Ga naar inhoud


Bij opnemen, altijd problemen met oscam op vu duo op vh-1 classics.


Aanbevolen berichten

Principieel moet je allereerst weten welke payTV Kaart gebruikt wordt,

daar die niet altijd uitwisselbaar is voor iedere VH1 classic zender die op je schotel te ontvangen is

 

je zult geen zender in het SKY pakket van VH1 classic kunnen openen op 19,2 met een kaart die voor Mobistar of CanalDIGITAAL bedoelt is

 

Er is naar verluid een aparte MTV kaart met kijkrechten op VH1 classic,

welke

conax kan al helemaal niet in belgië

 

dus het hangt ook met de zender op welke men afgestemd is samen.

 

maar het heeft in het verleden gewerkt

waarom zou het nu niet werken

enkel wegens de overstap naar oscam? dacht het niet.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Omdat zijn prio bestand niet klopt... Gewoon de Prio op Conax zetten, de andere die hij niet kan decoderen op Ignore zetten...

 

Draai al een tijdje met OSCAM met een CDS, TVV en Digitenne kaart. Geen enkel probleem, alles waardeert keurig op en zelfs de inrerne cardsharing werkt.. Heb Sattv4iedereen heel vaak geholpen, maar het lijkt wel of hij gewoon de problemen opzoekt. Voor iedere oplossing verzint hij weer 2 nieuwe problemen.. Begin heel voorzichtig te denken dat er een mentaal/psychisch probleem aan ten grondslag ligt.. Heel erg voorzichtige aanname mijnerzijds dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gebruikt een Conax CI omdat hij het gewoon vertikt om de aangeboden tips uit te voeren en het via OSCAM dus niet lukt.. Hij maakt ook geen keuze.. Óf OSCAM (goed geconfigureerd), óf Conax CI. Maar dus niet beide tegelijk. Op zich werkt het wel áls je de configuratie goed instelt... Zoals Common Interface Assignment op 0b00 zetten, provider op MTV Networks... Maar hij wil gewoon niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een antwoord. Ja, er zou een fout in de instellingen zijn van de configuratie. Het probleem zou hem mogelijks ook liggen, dat er blijkbaar problemen zijn, met de mtv card en hallo tv kaart. Nu die laatste er uit kan, wegens faillissement, kan ook mijn gehele config veranderen bij oscam.

Echter zit ik met een verhuis, maar ongelukkig, heeft de huidige huurder zijn huur te vroeg opgezegd, waardoor alles in de onzekerheid zit.

Ook is het nu wel zo, dat dit gebouw een beschermd statuut heeft, dat wil zeggen, dat er aan de buitenkant niets gewijzigd mag worden (op het www zal je wel genoeg vinden denk ik over beschermde gebouwen), en zeker ook niks geplaatst. Ik heb dus ook geen privé grond, om een tegelvoet te plaatsen, dus is het een beetje een rust punt wat betreft satelliet.

En een appartement weigeren, omdat je geen schotel mag plaatsen, is nogal merkwaardig, en men mag maar 2 keer weigeren, of je vliegt van de wachtlijst. Maar Belgische lezers of reizigers naar België, of degene die via één of ander manier met België te doen heeft, weet je, dat met een vervang inkomsten, je geen appartement of iets vind, beneden de 500à700€. En op de privé markt, moet men al bijna altijd bewijzen dat je vast werk hebt.

Ik ben hier behoorlijk top offic gegaan, omdat postings, dit wel min of meer mij ertoe dwong.

Maar om terug te keren naar oscam, zou er wel een probleem zijn, als ik opnam, omdat blijkbaar (dat iemand uitmaakte uit mijn log) oscam niet echt weten welke kaart te nemen, en dat alles in het honderd liep.

Maar nu dat hallo eruit kan, zal ik de config moeten aanpassen denk ik.

 

Ergens, in dit onderwerp, las ik de vraag, is mtv ook geen commerciële rommel of zoiets. Dit kan, maar op vh-1 classics en mtv dance, wordt zo goed of geen reclame getoond, wat wel bij de Belgische rommelzenders gebeurt. Daar krijg je om de 10 minuten hetzelfde door je .... . Dit is ook zo, bij discovery Vlaanderen, als ik dan eens bij een kameraad ben, en ik noem dat geen tv zenders meer, of toch niet meer waardig om de naam te hebben wij zijn een tv zender.

Niet dat ze er niet mogen zijn, maar een mens dwingen om ervoor te betalen, om betere premium zenders te hebben, nee, dat kan er bij mij niet in.
En ik bekijk die, die staan bij deze link: http://www.lyngsat.com/Astra-1M.htmlonder viacom, waar conax bij staat bij de codering.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...