en Vlaanderen die zich gaan afscheiden.

 

Trouwens per 1 januari 1993 is Tsjechoslowakije zonder enige vorm van bloedvergieten uit elkaar gegaan in de Tsjechische Republiek en Slowaijke.

Ik kan mij nog herinneren dat er een treinstation toen opeens in twee landen kwam te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het jammer vinden. Ik denk dat mensen bang gemaakt zijn en dat angst weer de doorslag heeft gegeven.

Anyway, er zijn een hoop beloften gedaan dus maar eens zien wat daar van terecht komt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft dus BBC Scotland.

 

Maar als Cameron zijn beloftes niet nakomt dan is het bij de volgende referendum einde oefenening.

 

 

Ik denk dat de UK uiteindelijk een soort bestuur en staatsinrichting krijgt als Zwitserland.

Of misschien wel een bestuursvorm zoals met Australia, New Zealand en Canada enz enz.

 

Met Elisabeth, Charles of William als koning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...