Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

In principe wel, ja.

 

Voor een productie proces wordt bij ons onder meer aceton gebruikt.

De groothandel levert die niet zonder een schriftelijke verklaring van ons, dat de geleverde aceton niet gebruikt wordt voor de productie van verboden stoffen.

 

Zeer recent was er een bericht in de Nederlandse pers dat oom agent bij bouwmarkten gegevens krijgt over kopers van breekijzers....

 

En werden Dreamboxen niet af fabriek met standaard Dreambox software geleverd, zonder softcam?

 

Werden... je zegt het goed. Kijk intussen maar even hoe Clarke Tech zijn Xtrend ET 9x00 en 10000's aflevert en je ziet dat dat voltooid verleden tijd is. Geen hond die ernaar kraait, ook in Duitsland niet.

  • Like 1

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die draait dan bv met openpli, die wordt dan door een cardshare kijker als "Kiekiek" misbruikt om zwart te kunnen kijken.

 

Ik vind het storend dat ik hier door jou wordt neergezet als zwartkijker theparasol, niet alleen storend maar zelfs hufterig.

 

Ik was degene die een screendump plaatste vanuit een ander (engelstalig) forum, waaruit zou kunnen blijken dat fs2i via oscam open zou zijn, Neem eens de moeite om het plaatje op te slaan op je pc en vervolgens even uploaden naar Google Afbeeldingen. Dan zie je de werkelijke bron.

 

Vervolgens heb ik een tweetal testlijntjes geprobeerd en die bevestigde de screendump. Verder is er niets gebeurd.

 

Ik zou het op prijs stellen dat jij je valse beschuldiging rectificeert. Don´t shoot the messenger.

aangepast door kiekiek
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft alleen maar gekeken of het waar was dit wouden wij toch weten ;)

 nu word hij hier neer gezet als de zwart kijker

omdat wij het niet doen  kom op nou :mellow:

het draait hier om of het wel of niet mogelijk is om te kijken wel dus

en dan de vraag wie je hier voor moet aanspreken a of b

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die twee lijntjes, die in het Dagblad vermeld stonden of op het journaal op TV gemeld werden dat je daar illegaal kunt gaan kijken en dat dan ook nog Gratis.

 

jullie kunnen wel heel goed argumenteren over wat mag en dat wat niet mag

zelfs wetgeving en vonnissen worden hier nog betwijfelt

 

Als beginners van satelliet TV al vragen stellen over sharen en gevorderden al alle lijntjes naar servers kennen > waar praten jullie dan nog over?

 

Stop der maar mee, je maakt van deze discussie een vindplaats voor die mensen die er acties tegen ondernemen... en nog strikter zullen worden alsook gaan optreden.

 

En Nog iets; @kiekiek, ik heb nog nooit software of films gedownload, behalve dan die ene keer om te testen :D

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

om te testen of een MKV bestand wel of niet afdraaide op mijn Linux receiver als mediabestand en formaat...

daar anderen dat als probleem hadden gemeld

 

dus heb ik een download site bezocht >

a ) wordt dat door die Sites geregistreert {en wel contrair aan de bescherming van persoongegevens}

b ) is dat per wet verboden sinds april 2014 na een opdonder aan Nederland van de EU

c ) wordt dat ook nog eens doorgegeven door je ISP aan bevoegde instanties mochten ze erom vragen

d ) heb je ook kans je nog eens een schrijven krijgt van een advokaat die je vordert te betalen wegens inbreuk op de licenties en rechten van de houder van die licenties en rechten

 

leuk speelgoed 's avonds achter je pceetje

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft alleen maar gekeken of het waar was dit wouden wij toch weten ;)

 nu word hij hier neer gezet als de zwart kijker

omdat wij het niet doen  kom op nou :mellow:

het draait hier om of het wel of niet mogelijk is om te kijken wel dus

en dan de vraag wie je hier voor moet aanspreken a of b

 

Inderdaad, ik heb alleen de werking gecontroleerd en gelijk word je weggezet als zwartkijker. Sharen doe ik inderdaad, al jaren, net als zovelen hier via LAN.

 

Ik verwacht van theparasol toch wel een rectificatie. Zo niet dan zegt dat alles over theparasol en niets over mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit ook nog een cs getest, en echt, ik wil daarvoor niet betalen, omdat 

1. het is diefstal

2. het werkt half.

Ik zou het liefst een origineel kaartje hebben, met zenders a la carte, maar dit zal een illusie zijn.

Ik lees hier berichten over strafbaarheid van toestellen. Ooit eens in een Belgische krant gelezen, dat een snelheid overtreder een proces wilde spannen tegen de constructeur, omdat volgens hen deze in de fout ging, omdat deze toelieten dat zijn wagen te snel reed, en hij daardoor een boete kreeg.

Maar volgens mij, kan dmm en andere linux fabrikanten en verkopers niks verweten worden. Ze worden geleverd met de originele software, en als die je huis binnenkomt, kan je met je M7 of andere kaartjes niks ontvangen.

Als je dus werkt met een module, waardoor je licentie kosten betaald, heb je volgens mij een compleet legaal ontvangsttoestel staan in je woning (of zie ik dit toch verkeerd? indien ja verbeter, en graag waarom).

Je hebt dan ook nog in belgie, compleet merkwaardige wetten, dat je bvb iets in huis mag hebben, maar niet mag gebruiken?? :confused:  :cry: .

Ja, waarom mag je het dan in je bezit hebben en toch niet gebruiken? :confused:  :confused: .

En volgens mij, moet je op heterdaad betrapt zijn, of toch kunnen bewijzen, dat je iets strafbaars hebt gedaan.

Als ik dus (wel bijna onmogelijk) bvb pli met oscam gebruik en mijn vu duo nooit aan het net hangt, dan moeten ze ten huize al komen kijken, om mij te betrappen.

Maar zoals ik al tientalen malen schreef, liggen wij wakker, van beperking van gebruikte vrije hardware, maar de jongeren niet. en mogelijks gaat M7 met die gedachte door.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het half werk

Hoe kun jij dat nu weten als je nog nooit een lijntje hebt gehad??

diefstal is als je wat /artikel ontvreemd wat niet van jou is

 

maar dit is geen ding artikel

 

maar een signaal wat iedereen kan opvangen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb alleen de werking gecontroleerd en gelijk word je weggezet als zwartkijker. Sharen doe ik inderdaad, al jaren, net als zovelen hier via LAN.

 

Ik verwacht van theparasol toch wel een rectificatie. Zo niet dan zegt dat alles over theparasol en niets over mij ;)

een +10 voor jou, gij durft tenminste er voor uitkomen , trouwens ook ik denk dat 90% van de mensen hier sharen , alleen willen ze zich katholieker dan de paus tonen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit deze onzin thread maar want het gaat allang niet meer over Fox2.   Kunnen de heilige boontjes verder op hun officiele M7 ontvanger naar fox2 kijken.

  • Like 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...