Ga naar inhoud


Gewapende man eist zendtijd in Journaal


Amager95

Aanbevolen berichten


Ik had nog beeld tot ongeveer half negen,  exacte tijd weet ik niet.

Heb toen 2 programma's gekeken van de harde schijf, dus kon toen niet zien dat NPO 2 ook op zwart was gegaan.

 

Best wel geinig dat een die-hard fan van de NPO zoals jij naar de HDD zit te kijken als er echt iets te doen is op de NPO. :grin:

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk hadden ze een keer nieuws en de primeur

met zelfs kosteloze live-beelden...

 

en dan zenden ze het niet uit...! :)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit akkefietje gaat weer heel veel belastingcentjes kosten om alle apararatuur aan te passen om alles om te kunnen schakelen naar een andere studiolokatie......al dan niet mobiel......

Beter 10 kapotte Condensatoren in de hand , Dan 1 in je ontvanger....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel geinig dat een die-hard fan van de NPO zoals jij naar de HDD zit te kijken als er echt iets te doen is op de NPO. :grin:

 

 

Na een half uur naar een mededeling kijken en op 2 ,3 en de themakanalen gekeken of ik daar iets wou zien,

dacht ik, er staat nog genoeg VAN DE NPO op mijn HDD wat ik niet gezien heb, vandaar.

Of is dat raar?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag on-topic blijven, het gaat niet over programma's op harddisk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NPO, ProRail,

 

ze denken dus allemaal dat ze hun zaakje goed in orde hebben.

helaas, man in de studio, en de treintjes blijven als speelgoedtreintjes stilstaan op Utrecht CS.

 

 

Nu na er een aantal dagen zijn verstreken denk ik aan de uitspraak van Jan de Jong van de NOS: die zei, zo ervaar ik het nu voor mijzelf, daar moet voor moet je bij de NPO, hiernaast (in het gebouw zijn) waarom alles zo lang duurde voordat er weer uitgezonden werd.

De wijze hoe hij het zei, vraag ik mij af hoe goed eigenlijk de relatie tussen de NOS en NPO eigenlijk is.

Nu weten we dus ook als je de Nederlandse Media wilt uitschakelen, of uitgeschakeld kan worden, de uitzendstraat in het NOS/NPO-gebouw en de locatie Den Haag moet uitschakelen. Dan is er in Nederland dus geen media meer in de lucht. Zo simpel is het dus.

Dan de opmerking van Henk Hagoort van de NPO, dat je nog steeds kon luisteren naar Radio 1 vond ik een kul antwoord.

Je kijkt naar het journaal, waarop staat even geduld. Wie zal er dan overpeinzen dat het zo lang gaat duren voor dat de zender weer actief in de lucht komt met een uitzending. Zet dat op het scherm met een verwijzing om te luisteren naar Radio 1.

 

Mijn hemel bevrijdt Nederland van de managers die hun baan slechts als een project zien en niet als een roeping. Of het nu gaat om de spoorwegen, omroep of de voormalige warenhuizen van Willem Vroom en Anton Dreeesmann. Ze maken gewoon alles kapot wat er kapot te maken valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...