Ga naar inhoud


Gewapende man eist zendtijd in Journaal


Amager95

Aanbevolen berichten

Goed gedaan, als anderen zich ook eens wat meer informeren, krijg je inderdaad geen gezeur.

 

Heb ik er even speciaal voor jou neergezet, van de ex van mijn nichtje die in Ankara woont had ik al begrepen dat ze daar altijd wat op achter lopen met de nieuws informatie.

post-51681-0-35314200-1422632890.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat je in de eerste zin zegt, heb ik niet meegekregen, heb om half tien mijn tijd, de HDD maar aan het werk gezet, genoeg opname's in voorraad.

 

Ik zeg dat mensen eens moeten googelen, omdat ze soms zomaar wat schrijven.

De informatie die ik heb, heb ik ook op moeten zoeken. Er zijn diverse sites die die daar voor zijn.

Ik weet niet of ik die hier mag noemen en doe het dus niet.

 

Als dat zo is dan begrijp ik niet waarom je staat te beweren dat "NPO 2" gewoon door was gegaan terwijl die zender hier echt heel lang op zwart heeft gestaan, niet eens een "geduld" boodschap zoals op het eerste net.

 

Verder zou ik niet weten waarom ik zou moeten googlen als ik op basis van wat ik meemaak concludeer dat de rotzooi ongelofelijk amateuristisch in elkaar zit als men niet eens in staat is direct om te schakelen als er iets gebeurt waardoor vanuit het hoofdgebouw niet meer kan worden gewerkt. Het hoe en waarom doet er niet toe, het moet gewoon niet zo kunnen!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil het niet weten catw

net zo als, dat ik die verstoorde jongeman niet wil leren kennen

 

en ik al helemaal niet wil weten hoeveel poep de TV-presentator in zijn onderbroek had drijven

met of zonder echt pistool

 

allemaal een beetje teveel cristalmeth gehad.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch knap van de NOS vele uren 'televisie' te vullen met bijna niets

en vooral zichzelf in een slachtofferrol. Droeftoeters.

 

Heb je jezelf al opgegeven om bij een volgende keer het over te nemen?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOS Teletekst bericht:

 

Minister Opstelten vindt het niet aanvaardbaar dat de nationale publieke omroep op zwart gaat.Hij wil een onderzoek naar de back-up van NPO 1 als rampenzender. "We moeten kijken of het stevig genoeg is georganiseerd",zei Opstelten na de wekelijkse ministerraad.Wettelijk is vastgelegd dat bij een nationale ramp NPO 1 en NPO Radio 1 rampenzender zijn. De overheid kan via die rampenzenders de bevolking informeren. Gisteravond was meer dan een uur lang op NPO 1 alleen te lezen dat er door omstandigheden geen Journaal kon worden uitgezonden.

 

Kan die opa niet eens met pensioen gaan, hij heeft totaal geen notie van hoe een TV bedrijf werkt.

De beste schipper staat aan de wal.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik er even speciaal voor jou neergezet, van de ex van mijn nichtje die in Ankara woont had ik al begrepen dat ze daar altijd wat op achter lopen met de nieuws informatie.

 

 

In vele gevallen ben ik het niet eens met de regering hier, maar achterlopen doe wij hier niet hoor.

Bovendien haal ik, net als de meeste Turken, het nieuws ook binnen via internet.

Ik zou zeggen, kom eens een kijkje nemen in dit mooie land, je zult je nog verbazen.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat zo is dan begrijp ik niet waarom je staat te beweren dat "NPO 2" gewoon door was gegaan terwijl die zender hier echt heel lang op zwart heeft gestaan, niet eens een "geduld" boodschap zoals op het eerste net.

 

Verder zou ik niet weten waarom ik zou moeten googlen als ik op basis van wat ik meemaak concludeer dat de rotzooi ongelofelijk amateuristisch in elkaar zit als men niet eens in staat is direct om te schakelen als er iets gebeurt waardoor vanuit het hoofdgebouw niet meer kan worden gewerkt. Het hoe en waarom doet er niet toe, het moet gewoon niet zo kunnen!

