Ga naar inhoud


Geen beeld en geluid 11914


Seniorsatter
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Zou die misschien niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kunnen worden?
Probeer het eens door de transponder handmatig in te stellen.

Ik lees op internet dat Samsung niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kan worden.

Als dat waar is hebben ze bij CanalDigitaal weer een mooie stunt uitgehaald.

Eén van de weinige merken waarvan veel uitvoeringen te koop zijn en CanalDigitaal gecertificeerd zijn.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op die Test kanalen zaten voorheen  Eurosport SD ,Film + SD, Disney channel SD en Discovery channel SD alle 4 waren in Mpeg 2 en zijn nu ergens op een andere transponder gepropt. De 4 waren voor skylink eigenlijk. Fine Living en Food Network worden nu ook in Mpeg 4 uitgezonden. Met andere woorden ik zie ruimte voor 2 HD zenders (2Be HD en Vier HD)

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die misschien niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kunnen worden?

Probeer het eens door de transponder handmatig in te stellen.

 

Ik lees op internet dat Samsung niet op Symbol Rate 29.900 ingesteld kan worden.

Als dat waar is hebben ze bij CanalDigitaal weer een mooie stunt uitgehaald.

Eén van de weinige merken waarvan veel uitvoeringen te koop zijn en CanalDigitaal gecertificeerd zijn.

 

 

Uhm.............je bedoelt 27.500 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze middag te vroeg victoria gekraaid, alles was in orde maar toen ik vanavond tv aan zette waren alle kanalen verdwenen van de 11914H. Terug transponder gescand en ze zijn terug. Nu merk ik op dat de kanalen telkenmale verdwenen zijn als ik tv off-on zet. Ergens een probleem met de software van de tv? Het is een LG model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry, ik zat bij de verkeerde tekst te kijken.

Heb nu alleen nog geen idee hoe dat in te stellen op de tv, laat staan dat ik weet wat al die cijfers en letters betekenen, ben maar een gebruiker he ;-)

Mss ook maar eens op het Samsung Forum kijken, zal wel weer een stunt zijn als Samsung buiten de boot valt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch denk ik dat er ook iets mis moet zijn met wat ze uitzenden. Ik heb nu op drie verschillende ontvangers een blindscan gedaan op 23,5 Oost en dan zou het toch zo moeten zijn dat je bij zo'n scan eventueel niet meer kloppende SR rates automatisch gecorrigeerd zou moeten krijgen in je ontvanger. Maar niets is minder waar, 11.914 H wordt nog steeds als een zender met SR 27500 ingescand en er verschijnt aansluitend dus GEEN beeld of geluid als je een op zich geldige kaart bezit. Kennelijk is er iets in het signaal dat de ontvanger op het verkeerde spoor zet want dat zou zo echt niet moeten zijn.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand een idee hoe je dit bij een Samsung Smart TV kunt instellen?

Ik heb de nieuwe lijst in geladen en ik ontvang alles behalve de kanalen die Canal Digitaal heeft aangepast op 11914

Heeft er iemand al beeld met Samsung TV en is dat automatisch gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze middag te vroeg victoria gekraaid, alles was in orde maar toen ik vanavond tv aan zette waren alle kanalen verdwenen van de 11914H. Terug transponder gescand en ze zijn terug. Nu merk ik op dat de kanalen telkenmale verdwenen zijn als ik tv off-on zet. Ergens een probleem met de software van de tv? Het is een LG model.

Iemand een oplossing hiervoor? vandaag weer moeten inladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Melden bij de leverancier van de tv?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt!!!!!!

Melden bij de leverancier werkt niet heb ik wel door, die geven CD de schuld.

De bovengenoemde link van Samsung werkte bij mij ook niet, wat ik gedaan heb bij mijn UE55F6750SS is:
<Menu>

<Zenders>

<Kanaalinstellingen>

<Handmatig Afstemmen>

Kies de satelliet (23.5 in dit geval)

Ga naar <Transponder>

Scroll helemaal naar beneden en kies <Nieuw>

Vul hier vervolgens 11.914 en daaronder 29.900 in en kies vervolgens zoeken.

 

Ik heb snel gekeken en heb regionale zenders gezien, discovery en comedy central en godzijdank de commerciele radiozenders.

Alleen Eurosport werkt voor zover ik kan zien nog niet.

 

Ik heb een Duits/Oostenrijkse Samsung en woon in Duitsland dus talen etc. heeft er volgens mij niets mee te maken.

 

Ik zou het fijn vinden als mensen het even laten weten of het nu ook bij hun Samsung lukt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...