Ga naar inhoud


VFD skins Vu+Duo2


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Voor de LCD files heb ik inmiddels zelf eea geschreven en daar ben ik best tevreden over.

De VFD krijg ik zelf niet voor mekaar. Je moet dat blijkbaar echt in programmeertaal doen en laat me daar nu niet zo sterk in zijn ;) .

 

Waarschijnlijk lukt het niet omdat jouw VFD skin voor openvix is dus. Spijtig.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb enkel de vervelende flikkerende REC toets aangepast zodat die gewoon vast staat bij opnames.Ergens heb ik daar in een topic antwoord op gehad hoe ik het moest doen.Vind het nu ff niet meer terug.De file voor de VFD is skin_display.xml.

Heb ze big eens in attach gezet.Ontzippen en herbenoemen naar skin_display.xml.Dan ftp over de file op je box.

 

skin_displayjohn.zip

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel even gekeken. Er lijkt me een gedeelte in te zitten waar volgens mij VTI niet mee kan werken en wat bewijst dat je met het VIX systeem werkt:

 

<!-- ViX -->
    <screen name="VIXDevicesPanelSummary" position="0,0" size="140,32">
        <widget source="parent.Title" render="Label" position="0,0" size="160,16" font="FdLcD;16" halign="left" valign="top" noWrap="1" />
        <widget source="entry" render="Label" position="0,16" size="140,16" font="FdLcD;14" halign="left" valign="bottom" noWrap="1" />
        <!--<widget source="desc" render="Label" position="0,38" size="140,26" font="FdLcD;12" halign="left" transparent="1" />-->
    </screen>
    <screen name="VIXSwap_summary" position="0,0" size="140,32">
        <widget source="parent.Title" render="Label" position="0,0" size="160,16" font="FdLcD;16" halign="left" noWrap="1" />
        <widget source="parent.swapname_summary" render="Label" position="0,16" size="140,14" font="FdLcD;16" halign="left" noWrap="1" />
        <!--<widget source="parent.swapactive_summary" render="Label" position="0,50" size="140,14" font="FdLcD;12" halign="left" transparent="1" />-->
    </screen>
    <screen name="UpdatePlugin_summary" position="0,0" size="140,32">
        <widget source="parent.Title" render="Label" position="0,0" size="140,16" font="FdLcD;16" halign="center" valign="top" noWrap="1" />
        <widget source="parent.package" render="Label" position="0,16" size="140,16" font="FdLcD;14" halign="center" valign="bottom" noWrap="1" />
    </screen>
    <screen name="SoftwareUpdateChanges_summary" position="fill">
        <!--<widget source="parent.title_summary" render="Label" position="top" size="*,14" font="FdLcD;16" halign="left" valign="top" noWrap="1" />-->
        <widget source="parent.text_summary" render="Label" position="fill" size="*,18" font="FdLcD;10" halign="left" valign="top" />
    </screen>

 

Als het weer wat minder wordt, ga ik er opnieuw mee aan de slag.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Ultimo is de VFD skin gebaseerd op het skin van de image die je op de ontvanger hebt staan, en ik denk dat bij de Duo niet anders zal zijn.

 

Een VIX skin heeft een andere structuur dan die van VTI, Pli of BlackHole skin.

De user_skin.xml (VFD skin) krijgt data van skin.xml (Image skin). Mocht er in de user_skin.xml een regel staan die niet

overeen komt met de skin.xml, dan krijg je op de VFD display een uitlezing van de default_skin.xml of een blanko display.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er dus op neer dat de VFD skin die bellejt gebruikt niet beschikbaar zal zijn voor VTI?

 

Zonde, want dergelijke skins zijn er wel voor de Ultimo. Ooit met de één of andere update zaten ze plots standaard in de image. Hopelijk mogen we hetzelfde nog verwachten voor de Duo2...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...