Ga naar inhoud


Geen subtitle meer op discovery science na migratie ziggo 5555


seppetto

Aanbevolen berichten

bull shit een eigen ingebouwde triple tuner heeft geen speciale driver nodig , je moet alleen voor de cable functie een fake satelliet aanmaken in de satellites.xml , en geen gebruik maken van cable settingen.

Werkt gewoon perfect en heeft niks te maken met de ondertitels die nu op 1 zender niet werken.

Greetings

 

The Matrix

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kan zomaar zijn dat juist de driver voor de Triple tuner roet in het eten gooit.... Heb hier geen Ziggo maar UPC standaard pakjet FTA. Kan daar dus niets zinnigs over zeggen...

Ik gebruik geen aparte tuner driver voor de triple tuner, dus maak gebruik van de tuner driver voor dvb-s2 die in de openpli3 zit.

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kunnen heel veel decoders die subs niet mee overweg.

De PTS van deze DVB ondertitels zijn ram fout..... dus ze worden gewoon fout uitgezonden... Het is meer een geluk dan een ongeluk dat sommige decoders die af kunnen spelen...

 

Ik zou klagen bij Ziggo om de teletext ondertitels terug te krijgen... die zien er nog altijd het mooiste uit...

Trouwens op het oude Ziggo net heeft Science wel teletext ondertitels en Word ook al langere tijd niet meer....

 

Bedankt voor je uitleg littlesat! waar het dus op neer komt is dat er geen oplossing voor is ! als alleen vragen om een txt subtitle bij ziggo/upc! dat gaat denk een lasting verhaal worden aangezien ik geen ziggo gekeurde ontvanger heb maar ik kan altijd een verzoekje indienen natuurlijk bij ziggo.

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum dus neem het mij s.v.p. niet kwalijk als ik deze vraag op de verkeerde plek plaats. ik zit met het volgende. ik heb een dreambox (origineel) met een triple tuner van sunray, sinds de grote ziggo 5555 migratie heb ik nog maar een handje vol kanalen. ik heb begrepen dat jullie succesvol de migratie hebben doorstaan. zou een van jullie svp zo vriendelijk willen zijn  zijn of haar cable.xml of satellite.xml met mij te delen. of een uitleg hoe ik het scannen moet aanpakken volstaat ook.

 

bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum dus neem het mij s.v.p. niet kwalijk als ik deze vraag op de verkeerde plek plaats. ik zit met het volgende. ik heb een dreambox (origineel) met een triple tuner van sunray, sinds de grote ziggo 5555 migratie heb ik nog maar een handje vol kanalen. ik heb begrepen dat jullie succesvol de migratie hebben doorstaan. zou een van jullie svp zo vriendelijk willen zijn  zijn of haar cable.xml of satellite.xml met mij te delen. of een uitleg hoe ik het scannen moet aanpakken volstaat ook.

 

bij voorbaat dank.

ik heb een recente satellites xml gepost op het forum hier voor 5555 zie link !

https://www.sat4all.com/forums/topic/344860-exacte-frequenties-en-sr-van-ziggo-5555/

Alle zenders werken prima, behalve de subtitles op discovery science, daar gaat dit topic dan ook over

aangepast door seppetto
  • Like 1

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sepetto,

 

harstikke bedankt ik heb hem eindelijk weer werkend gekregen.  :-D

Y.W.

dvb-t voor heel europa (incl Nederland)zit er ook in trouwens!

aangepast door seppetto

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPC heeft nu ook de TXT sub toegevoegd bij Science

Bedankt voor de info, hier nu ook txt te  kiezen in div. talen. Helaas krijg ik nog steeds geen subtitles te zien, zowel niet op dutch txt als de andere txt talen.

Maar jij ziet dus wel bubtitles verschijnen ?

Mss moet ik ff afwachten of mijn kanalen opnieuw inscannen!

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

De subtitels werken hier nu prima op mijn VU ultimo

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...