Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


Het valt me op dat - ook sommigen hierboven - nog steeds naarstig op zoek zijn naar drogredenen die illegaal kijken zouden moeten rechtvaardigen.

Dus a la "Als de winkelprijzen mij te duur zijn, mag ik stelen."

 

Helemaal met ceesv eens dat dit een erosie van het normbesef is.

De redenatie van die loodsteler die deze week veroordeeld werd door de rechter was ook "Ik moet ook leven, dus ik mag daarom stelen."

Uiteraard was de rechter het hier niet mee eens en moet deze dief nu een tijdje brommen.  

 

Ben het hier helemaal mee eens maar nu ben je wel een belangrijk ding vergeten en dat is dat de leverancier ook totaal de spelregels niet nakomt.

Dit is begonnen met onze kaarten te blokkeren voor meerdere gelijktijdig ontvangst (max 4 sids) zodat onze linux ontvangers bijna net zo uitgekleed moet gaan gebruiken als die rommel van CD. Plots passen ze tweede kaarten aan en knallen de prijs maar even flink omhoog voor diezelfde kaart zonder dat er een overgangsregeling komt en FOXsport 2 waar je met je linux ontvanger weer niets mee kunt tenzij er weer een andere module in propt als dat ding er dan wel in past waar je dan niet mee intern kunt sharen.

En het wanneer je dan een tweede kaart hebt is er die idiote regeleling dat je niet eens het pakket krijgt waarvoor je wel betaald op je extra kaart. En wat bereiken ze ermee, alleen maar dat de betalende klant nog meer geld uit de zak wordt geklopt.

M7 maakt het voor de betalende abbonnees ook eenzijdig steeds beperkter en dat zonder je per brief of mail op de hoogte te brengen.

Vul dan zelf maar in wat het normbesef van M7 is. :crazy:

Ik ben weer terug waar ik ooit ben begonnen en betaal wel wat meer voor TV maar heb alle pakketten helemaal met subkanalen en heb 5 kaarten zonder extra kosten in de maand dat heeft M7 toch maar mooi voor elkaar. :grin:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wat er even terug nog werd gezegd actie reactie

 

zolang de een het via een payserver  doet zal cd een tegen offensief doen

zo blijf je bezig ;) 

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk antwoord graag!

Dit bedoel ik nou precies met "drogredenen". Je bent er kennelijk naarstig naar op zoek om je eigen FSt2Int "activiteiten" te rechtvaardigen en schuwt het daarbij niet anderen (ook hen die niet illegaal downloaden en eerlijk proberen te zijn) ondertussen nog even verdacht te maken. Alsof dat überhaupt jouw argumenten kan rechtvaardigen.

 

Geen rechter die dit accepteert.   

Eroderend normbesef. Precies wat ceesv al aangaf.  

 

Zolang een Linux ontvanger werkt met een witte module, snap ik niet waarom dat omzeild moet worden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bedoel ik nou precies met "drogredenen". Je bent er kennelijk naarstig naar op zoek om je eigen FSt2Int "activiteiten" te rechtvaardigen en schuwt het daarbij niet anderen (ook hen die niet illegaal downloaden en eerlijk proberen te zijn) ondertussen nog even verdacht te maken. Alsof dat überhaupt jouw argumenten kan rechtvaardigen.

 

Geen rechter die dit accepteert.   

Eroderend normbesef. Precies wat ceesv al aangaf.  

 

Zolang een Linux ontvanger werkt met een witte module, snap ik niet waarom dat omzeild moet worden.

omdat men moe word van cd??

omdat men gewoon wil kijken zonder gedoe en beperkingen van wie dan ook

en iedere keer weer in de buidel moet tasten voor weer wat nieuwste moeten kopen om te kunnen blijven kijken

;)  ;)

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reaktie is gewoon totaal hypocriet. Zo ongeveer iedereen heeft wel eens iets gedownload en daarmee auteursrechtelijk een inbreuk gedaan.  Ik kan het echter wel met Eduard eens zijn dat het geen rechtvaardiging voor cardsharing is, alleen de perfecte mens die volledig volgens de regels leeft en handelt moet nog steeds geboren worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier 2 zaken uit leiden:

M7, wil het cs (vooral via wan) tegengaan. Dit gaat lukken, voor de kleintjes en de hobbyist, die met 2 kaartje op 2tv wil zien, maar de grote jongens, zijn volgens mij al lang bezig, met het volgende uit te docteren en te testen,tegen dat cs onmogelijk wordt.

Ikzelf, wil het liefst eigen kaart(en), en betaal graag voor zenders die ik wil zien,helaas zijn alle regeltjes buiten M7 gewild onmogelijk.

I.p.v., dat Europa zich bezig houdt met (volgens mij) onnozelheden van kan zwarte piet nu wel of niet, of is dit rassistich, zouden ze eens zich moeien, en eens kijken, om te regelen, zoals hier ergens opgenoemd wordt, dat het abonnement Europees kan geregeld worden. Want Europa één?Nee dacht het niet.

Ondanks dat hier ergens rondzwerft dat zenders a la carte onbetaalbaar is, en de regelgeving is, dat een pakket minsten 30? zenders moet bevatten, zouden ze dit geheel helemaal moeten aanpassen.

