Ga naar inhoud


Gewapende man eist zendtijd in Journaal


Amager95

Aanbevolen berichten

Ik heb wel genoten van de aanhouding , klasse !  Zelfs in Amerika konden ze enkele uren later lekker smullen van dit akkefietje . Als je dus niets om handen hebt en je wilt even in beeld komen "over the ocean" ...... :)

 

 

http://edition.cnn.com/2015/01/29/europe/netherlands-gunman-tv-studio/

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik moet zeggen dat het een hoog operette gehalte had.

Het is dat Ralf Inbar niet meer onder ons is, maar anders...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook operette, maar dan met mijn libretto:

Wat een geneuzel allemaal, dankzij die onnozele verwarde adolecent heb ik weer eens een mooie avondvullende documentaire gezien bij de VPRO. Wie van de respondanten haalt het statistisch gemiddelde van 2 uur en 15 minuten TV kijken per dag, ik niet en ik ben vast niet de enige, Jezus dat is zo'n beetje een taakstraf ware het niet dat er een AAN-UIT knop aanwezig is.  En onze politieke verantwoordelijken maar krokodillentranen vergieten, de NPO is onze nationale rampenzender, moet altijd inzetbaar zijn, ach, ach, ach. Die rampenzender, is dat ooit anders geweest, wel eens goed de programmering en de kwaliteit bestudeerd van wat er ons geboden wordt, we hebben zonder zo'n incident of ramp al permanent 3 rampzenders. Zo'n gentleman, met zijn niet van echt te onderscheiden vuurwapen  hebben we blijkbaar nodig om weer eens wat kwaliteit op de "buis" te brengen, wat een geweldige vondst, een  boeiende TV avond gegenereerd met enkel een neppistool hoewel, nog maar eens, niet van echt te onderscheiden,  (wat is het verschil tussen een neppistool en een echt neppistool?) goedkoper kan niet denk ik. Vroeger, en nu heb ik het over radio, toen er nog geen NPO 4 was hadden we een dooie Koningin, Prinses, of een foute Prins nodig om mooie muziek te kunnen beluisteren, klassieke muziek was per definitie treurmuziek, of andersom natuurlijk. Van het koningshuis niets dan goeds overigens, nakomelingen genoeg, daar komen nog mooie programma's van, maar het alleenrecht is over ze moeten het nu delen. Eindelijk een einde aan de aristocratie, wat lijkt op een studentikoze ontgroeningsstunt, veranderd met behulp van een zeloot met geluiddemper, het nieuws voor incontinente doven en slecht horenden (omroep MAX) in een ouderwetse KIJKAVOND, echte democratie macht aan het volk! Als bijvangst kunnen er, in ruil voor een paar "studenten aan huis" weer een hele zooi grootverdieners bij de NPO pleite, snijdt het mes aan twee kanten, hebben we weer een mooie kijkavond, of is dat in dit geval een ongelukkige woordspeling? Kom er maar in eduard07!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NPO is bezig de laatste hand te leggen aan een nieuwe eindregie. Die moet ervoor zorgen dat de NPO altijd on air blijft. Dat zegt NOS directeur Jan de Jong vrijdagavond in Nieuwsuur.

De Jong benadrukt vooral wat er allemaal wel goed is gegaan, maar dat het niet was te voorkomen dat NPO 1 een uur uit de lucht was, omdat nu eenmaal de eindregie ook in hetzelfde gebouw zat. En dat gebouw moest volledig worden ontruimd en doorzocht op mogelijke explosieven, waarvan indringer Tarik Z. in zijn brief sprak.

Aan nieuwe eindregie werd al gewerkt

De NPO bevestigt dat momenteel aan een nieuwe eindregie wordt gebouwd, waarmee het mogelijk is om te allen tijde toegang te hebben tot de zenders en te kunnen schakelen. Dat is belangrijk bij calamiteiten. Vrijdag sprak minister Opstelten van Justitie & Veiligheid zijn zorgen uit over het feit dat NPO 1 als rampenzender feitelijk had gefaald. Jan de Jong van de NOS bracht daar als weerwoord tegenin dat zij zelf slachtoffer van een ramp waren.

