Ga naar inhoud


Apple opent binnenkort grootste Apple Stores ter wereld in Dubai


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Volgens het kranten bericht in 7days dat ik vanochtend las heeft Apple nu concrete plannen om in Mall of the Emirates en/of Dubai Mall en waarschijnlijk in Barsha Mall hun UAE winkels te gaan openen.

Er komt er ook een in Abu Dhabi.

Natuurlijk moeten dit de grootste ter wereld gaan worden.

 

Ik ga nu al plannen maken om met een slaapzak voor de deur te gaan liggen want daar wil ik bij zijn. Maakt niet uit wat ze aan te bieden hebben...ik wil het hebben. Prijs is me ook een worst.

Hoofdzaak Sheikh IJzerbout is de eerste die daar schreeuwend van extase de winkel in rent.

 

post-52831-0-32742000-1418715215_thumb.jpg

 

apple_store-302x170.jpg
Apple to open Dubai store in February, source tells 7DAYS
7DAYS December 16, 2014

The ‘world’s largest’ Apple retail store will open in Dubai early next year, a source close to the tech giant has revealed. Rumours have been rife about the opening of the store since CEO Tim Cook’s Dubai visit earlier this year. Earlier this month, 7DAYS reported that the firm has begun advertising for staff in the UAE – the biggest hint yet...

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met die prijzen daar en de (nog) vele oliedollars is daar voor de sjeiks geen probleem. Kijken of ze de koninklijke status halen.. Over 70 jaar is de olie op :) Wordt daarna Google Maps camel versie.. (Bij volgende oase links, 3de palmboom rechts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...