Want om op het onderwerp terug te keren, kan ik geen fs2i zien, ook met de juiste apparatuur. En mocht ik dan die wel kunnen zien, dan moet ik voor een hele meute zenders betalen, die ik niet (wil) zie(n).

Wie ben ik, maar zoals ze nu bezig zijn, gaat het geheel verkeerd.

Maar misschien is Europese zender aanbieder concurrentie, beter voor ons, en dan wordt mogelijks M7 goedkoper, en kan je misschien fs2i goedkoper op abonneren.

Want we klagen nu over dat kaart en box gekoppeld zijn, maar misschien (als we nog leven en dit forum nog bestaat) gaan misschien onze box aan onze tv gekoppeld worden, en gaan we daarover klagen. en dat kan er komen, omdat verkeerden de signalen zullen aanbieden via ip servers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reaktie is gewoon totaal hypocriet. Zo ongeveer iedereen heeft wel eens iets gedownload en daarmee auteursrechtelijk een inbreuk gedaan.  Ik kan het echter wel met Eduard eens zijn dat het geen rechtvaardiging voor cardsharing is, alleen de perfecte mens die volledig volgens de regels leeft en handelt moet nog steeds geboren worden ;)

Tja, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, he?

Gelukkig ken ik genoeg eerlijke mensen die hun neus ophalen voor illegaliteit en gewoon eerlijk willen zijn. Ze zijn er genoeg, geloof me. 

Die willen ook geen Linux bak, maar gewoon een ontvanger met een witte CI module of een M7 ontvanger. En misschien zijn die bezitters inmiddels wel in de meerderheid!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer in een supermarkt goederen meegenomen worden zonder te betalen en de uitbater reageert daar niet op zullen er 2 dingen plaats gaan vinden.

Er zal steeds meer zonder betalen meegenomen worden en door mond tot mond reclame zullen steeds meer mensen deze praktijken overnemen.

(er zullen zelfs lieden zijn die artikelen zonder betaling meenemen en tegen sterk gereduceerde prijzen herverkopen.)

Als gevolg van dit alles zal de supermarkt failliet gaan, de inkomsten zullen de uitgaven namelijk niet meer dekken.

 

Dit faillissement kan vertraagd worden door de prijzen te verhogen, alleen de betalende klanten zullen hier niet gelukkig mee zijn.

 

Om het tij te keren zal de supermarkt eigenaar maatregelen nemen, sluizen bij de ingang, diefstal poortjes bij de uitgang, particuliere bewakers bij de kassa's, gesloten tv systemen en huisdetectives.

Bepaalde goederen worden in anti diefstal verpakking geplaatst of achter vitrines weggeborgen.

Dit wordt uiteraard verrekend in de prijzen, de betalende consument is het kind van de rekening.

 

Er volgen tassencontroles, er mogen nog slechts 2 klanten tegelijk naar binnen, de klant wordt zelfs gehinderd bij zijn reguliere inkopen.

 

De winkeldief zegt nu, zie je wel dat stelen gerechtvaardigd is, alles is veel te duur en inkopen wordt moeilijk gemaakt.

 

Uiteindelijk sluit de supermarkt, de inkomsten lopen immers terug, de kosten lopen op, er moet geld bij en zoiets als gratis geld bestaat niet.

 

De winkeldief zegt nu, de supermarkt is het zelf schuld, hadden ze maar tegen een betaalbare prijs moeten leveren zonder beperking, dan had ik hun product gewoon bij hun afgenomen en ervoor betaald. Ik stond in mijn recht om hun product af te nemen bij iemand die hun product zonder te betalen bij de supermarkt weghaalde en dat aan mij voor een sterk gereduceerd bedrag aanbood.

 

Kijk, dat is nu normvervaging.

 

Lees het hele verhaal nog eens door en verander het woord supermarkt voor Canaldigitaal.

 

Ik ben de consument die beperkt wordt in het genot van het aangeschafte artikel, en voor die beperkingen ook nog eens zelf moet betalen.

Ik leg alleen de oorzaak en verantwoording  niet bij Canaldigitaal, maar daar waar hij thuishoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de consument die beperkt wordt in het genot van het aangeschafte artikel, en voor die beperkingen ook nog eens zelf moet betalen.

 

 

De beperking van maximaal 4 ontvangers per kaart had tot doel om cs tegen te gaan. Vanaf het begin was al duidelijk dat dit een illusie was, zodat CD die beperking eigenlijk gelijk had moeten terugdraaien. Maar nee, de beperking bleef en werd zelfs nog uitgebreid met een absurde verhoging voor meerdere kaarten. Dat gevolg heeft dus niets met cs te maken, maar met financieel beleid van CD en dat is domweg meer winst maken om de aandeelhouders tevreden te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

leuk verhaal

maar denk jij nu echt dat de grote jongens hier wakker van liggen ;)

Geen moment.

 

Dat is de taak van de provider en de overheid om dat op te lossen.

 

De provider heeft als oplossing in het geval van fs2 voor extra hangsloten en kettingen voor dit product gekozen.

Bevalt dat, mag je ervan uitgaan dat dit uitgebreid wordt tot de rest van het assortiment.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie de grote jongens al lachen ;)

nog meer klanten

Fijne klanten die kopen bij een crimineel!

Of moet ik sympathie hebben voor klanten die aan heling doen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...