 

Bron Totaal TV
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze allemaal benadrukken wat er goed is gegaan, dat heb ik gezien bij president François Hollande van Frankrijk en 2 weken later bij premier Michel van Belgie, hetzelfde zie ik nu in Nederland.

De politiek is er als de kippen om hun beleid te verdedigen, “kijk eens hoe goed we bezig zijn, we zijn op alles voorbereid en hebben alles afgeweerd en opgelost”.

Terwijl er niks opgelost of afgeweerd is, ze hebben net als wij de dingen ondergaan.

Het ergste is dat ze er niks uit leren, ze blijven hun kop in het zand steken.

Als de zaak goed afloopt zoals nu in Hilversum heeft dat niks met beleid te maken, maar puur met geluk, veel geluk.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tarik Zahzah: wat wilde je ons vertellen?

Weet hij niet precies meer. Uitgerekend die tekst had hij niet op papier staan. ;)

(Inmiddels heeft hij van de rechter twee weken bedenktijd gekregen. En een geluidsdichte isoleercel waarin hij ook weer kan ijsberen met zijn handen op de rug. En misschien ook weer een camera op hem gericht. En ook weer een bewaker in de buurt met wie hij kan praten over zijn boodschap voor de wereld. Dus alles moet allemaal best vertrouwd voelen en hem weer op zijn gemakt stellen!  (Dat laatste is het Nederlandse gevangeniswezen naar verluidt goed in.) En dan maar hopen dat hem de juiste tekst weer in de mond komt. Misschien kan hij die dan snel opschrijven en aan de NOS laten geven. Die hebben dan weer een journalistiek wereldprimeur voor Nieuwsuur! Dat is toch wel het minste wat hij kan doen nadat hij ze eergisteren zo "in de kou heeft laten staan".)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wilde alleen aandacht , hij is een beetje ziek in de kop :crazy:

 

Dat weten we dus niet. Hij had gymnasium gedaan en is/was nu eerstejaars student bij de TU Delft. Dom lijkt hij niet, dus laat hem maar eens spreken, we hebben immers vrijheid van meningsuiting, dus kom maar op met zijn verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weten we dus niet. Hij had gymnasium gedaan en is/was nu eerstejaars student bij de TU Delft. Dom lijkt hij niet, dus laat hem maar eens spreken, we hebben immers vrijheid van meningsuiting, dus kom maar op met zijn verhaal.

Gun hem nou eerst even die twee weken op dat op een rij te zetten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De grens tussen geniaal en krankzinnig is flinterdun.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was geen totale uitval, NPO2, 3 en de thema kanalen waren gewoon in de lucht.

 

BVN ging op het moment suprême ook op "even geduld a.u.b.".

Zo het einde van DWDD gemist.

Voor het plaatsen van dat bordje was blijkbaar nog wel tijd.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel je voor dat je toegaf dat je er volledig naast zat met je bewering over NPO2. Dan maar liever andere mensen afzeiken, dat is veel leuker nietwaar? Maar goed, laat maar, dit windt je kennelijk zo op dat ik me maar beter terug kan trekken.

 

Ik had nog beeld tot ongeveer half negen,  exacte tijd weet ik niet.

Heb toen 2 programma's gekeken van de harde schijf, dus kon toen niet zien dat NPO 2 ook op zwart was gegaan.

 

En ik zeik mensen niet af, maar ga wel tegengas geven als ze iets beweren wat nog niet eens door deskundigen terplekke is gezegd.

Voor de mensen die "laat" waren, pas om 18.00 u. en daarna in Een Vandaag werd gezegd wat er precies is gebeurd.

 

Anderen vonden het politie optreden een farce, ja als je alleen maar Amerikaanse detectives ziet, dan lijkt dat zo, maar dat is Amerika, die overdrijven met alles. Als het daar niet over de top is. kijkt men niet.

 

En je hoeft je niet terug te trekken, maar een discussie is pas OK als je wat je schrijft ook klopt, iedereen kan zich vergissen,

maar velen verzinnen hier wat en het klopt voor geen meter.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...