Ga naar inhoud


is sbs9 hd?


1pm

Aanbevolen berichten

Ik heb 1x gekeken naar de programmering van SBS 9 en was gelijk klaar, hij staat niet eens in mijn zap lijst :) Met herhaling over herhaling moet je bij ons niet aankomen want zo´n zender wordt er gelijk uitgegooid. Die herhaal zenders zijn enkel maar bedoeld om meer reclame inkomsten op te halen en ik vind dat dit alles aan het slopen is, je kunt je kont niet meer keren of je hebt zo´n achterlijke reclame in je nek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn echtgenote kijkt graag naar interieur programma's.   Dus herhalingen van 5 - 6 jaar geleden kunnen er bij haar wel in.

Ieder zijn smaak.  (niet de mijne - maar ja)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kijken ook. Soms een aardige film met weinig reclame en die z.g. herhalingen zijn nieuw voor ons omdat we nu eenmaal niet altijd alles kunnen zien :-)

De kwaliteit van het beeld valt ook nog mee. Het 8 uur journaal op 1HD is veel slechter!

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar staat het. Maar je krijgt het niet via satelliet. Dus niet hier erover hinniken maar CD bellen.

Net als de rest op de site va CD moet je er rekenschap mee houden dat het niet klopt.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

uhhhhhhh, heb je bericht #11 uberhaupt wel gelezen, denk het niet!

 

Op de site van CDS staat toch DUIDELIJK Sbs9 HD... niet soms, of lezen zij hier ook niet mee

 

Jouw vraag in bijdrage #11 was al heel duidelijk door Sprietje in bijdrage # 2 beantwoordt.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht komt de HD versie snel beschikbaar.... er is immers ruimte op de transponders met al die verhuizingen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...