Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of hier überhaupt een discussie over nodig is. Wij weten allemaal dat payservers niet mogen en dat we allemaal gewoon moeten betalen voor de kanalen die wij graag willen bekijken.

 

Waar het bij mij om draait is dat ik graag de vrijheid van hardware wil behouden en dat het bemoeilijkt wordt door nieuwe coderingen. FOX 2 is al een poosje open bij mensen die zich er in verdiept hebben, helaas doen de eigenaren van payservers dit ook en de uitslag daarvan weten wij (en CDNL) nu ook.

 

De vrijheid van hardware is voor mij ook belangrijk omdat ik als televisietechnieken fanaat wel van een potje experimenteren houdt. Dat stopt vanzelf wanneer CDNL je de hardware gaat verplichten, zoals de CI+ module en de daar bijbehorende gesloten decoder.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vraag me af of hier überhaupt een discussie over nodig is. Wij weten allemaal dat payservers niet mogen en dat we allemaal gewoon moeten betalen voor de kanalen die wij graag willen bekijken.

 

Waar het bij mij om draait is dat ik graag de vrijheid van hardware wil behouden en dat het bemoeilijkt wordt door nieuwe coderingen. FOX 2 is al een poosje open bij mensen die zich er in verdiept hebben, helaas doen de eigenaren van payservers dit ook en de uitslag daarvan weten wij (en CDNL) nu ook.

 

De vrijheid van hardware is voor mij ook belangrijk omdat ik als televisietechnieken fanaat wel van een potje experimenteren houdt. Dat stopt vanzelf wanneer CDNL je de hardware gaat verplichten, zoals de CI+ module en de daar bijbehorende gesloten decoder.

ja die willen we allemaal niet kwijt

het is afwachten waar het heen gaat

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op dat - ook sommigen hierboven - nog steeds naarstig op zoek zijn naar drogredenen die illegaal kijken zouden moeten rechtvaardigen.

Dus a la "Als de winkelprijzen mij te duur zijn, mag ik stelen."

 

Helemaal met ceesv eens dat dit een erosie van het normbesef is.

De redenatie van die loodsteler die deze week veroordeeld werd door de rechter was ook "Ik moet ook leven, dus ik mag daarom stelen."

Uiteraard was de rechter het hier niet mee eens en moet deze dief nu een tijdje brommen.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op dat - ook sommigen hierboven - nog steeds naarstig op zoek zijn naar drogredenen die illegaal kijken zouden moeten rechtvaardigen.

Dus a la "Als de winkelprijzen mij te duur zijn, mag ik stelen."

 

Helemaal met ceesv eens dat dit een erosie van het normbesef is.

De redenatie van die loodsteler die deze week veroordeeld werd door de rechter was ook "Ik moet ook leven, dus ik mag daarom stelen."

Uiteraard was de rechter het hier niet mee eens en moet deze dief nu een tijdje brommen.  

ik ben het helemaal met je eens, maar zit in de genen van een mens zeker, iets dat niet mag toch doen, voorbeelden genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op dat - ook sommigen hierboven - nog steeds naarstig op zoek zijn naar drogredenen die illegaal kijken zouden moeten rechtvaardigen.

Dus a la "Als de winkelprijzen mij te duur zijn, mag ik stelen."

 

Helemaal met ceesv eens dat dit een erosie van het normbesef is.

De redenatie van die loodsteler die deze week veroordeeld werd door de rechter was ook "Ik moet ook leven, dus ik mag daarom stelen."

Uiteraard was de rechter het hier niet mee eens en moet deze dief nu een tijdje brommen.  

niet rechtvaardigen maar het gebeurd gewoon net als winkeldiefstal niet dat het mag maar dat het kan

kan hij in de bak zijn gootsteen maken heeft hij wat te doen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Waar ging dit topic ook al weer over.?

O ja,  graag weer on topic.

Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?

 

 

Inderdaad, maar toch bedankt dat ik even mijn punt kon maken.

 

Ontopic en in lijn met de forumregels (alleen LAN) dan het volgende: ik heb sterke aanwijzingen dat het niet om OScam maar om Scam gaat. Wordt daar uberhaupt nog iets mee gedaan door anderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...