 

Ook jij moet je maar gaan aanmelden bij de NPO, op vakkundige mensen als jij zitten ze te springen.

Het is altijd makkelijk aan de zijlijn commentaar te geven, of was jij op dat moment zelf in de studio.

 

Om maar een voorbeeld te noemen, het gebeuren met "Charlie Hebdo", de kranten redacties in Parijs, waren allemaal

extra beveiligd en toch kon het allemaal gebeuren.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vele gevallen ben ik het niet eens met de regering hier, maar achterlopen doe wij hier niet hoor.

Bovendien haal ik, net als de meeste Turken, het nieuws ook binnen via internet.

Ik zou zeggen, kom eens een kijkje nemen in dit mooie land, je zult je nog verbazen.

Hoef mij niet te verbazen, mijn zus heeft er jaren lang gewoont.

Het enige nadeel was dat ze geen satelliet tv had maar wel Nederlandse kranten voor het nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook jij moet je maar gaan aanmelden bij de NPO, op vakkundige mensen als jij zitten ze te springen.

Het is altijd makkelijk aan de zijlijn commentaar te geven, of was jij op dat moment zelf in de studio.

 

Om maar een voorbeeld te noemen, het gebeuren met "Charlie Hebdo", de kranten redacties in Parijs, waren allemaal

extra beveiligd en toch kon het allemaal gebeuren.

 

Stel je voor dat je toegaf dat je er volledig naast zat met je bewering over NPO2. Dan maar liever andere mensen afzeiken, dat is veel leuker nietwaar? Maar goed, laat maar, dit windt je kennelijk zo op dat ik me maar beter terug kan trekken.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil het niet weten catw

net zo als, dat ik die verstoorde jongeman niet wil leren kennen

 

en ik al helemaal niet wil weten hoeveel poep de TV-presentator in zijn onderbroek had drijven

met of zonder echt pistool

 

allemaal een beetje teveel cristalmeth gehad.

 

Ik ben het volledig met je eens!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOS Teletekst bericht:

 

Minister Opstelten vindt het niet aanvaardbaar dat de nationale publieke omroep op zwart gaat.Hij wil een onderzoek naar de back-up van NPO 1 als rampenzender. "We moeten kijken of het stevig genoeg is georganiseerd",zei Opstelten na de wekelijkse ministerraad.Wettelijk is vastgelegd dat bij een nationale ramp NPO 1 en NPO Radio 1 rampenzender zijn. De overheid kan via die rampenzenders de bevolking informeren. Gisteravond was meer dan een uur lang op NPO 1 alleen te lezen dat er door omstandigheden geen Journaal kon worden uitgezonden.

Het is goed dat ze kijken, om van NPO1 tv en radio, te kunnen gebruiken bij rampen. Eigenlijk, zouden die in staat moeten zijn, via diverse manieren, om de codering van NPO1 tv en radio, via M7 tijdelijk uit te schakelen. Zo bereik je de meeste bevolking, die geen dvb-t bereik hebben, en enkel genoegen vindt met een FTA setje zonder enig abonnement gelijk waar.

Bij de vrt is lang geleden ook een bommelding geweest, en zoals ik mij herinner, waren ze niet langer dan 15 minuten onderbroken met een tekstlogo, maar kon men toch schakelen, en het weerbericht uitzenden.

Ik vraag me af, hoe het in belgie is, mocht hier iemand zo'n drieste grap uithalen?

En helaas, gaat apparatuur het altijd begeven op zéér belangrijke momenten.

Iemand schreef, het duurt een tijdje totdat de computers terug zijn opgestart. Maar waarom worden belangrijke systemen, niet onderhouden door zware ups'en? Indien de noodgenerator dienst weigert, dan kunnen deze het tijdelijk overnemen.

Maar ja, de wet van Murphy.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De noodgenerator is de UPS.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...