Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


Het grote probleem is dat veel klanten van carsharing mallafide servers niet eens weten dat ze fout bezig zijn. Ik ben ook zo een kennis tegen gekomen die zo'n box gewoon via de marktweg heeft aangeschaft en nog eens roept over de geweldige service van die gasten :eek:

Toen ik vertelde dat het niet volgens de regels zou zijn was zijn conclusie simpel, waarom staat dit dan gewoon op internep met een internet adres en als ik storing heb is dit binnen een mum van tijd opgelost even een mailtje is genoeg.... :cry: Dat die gozer zijn internep volledig open heeft staan om die service te verkrijgen snapt die dan weer niet en zo zijn er dus talloze die het dus verzieken.

Wat ik niet begrijp is dat de M7 groep geen actie onderneemt tegen de cardservers.

Ze denken nog steeds dat techniek wel zal voldoen tegen piraterij. Tja, hoe simpel van geest ben je dan...

Ik pleit nog steeds voor een full abbo voor 25 euro per maand. Let maar eens op hoe snel het over zal zijn met de piraterij.

...en hoeveel meer abbo's er worden afgesloten.

 

Uiteraard ook op europees niveau, zodat je als inwonende in duitsland ook een abbo op canal digitaal kunt nemen en visa versa.

IP tv is al gehackt, alle kabelproviders zijn gehackt, incl UPC en dat grapje met de CI+ gaat ook gehackt worden.... en zo te zien is dat dus al publiekelijk gebeurd.

 

Maar ja, misschien denk ik iets te simpel...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je het gek dat mensen illegaal gaan kijken via payserver?

Via deze manier zit je ook niet vast aan het maximale van 4 kanalen tegelijk kijken/opnemen.

Plus het feit dat je via een payserver ook Belgische Duitse Franse Italiaanse en Spaanse zenders etc kan kijken.

 

En het is goedkoper.

 

Ps ik wil het niet aanmoedigen hoor :)

aangepast door sjappie666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je het gek dat mensen illegaal gaan kijken via payserver?

Via deze manier zit je ook niet vast aan het maximale van 4 kanalen tegelijk kijken/opnemen.

Plus het feit dat je via een payserver ook Belgische Duitse Franse Italiaanse en Spaanse zenders etc kan kijken.

 

En het is goedkoper.

 

Ps ik wil het niet aanmoedigen hoor :)

Via IP tv kun je ook al illegale abbo's afsluiten.

Dan komen de signalen gewoon via stream binnen en hoef je niet eens een schotel neer te zetten.

Hoe gaan CD en de M7 groep dit probleem aanpakken?

Sterkere codering invoeren? Prijzen verhogen? Pakket aanbod beperken? :lol: :lol:

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei: alles FTA gaan draaien en bedruipen met reclame inkomsten.

"ja maar dan kan George Clooney geen 50 miljoen per jaar meer verdienen!"

of

"Dan kan Arjen Robben geen 100 miljoen per jaar meer verdienen!"

 

Het is toch ook van de zotte en je zou bijna illegaal kijken promoten....

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals ik al zei: alles FTA gaan draaien en bedruipen met reclame inkomsten.

Canaldigitaal heeft geen reclame inkomsten, die hebben de zenders.

 

Canaldigitaal huurt elke maand voor een behoorlijk bedrag ruimte op een satelliet bij Astra SES, voor die ruimte kopen ze op de markt tv aanbieders content en verkopen dat aan abonnees.

Waar zitten de reclame inkomsten? Bij de TV stations.

In den beginne hebben de tv stations nog betaald om doorgegeven te worden per satelliet,

De laatste zenders zijn daar in Augustus mee gestopt, te weten Nederland 1,2,3. Die laten Canaldigitaal nu betalen om het signaal door te mogen geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vind je het gek dat mensen illegaal gaan kijken via payserver?

Via deze manier zit je ook niet vast aan het maximale van 4 kanalen tegelijk kijken/opnemen.

Plus het feit dat je via een payserver ook Belgische Duitse Franse Italiaanse en Spaanse zenders etc kan kijken.

 

En het is goedkoper.

 

Ps ik wil het niet aanmoedigen hoor :)

Ja, dat vind ik gek, dat mensen moedwillig de wet overtreden en heler van gestolen waar worden.

Diezelfde mensen die ervoor zorgen dat Canaldigitaal deze beperkingen oplegt aan zijn betalende abonnees.

 

Of huur jij ook een winkeldief in en koop je van hem de in de winkel gestolen boodschappen omdat het zo gemakkelijk en goedkoop is.

Ik wil wel eens zien wat je zegt wanneer ik de uit jou huis gestolen flatscreen koop van de dief want goedkoper als in de winkel.

 

Ergens is er iets ernstig mis met je normbesef.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens is er iets ernstig mis met je normbesef.

 

Aktie <> reaktie. Wellicht is er iets ernstig mis met de prijsstelling van de provider. We kunnen proberen roomser te zijn dan de kerk, maar daar gaan we het niet mee redden. Als we het forum doorlezen over hoe er over CD gedacht wordt, dan is de rode draad onvrede met CD vanwege het financiele beleid, voortdurende prijsverhogingen, nieuwe en duurdere abonnementen, beperking om meer dan 4 ontvangers te hebben en recent de absurde prijsverhoging van extra kaarten.

 

Nog even en CD wordt echt een luxe en worden ze steeds minder bereikbaar voor de massa.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vind ik gek, dat mensen moedwillig de wet overtreden en heler van gestolen waar worden.

Diezelfde mensen die ervoor zorgen dat Canaldigitaal deze beperkingen oplegt aan zijn betalende abonnees.

 

Of huur jij ook een winkeldief in en koop je van hem de in de winkel gestolen boodschappen omdat het zo gemakkelijk en goedkoop is.

Ik wil wel eens zien wat je zegt wanneer ik de uit jou huis gestolen flatscreen koop van de dief want goedkoper als in de winkel.

 

Ergens is er iets ernstig mis met je normbesef.

kijk dit is wat ik bedoel lees mijn bericht maar eens goed door

het zal ze een grote zorg wezen

een mailtje en je hebt weer beeld

bij cd is dit al lang een boze droom

 

word wakker het is 2014 dat gebeurd al jaren ook wel heling genoemd

 

Canaldigitaal heeft geen reclame inkomsten, die hebben de zenders.

 

Canaldigitaal huurt elke maand voor een behoorlijk bedrag ruimte op een satelliet bij Astra SES, voor die ruimte kopen ze op de markt tv aanbieders content en verkopen dat aan abonnees.

Waar zitten de reclame inkomsten? Bij de TV stations.

In den beginne hebben de tv stations nog betaald om doorgegeven te worden per satelliet,

De laatste zenders zijn daar in Augustus mee gestopt, te weten Nederland 1,2,3. Die laten Canaldigitaal nu betalen om het signaal door te mogen geven.

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...