Ga naar inhoud


streamen stb naar ipadair


satrob

Aanbevolen berichten


Vu+ playerHD gebruik ik

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas ,hij zegt geen vu , heb een odin M9

dan ga je voor blackbox die heb ik ook gebruikt die werkt prima die zou gewoon goed moeten werken op enigma 2 boxen ,hier werkt die probleemloos,de box die jij hebt ken ik verder niet daar heb ik nog nooit van gehoord,welke image draai je ? aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ga je voor blackbox die heb ik ook gebruikt die werkt prima die zou gewoon goed moeten werken op enigma 2 boxen ,hier werkt die probleemloos,de box die jij hebt ken ik verder niet daar heb ik nog nooit van gehoord,welke image draai je ?

Hai , draai openatv tot volle tevredenheid ,streamen naar laptop /windhoos. met VLC werkt goed

Als streamen naar iPad/blackbox goed werkt , wil ik de ipad meenemen op vac en via WiFi aldaar streamen

 

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh wat?

het gaat meestal niet over een of ander merk, maar over een protocol

 

Deutsch:

AirPlayer ist ein Enigma2 Plugin welches Teile von Apple's AirPlay Protokoll implementiert.

AirPlay ermöglicht es Bilder, Videos und Audio drahtlos von einem iPhone/iPad/iPod Touch an eure Enigma2 Set-Top-Box zu senden.

Damit ist es möglich z.B. in der YouTube App auf einem iPhone oder iPad heraus ein Video auszuwählen und dieses über eine Box abspielen zu lassen.

Oder aber z.B. eure Fotos an eure Box zu senden und diese direkt auf dem TV darstellen zu lassen.

Auch unter Android kann Apple's !Airplay Protokoll über Apps wie z.B. !doubleTwist mit AirSync genutzt werden.

ciao ciao

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh wat?

het gaat meestal niet over een of ander merk, maar over een protocol

ciao ciao

Buona sera

klopt maar de app VUplayer HD , geeft de melding geen VU

maakt mij niet uit welke app , als hij maar zijn werk doet wat ik voorhanden heb , zender streamen van mijn stb naar de ipad :tired:

En omdat de meeste niet gratis zijn wil er wel wat zekerheid hebben

De vrije(zoals vlc) doet het i.i.g niet .

 

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je streamen naar je ipad als je op vakantie bent dan zal je poorten moeten forwarden in je router,let op doe dit goed en zorgvuldig aangezien dit gevaarlijk kan zijn voor je netwerk,je zal de eerste niet zijn wie gehackt word

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....Als streamen naar iPad/blackbox goed werkt , wil ik de ipad meenemen op vac en via WiFi aldaar streamen

Grt

Vergeet het maar gewoon.

Streamen via het Internet, dus op vakantie, is eigenlijk alleen maar mogelijk via hard- / software matige Transcoding.

Nu heb ik nog nooit van een Odin M9 (Mara) gehoord, schijnt een vrij exotische ontvanger te zijn.

 

Het lijkt me sterk dat dit apparaat Transcoding ondersteunt.

Je maakt nu gebruik van een prima tablet, misschien ook eens een 'echte' Satelliet ontvanger kopen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blackbox

 

Buona sera

klopt maar de app VUplayer HD , geeft de melding geen VU

maakt mij niet uit welke app , als hij maar zijn werk doet wat ik voorhanden heb , zender streamen van mijn stb naar de ipad :tired:

En omdat de meeste niet gratis zijn wil er wel wat zekerheid hebben

De vrije(zoals vlc) doet het i.i.g niet .

 

Grt

Puch is die meneer die eigenlijk alles van de apples afweet en hij heeft een enigma2 receiver

dus! zie ook klick

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet het maar gewoon.

Streamen via het Internet, dus op vakantie, is eigenlijk alleen maar mogelijk via hard- / software matige Transcoding.

Nu heb ik nog nooit van een Odin M9 (Mara) gehoord, schijnt een vrij exotische ontvanger te zijn.

 

Het lijkt me sterk dat dit apparaat Transcoding ondersteunt.

Je maakt nu gebruik van een prima tablet, misschien ook eens een 'echte' Satelliet ontvanger kopen?

 

VERGEET HET MAAR GEWOON 

 

Kijk typisch zo,n antwoord uit de lucht gegrepen waar de ts niks mee kan , en waardoor je dus afziet van je poging iets te ondernemen , indien je niet beter zou weten .

Met deze box (verbeterde versie Xtrend 9500 , geen clone ,prijstechnisch beter) is door mijn zoon al buitenshuis gestreamd naar een ipad .

Echter heeft de ipad weggedaan , maar weet niet meer welke app hij heeft gebruikt .

Nu heb ik een ipad air2 aangeschaft  .

aangepast door satrob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...