Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

open via pay server dus begrijp ik uit verschillende posts......betalende klanten van CD gaan de rekening wel weer betalen :(

De kruik gaat net zolang te water tot ie barst.

Niet iedereen is bereid meer te betalen voor minder. Daarom deinzen zelfs providers terug voor de plus van CI+. Hier heeft de wal het schip al bijna gekeerd. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Verwar de + functies niet met de versleuteling.

De + functies bepalen of je tijdens reclame kunt zappen of de reclame op je arde schijf kunt doorspoelen en heeft niets te maken met de mate van versleuteling.

 

Feit is wel, dat wanneer een coderingssysteem gekraakt is de mate van versleuteling op het volgende niveau gezet wordt, net zolang tot de mogelijkheden uitgeput zijn.

Daarna is een kaartwissel de volgende stap, alles gepaard gaand met steeds meer restrictie voor normale betalende abonnees.

 

Het is net als in de supermarkt, alle boodschappen zouden ruim 5 % goedkoper zijn wanneer er geen winkeldiefstallen zouden zijn, en de diefstal poortjes en het laten zien van je tas zou overbodig zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

seca3 is dus niet open, voor de duidelijheid! Maar blijkbaar zijn de cw`s via een non-public manier weer beschikbaar, en daarmee oo weer te delen. CWOE was dus niet erg robuust. Of via het uitlezen van receiver software of het vergelijken van pre- en post CWOE cw´s is er dus een manier gevonden (Cuda Biss, Kolibri,Rainbow Tables)......

 

Gaat er nog een counter strike volgen, dus ander CWOE key of algoritme? Spannende tijden :)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwar de + functies niet met de versleuteling.

 

Zeker niet, maar betoog betreft de constatering dat er kennelijk grenzen binnen de technische mogelijkheden waar een provider niet zomaar overheen durft of gaat. Hij zal altijd calculeren welke risico's hij loopt als hij een grens verlegt.Als hij dat niet zou doen, loopt hij de kans dat hij het paard achter de wagen spant.

Natuurlijk moeten we hier op onze woorden passen, maar FS2 zal eerder wat extra op zijn hoede zijn dan dat er gelijk weer een counterstrike volgt. Want ook daar komt dan weer een reactie op, oa weer minder klanten.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zij ik al kat en muis spel keer op keer

men is niet meer bereid om iedere keer meer te gaan betalen als (  cd in dit geval weer iets doet om het tegen te gaan)  als het ook anders kan :sick:

 

 

dit zal je altijd blijven houden wat een  hand maakt kan de andere namaken ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Skyuk SD is prima te zien maar het gaat om de HD zenders. Kun je mij bevestigen dat deze ook weer werken want dan gaan we er wat tijd/energie in steken.

 

Tegenwoordig zijn veel dingen private om de simpele reden dat providers ook kunnen mee lezen. 

Sky uk sd en hd zijn zelf te zien zonder schotel ontvanger e.d. Enkel een deftige breedband verbinding is nodig.

Als cs volledig gedaan is, dan gaan die naar de volgende stap.

En ja, door die aanbieders en gebruikers, zijn de eerlijke betalers (abonnees) de dupe.

Want als iedereen deed wat ze moesten doen, maakten we misschien nog gebruik van seca1, viacces1 enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen zijn geen kat en ook geen muis. Kanalen die opengaan door louter cardsharing toe te passen verdienen geen pochen!

Die brengen zowel de katten als de muizen enkel schade toe. Sommigen hier willen dat blijkbaar niet snappen.

 

Volledig mee eens.

Ik ben geïnteresseerd in het openen van deze kanalen op mijn enigma2 ontvanger met een legale kaart via de interne reader (of een smargo reader) en niet dat kl**te ding van een CI+.

 

Dat het gaat met cardsharing, betekend wel dat de methode bekend moet zijn.  Ben dus uitertst geïnteresseerd om dit in Oscam geimplementeerd te zien.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen zijn geen kat en ook geen muis. Kanalen die opengaan door louter cardsharing toe te passen verdienen geen pochen!

Die brengen zowel de katten als de muizen enkel schade toe. Sommigen hier willen dat blijkbaar niet snappen.

Nee sommige willen alleen hun zaken vullen.Terwijl ze in begin altijd voor de hobbyist waren.

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd zakkenvullers geweest. Herinnert u zich nog die maffiakaarten van 300€ en meer die het soms maar 3 weken deden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het gaat met cardsharing, betekend wel dat de methode bekend moet zijn.  Ben dus uitertst geïnteresseerd om dit in Oscam geimplementeerd te zien.

 

Willy

 

Ik denk dat iedereen daarin geinteresseerd is, maar als je het onderwerp even terug leest zie je ergens een megahint staan waar iedereen op verder kan borduren. Niet alles mag en hoeft voorgekauwd te worden, er lezen hier ook anderen mee. En de volgende stap van CD: ook daar wordt allang aan gewerkt, niet alleen van de kant van CD, aktie is reaktie. Meer wil ik er niet over kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky uk sd en hd zijn zelf te zien zonder schotel ontvanger e.d. Enkel een deftige breedband verbinding is nodig.

Als cs volledig gedaan is, dan gaan die naar de volgende stap.

En ja, door die aanbieders en gebruikers, zijn de eerlijke betalers (abonnees) de dupe.

Want als iedereen deed wat ze moesten doen, maakten we misschien nog gebruik van seca1, viacces1 enz.

De tijd van seca 1 enzo was geen cs nodig. Door een backdoor kon je toen de kaart zelf manipuleren, en later zelfs copieren naar een gold / fun enzovoort, kaart

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen zijn geen kat en ook geen muis. Kanalen die opengaan door louter cardsharing toe te passen verdienen geen pochen!

Die brengen zowel de katten als de muizen enkel schade toe. Sommigen hier willen dat blijkbaar niet snappen.

dat heeft niets met snappen te maken

de kat en de muis zijn cd (kat) abonnees (muis)

het is te gemakkelijk en daarom doet men dit

de mensen die via scharring kijken zal het een worst wezen wie hier de dupe van is

en wie de rekening krijgt

men wil kijken en als dat  goedkoper kan word daar gebruik van gemaakt

als de illegale manier vaak nog beter werkt als de legale

krijg je dit en dat heeft zeker niets met de kat of muis te maken

die spelen hier in niet mee

alleen tussen cd en wij die een abbo hebben of nemen

daar zijn de kat en de muis aanwezig

en ja daar woorden de abonnees de dupe van

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nadelen van de beperking van de kaart voor CanalDigitaal en haar abonnees worden nu wel duidelijk.

CanalDigitaal verliest niet op prijs klanten maar op de beperking van de kaart.

Een cline bij de man met 40 rovers bied duidelijk voordelen ten opzichte van een regulier abonnement waarbij de prijs het minst belangrijke argument is.

De ingeslagen weg van beperkingen voor de betalende klant is naar mijn mening niet vol te houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem is dat veel klanten van carsharing mallafide servers niet eens weten dat ze fout bezig zijn. Ik ben ook zo een kennis tegen gekomen die zo'n box gewoon via de marktweg heeft aangeschaft en nog eens roept over de geweldige service van die gasten :eek:

Toen ik vertelde dat het niet volgens de regels zou zijn was zijn conclusie simpel, waarom staat dit dan gewoon op internep met een internet adres en als ik storing heb is dit binnen een mum van tijd opgelost even een mailtje is genoeg.... :cry: Dat die gozer zijn internep volledig open heeft staan om die service te verkrijgen snapt die dan weer niet en zo zijn er dus talloze die het dus verzieken.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...