Ga naar inhoud


CanalDigitaal stopt uitzendingen via Astra 19,2


Sprietje

Aanbevolen berichten

zo moeten ze in belgie passief reclame maken en niet rechtstreeks dom maar kom raar dat tvv andersom niet hetzelfde doet voor jullie

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gratis bestaat niet, de andere abonnees betalen die ontvangers.

 

In het verleden kregen de duurdere abonnementen bij een kaartwissel de kaart "gratis".

De lagere abonnementen moesten, afhankelijk van hun abonnement een bedrag omgekeerd evenredig aan hun maandelijkse bijdrage betalen voor de nieuwe kaart.

 

Klopt niet Cees.

De klanten met Set Top Box pakket ( goedkoperiserniet) krijgen ongevraagd een gratis Oranje kaart in de brievenbus.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet Cees.

De klanten met Set Top Box pakket ( goedkoperiserniet) krijgen ongevraagd een gratis Oranje kaart in de brievenbus.

Beiden gelijk.... nu strooien ze ermee alsof het pepernoten zijn. Maar tijdje terug met die kaartwissel actie moesten ze behoorlijk bijbetalen.

Als mijn geheugen nog goed is kreeg je destijds vanaf FamilieHD kosteloos een oranje kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat klopt niet.

 

Ik en vele anderen kregen met Set Top Box pakket gratis een oranje kaart toegestuurd ter omwisseling van de seca2 kaart.

Het klopt wel dat CanalDigitaal na verloop van tijd hiermee gestopt is en klanten 100% van de aanschafprijs wilde laten betalen.

Dat is dan nu ook de reden dat er gratis oranje kaarten uitgedeeld moeten worden om te trachten deze in het verleden genegerde en getreiterde klanten nog te behouden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@RickB

 

Dat ligt aan wat je ontvangen wilt. 

Op de Astra 1 zitten vele Duitse zenders die je wellicht wilt blijven zien.

Daarnaast zijn er ook nog steeds zenders uit de pakketten van CanalDigitaal op de Astra 1 zoals b.v. wat MTV-zenders.

Ook BVN zit niet op Astra3.

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noordzee

Ik woon in spanje en ik zit met me 80 cm schotel net op de grens en bij veel wind verlies ik mijn beeld op astra 3. Nu kan ik hem beter afstellen op astra 3 en dan verlies ik bij veel wind mijn beeld op astra 1. Maar die kanalen intereseren mij dan ook niet zo veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je een te dunne mast hebt en misschien ook wel gammele muurbeugels. Neem minimaal een mast van 40mm, beter nog 48mm. Dan zul je niet veel last meer hebben dat de schotel staat te wiebelen met flinke wind.
Voor schotels die pal in de wind staan groter dan 1 meter, is een mast van 60mm diameter aan te raden en als het kan een beetje de luwte zoeken voor de schotel.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@RickB

 

Dat ligt aan wat je ontvangen wilt. 

Op de Astra 1 zitten vele Duitse zenders die je wellicht wilt blijven zien.

Daarnaast zijn er ook nog steeds zenders uit de pakketten van CanalDigitaal op de Astra 1 zoals b.v. wat MTV-zenders.

Ook BVN zit niet op Astra3.

inderdaad op astra 1 zitten nog altijd leuke zenders

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor nu van een vriendin die het STB pakket heeft dat ze een brief gekregen heeft van Canaldigitaal.

Het STB pakket stopt per 31 december 2016 staat er. Na 1 jan 2017 gaat ze automatisch over naar het Basis pakket, als ze niet opzegt. Het maandelijkse bedrag gaat dan 10 euro per maand kosten ipv de normale 15,95 per maand.

Naar aanleiding van deze brief kan het abo aangepast of beeindigd worden door te bellen voor 25 april.

 

Ze gaat dus opzeggen en gewoon ook naar de duitse FTA zenders kijken...  Ik weet niet tot hoelang NL 1 en 2 op de astra 19 oost blijven zitten...  daar kijkt ze wel eens naar, als die weg zijn houdt het vanzelf op, omdat er slechts 1 sat ontvangen kan worden, en ze niet wil gaan uitbreiden omdat het abo dan wel erg hoog wordt voor die paar keer dat ze er naar kijkt.

 

Ik vermoed dus dat ze gewoon voor 25 april even moet bellen om op te zeggen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 1 juli zit geen 1 Nederlandse zender (muv BVN) nog op de astra 1.

Zie www.canaldigitaal.nl/eindesd

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...