Ga naar inhoud


Harman Kardon Subwoofer HKTS-210 weerstand


Gait33
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Hallo luitjes... Ook via een Google search hier terecht gekomen.

Mijn HKTS210 gaf vandaag de geest. Snik, snik... want ik ben erg blij met mijn sub....

 

Nu ben ik redelijk technisch, maar dan op andere vlakken. Ik ben dus ook niet van plan om zelf te gaan "klooien" aan de sub, echter ga ik zoeken naar een techneut die weet wat hij doet. Ik begrijp dat hier heel wat technische kennis zit.

Zelf woon ik in zuid Limburg. Is er hier een technische man in deze provincie die een blikje zou kunnen werpen zonder dat ik hem moet opsturen naar HK en vervolgens een gigantische rekening krijg. Uiteraard hoeft het niet gratis. Dat begrijp ik ook :)

 

Roept u maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij helemaal niets doet ? vervang dan weerstand R23 (51 ohm/1 watt) condensator C30 (1000pf/1000v) en de zekering (4 amp)

 

Doet hij niets,maar het lampje knippert zwak ? vervang dan C5 (220uf/16v)

Controleer ook C8-C5 en C26 op capaciteits verlies (beter is deze gelijk te vervangen).

 

er zal toch wel bij jou in de buurt een techneut zitten die dit even doet ??

 

hfe_harman_kardon_hkts_200sub_210sub_service_en.pdf

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Steve. Ik heb het aangedurfd om de sub open te maken.

Met dank aan de tips hier was het snel gevonden. De R23 lijkt idd aardig doorgebrand :)

 

2vnqa2w.jpg

 

2j5l5w7.jpg

 

Nu de elco C5 waar jullie het over hebben. Wat ik begrijp zou hij moeilijk te vinden zijn (onder een lijmlaag?). Ik ontdek er echter maar 1.

Is het deze?:

24za9s2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • Moderator

Namen van winkels en webshops mogen hier niet genoemd worden.

 

Gebruik Googel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...